Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 21. 9h:13' EZ A 402. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 403. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák bal vállát. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2 011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 72, gyógyulás: 53, összesen: -19 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 1558 1562 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat az 1558. tárggyal az 1562. tárgyat |
* 5. KP: kf 1739 1746 820 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1746. tárggyal a 820. tárgyat |
* 6. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: kf 1530 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
* 9. KP: bb 689 688 693 | beraksz a bankba a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 10. KP: bb 690 692 815 | beraksz a bankba a 690. tárgyat (692 darabot) |
av 13 | alakváltás 13 |
kb 198 6 | kiveszel a bankból a 198. tárgyat (6 darabot) |
kf 1733 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
h 1545 | használod az 1545. tárgyat |
ba 287 286 | nem támadod a 287. szörnyet a 286. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 56 100 | kiveszel a bankból az 56. tárgyat (100 darabot) |
kb 260 20 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot) |
kt 1595 | elkészíted az 1595. tárgyat |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
bb 347 56 284 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (56 darabot) |
v 6 9999 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 247 | használod a 247. pszi képességet |
ftv 98 998 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a férfiakat |
ftv 98 999 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a nőket |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
101 | 102 | 103 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|
[102,101] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 44, gyógyulás: 26, összesen: -18 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [103,112] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [103,113] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alattomos manó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védelmez.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod az alattomos manó fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az alattomos manó inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az alattomos manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 tüskecsapdát. 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megdöföd a trikornis nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 936 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 24, gyógyulás: 17, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [105,115] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trikornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis fehér hátát. Kritikus ütés! (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a trikornis bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trikornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 927 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 19, gyógyulás: 25, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [105,116] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár farkát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [103,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,117] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trikornis testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal eltalálod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trikornis szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 986 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 21, gyógyulás: 20, összesen: -1 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,117] A terep továbbra is ritka erdő.
vik 99 | merészség kalandozókra: 99 |
vi 10 10 1 | viselkedésed: 10 10 1 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Khór szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 tolmokov-koktél. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 19 776 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 27 532 | energia fejlesztése 27 |
szk 347 104 781 | keresed a 347. szörnyet a 104. szörnyet a 781. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 4. BP: kb 689 688 693 | kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 5. BP: kb 690 692 1 | kiveszel a bankból a 690. tárgyat (692 darabot) |
* 6. BP: kf 709 253 689 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal a 689. tárgyat |
* 7. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 8. BP: kf 692 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
* 9. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY) A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra. A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai). |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY) Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina! |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL) Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd. |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY) Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod. |
SÁRKÁNYÖLŐ KARD (289. TÁRGY) Ezt a legendás relikviát még az ősi Esthar császárságban kovácsolták. Egyetlen célja a sárkányok pusztítása - ez az alapban 6D8+3 sebzésű fegyver +30 sebzést ad használójának, ha ellenfele sárkány! Persze, más ellenfelekkel szemben is kitűnő penge, forgatásakor +8 támadást kapsz erre a fegyverre. Forgatásához legalább 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges. |
DRAKO PIKKELYVÉRT (293. TÁRGY) A drako pikkelyvért az egyik legnagyobb mágikus erővel rendelkező páncél, amelyet nem az istenek készítettek. Mágusok és törpe mesterkovácsok együttműködésével, egy északi tűzsárkány pikkelyeiből kovácsolták, ki tudja, milyen egyéb speciális mágikus anyagok felhasználásával. Annyi bizonyos, hogy ez a sötétvörös, ragyogó mágikus vért szinte sebezhetetlenné teszi viselőjét. (Ha egyáltalán képes magára ölteni, mert ennek minimális feltétele, hogy 35. szintű legyen az illető.) A drako pikkelyvért, amellett, hogy 40-nel megnöveli a védettségedet, +3-at ad minden alaptulajdonságodhoz, ezenkívül a tűz 20%-kal kevesebbet sebez rajtad. |
ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY) Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben. |
MIRTUSZKOSZORÚ (330. TÁRGY) Ez a gyönyörű mirtuszkoszorú a minden évben megrendezésre kerülő bárdverseny vándordíja. A bárdverseny hagyományát Yasmina, Elenios papnője alapította. Az egy év lejárta után a mirtuszkoszorút tovább kell adnod a következő győztesnek. A mirtuszkoszorú időközbeni elvesztése komoly szégyent jelent egy bárdra! A mirtuszkoszorú korlátozott mágikus képességekkel is rendelkezik, amíg viseled, 2-vel megnő a zene szakértelmed és 2-vel a védettséged. A mirtuszkoszorút természetesen a fejeden kell hordani, sisak helyett, a KF 330 paranccsal. |
ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY) Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás. |
Erő: | 32 (38) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/99 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 34 (37) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 42 (48) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 40 (43) | Életpont: | 656/1012 | Jellem: | gonosz (426) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (41) | Varázspont: | 1349/2 | Pénz: | 4733 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 379/531 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/3 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/72 (+2%) | vágófegyverek: | 36/29 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 34/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) << kőkés (#6) (150%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -21.); ubuk dobónyíl (#138) (22 -25.); bumeráng (#249) max. 1 db (26 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
96,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,117 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 105,116 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/6 | Max életkor 187 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 226/13 | 2. nyomkövetés: | 103/75 (+25%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 4/10 | 5. csapdakészítés: | 34/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/0 |
7. gyógyítás: | 38/11 | 8. titkosírás: | 3/72 | 9. felderítés: | 15/22 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 14/44 | 11. teológia: | 93/36 (+64%) | 12. taumaturgia: | 136/87 (+72%) |
13. szerencsejáték: | 6/55 | 14. versengés: | 25/34 | 15. zene: | 17/65 |
16. szörnyismeret: | 64/70 (+37%) | 17. pszi: | 65/14 (+3%) | 18. zárnyitás: | 15/66 |
19. vadászat: | 24/12 | 20. vitalitás: | 6/74 | 21. bányászat: | 31/84 |
22. testépítés: | 9/2 (+30%) | 23. úszás: | 1/0 | 24. főzés: | 22/30 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), éjkövet (#2369) (max. 20 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 4 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vortexmágus (#418), szőrös azuka (#903), smaragdgólem (#417), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 34 vp; taumaturgia: 44 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9955,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
áldomás (#6) (9998,20) | elme dominanciája (#247) | fürkésző szemek (#213) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | méregfelhő (#37) | >> | Ciang Csí (#978) | |
méregfelhő (#37) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | férfiak (#998) | pszi-acéltorony (#98) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 126, 127, 129, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 47. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1450 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
3 | ryuku szablya (#695) | 1 | vadászkés (#1264) | $1 | * | varkaudar szablya ($516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
11 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
7 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 19 | ezüsttollú nyíl (#363) | 15 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 42 | nyílvessző (#108) | 8 | tüske (#22) | |||
74 | ubuk tüske (#131) | 28 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
21 | bumeráng (#249) | 9 | ezüstshuriken (#327) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 5 | nyu-shuriken (#157) | 18 | tolmokov-koktél (#351) | |||
15 | ubuk dobónyíl (#138) | 19 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
$1 | bronzpáncél ($90) | 1 | Métely páncélja (#1562) | $1 | rézpáncél ($71) | |||
2 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | harci maszk (#1739) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | |
1 | Krough fejdísze (#1570) | 1 | kvazár sisak (#266) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||
1 | Zu'lit koronája (#821) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 5 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | |||
2 | * | ryuku kesztyű (#690) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | ritualista öv (#709) | 3 | zafír erőöv (#397) | |
Nadrágok | ||||||||
2 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
3 | alligátorbőr cipő (#662) | 2 | * | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | |
10 | gólem talizmán (#811) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | + | nap szimbólum (#141) | ||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | varkaudar fétis (#1826) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
2 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | * | mentát karkötő (#1551) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
2 | * | ryuku karvédő (#687) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
44 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) |
1 | örökkéval.gyémántja (#1065) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 79 csepp tinta (#101), fér még: 41] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 1 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 59] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 35] | ||||||
11 | huhogó bibe (#332) | [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 105] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 37 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
2 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
32 | sullár hólyag (#168) | [bennük 68 csepp spiritusz (#170), fér még: 572] | ||||||
16 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 140] | ||||||
35 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 420] | ||||||
20 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 396 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 63 csepp ragasztó (#83), fér még: 77] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bőrkantár (#1125) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | ||
1 | destabilizátor (#1275) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | ||
1 | elf tekercs (#683) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | 4 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | |||
24 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 18 | kaja (#2) | |||
2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 3 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 13 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 44 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykristály (#675) | 25 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
$1 | tüskecsapda ($242) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | 8 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | alligátorfog (#663) | $1 | álompor ($396) | 16 | amniosz (#203) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | berzerker tüske (#713) | |||
$10 | bordacsont ($16) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 38 | csuklyavirág (#133) | |||
6 | darázsfarok (#654) | 4 | dözmöng szív (#122) | $3 | drótszőr ($37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | etra hályog (#712) | 9 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 9 | galachmit (#310) | 8 | grifftojás (#179) | |||
$3 | gyöngymangó ($135) | 2 | halálvirág (#2371) | 35 | halcsont (#390) | |||
60 | hattyútoll (#1222) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | $9 | kaktusztüske ($114) | |||
$1 | karbin plazma ($199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | |||
12 | kőszem (#304) | 2 | kvazár (#244) | 14 | lajhár csont (#236) | |||
$1 | lidércesszencia ($1074) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 155 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa zafír (#381) | |||
$2 | mocsári penke ($148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
17 | nektoraf faggyú (#667) | 15 | ovimon-bogyó (#207) | 11 | púderkő (#119) | |||
10 | pular kristály (#239) | 62 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | |||
20 | remák szív (#264) | 5 | rókafarok (#124) | 13 | sallank karom (#128) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 30 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfin (#676) | 4 | szuperkötél (#209) | $2 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
7 | téfea-agy (#172) | 2 | teknősesszencia (#702) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
$6 | tigroszlán fog ($63) | $1 | Tiume batyuja ($660) | 10 | trikornis szarv (#198) | |||
44 | varányszem (#30) | $3 | varkaudar csont ($1113) | $2 | vasérc ($152) | |||
7 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 230.22 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (22 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 3 | alligátorbőr (#661) | 8 | esszenciakristály (#350) | 6 | halálhozó talizmán (#813) | 1091 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 219 | mákrózsa virág (#56) | 10 | manakristály (#500) | 20 | mutáns csont (#331) | 21 | pszi kő (#248) | 144 | purifikátor háj (#269) | 17 | rakolits por (#669) | $5 | rinóbőr ($651) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránykő (#979) | 48 | sáfránypor (#211) | 34 | sötét ital (#284) | 1 | súlyzó (#347) | 6 | tapasztalatkő (#975) | 20 | titanitdukát (#1480) | 4 | Trákin csákánya (#367) | 15 | trikornis szarv (#198) | 2 | vortexvessző (#2331) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 9659 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 39 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 1400 | dözmöng szív (#122) | $870 | ezüstdarab ($326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | $891 | gyöngymangó ($135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 256 | Huddens elixírje (#830) | 610 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1628 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | $1371 | pirkit ($153) | 2096 | purifikátor háj (#269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 521 | rókafarok (#124) | 686 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 97 | sötét ital (#284) | 589 | szent jogar (#150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | $1832 | vasérc ($152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | súlyzó (#347) | 6 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
103 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
2 | halálvirág (#2371) | 2 | huhogó bibe (#332) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
20 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
4 | spiritusz (#170) | 9 | trikornis szarv (#198) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 10 | víz (#27) |
95 | 96 | 97 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|