281. forduló, 283. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 7. 16h:48'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy északi aurach nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 615.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

f 1102 kísérletezel az 1102. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 600.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 585.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

m 4 mozogsz délre
[120,58] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista bal karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 569.]

kt 174 elkészíted a 174. tárgyat
Legyártottál 1 harci kalapácsot. Erőd TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 534.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a harci kalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

kt 547 25 elkészíted az 547. tárgyat (25 darabot)
Legyártottál 25 nyílpuska lövedéket. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 484.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[120,59] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. {max. életpontja: 111-130.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}

Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [120,60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy krómkaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,61] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ősi vérünk rettegett hada él e földön...Kvazársziklák Népe " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy jégtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 34.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll jobb lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 57, gyógyulás: 5, összesen: -52 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [18 pontot használtál fel, van még 466.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[120,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 33-38.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 kis vaspajzsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [120,63] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 26.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét főgnóm! {max. életpontja: 79-88.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm jobb karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[74 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[121,65] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. {támadása: 24.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [122,66] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [123,67] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 371.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

f 829 kísérletezel a 829. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

ef 30 536 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 156.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-27 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 15.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 28 (34) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 54 (59) Menekülés: 35 % Életkor: 108/334 év
Egészség: 27 Életpont: 747/720 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 645/94 Pénz: 2869 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 70/12 Pszi pont: 145/27
Eddig összesen 3308 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 937 TP-t kaptál. Jelenleg 2 904 584 TP-d van. A következő szinthez még 95 416 TP szükséges. Trófeáid: quwarg őrparancsnok, ongóliant, quwarg szellem. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 6876 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/28 ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 26/76 (+5%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 33/85 (+1%) lőfegyverek: 30/99
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/67 2. nyomkövetés: 54/64 (+20%) 3. mászás: 17/89 (+8%)
4. csapdakészítés: 22/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/39 6. gyógyítás: 55/33
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 10/67 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 33/87 (+16%) 11. taumaturgia: 26/92 (+2%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 34/38 (+22%) 15. pszi: 22/88 (+11%)
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 33/25 (+4%)
19. úszás: 8/46 20. főzés: 10/2 (+11%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 121, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1866 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 75 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3907 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 2 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 25 nyílpuska lövedék (#547) 17 tüske (#22)
17 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
14 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 23]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 44]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 45 csepp spiritusz (#170), fér még: 175]
9 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 205 csepp ugh méreg (#166), fér még: 107]
6 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 42]
4 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
8 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 Fairlight szütyője (#2108)
2 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 8 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 64 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 nagy aranykulcs (#246)
7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
21 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 2 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 25 csillezsályalevél (#1253)
45 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 dlathog kőzet (#829)
20 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 82 drótszőr (#37)
2 elf csont (#664) 2 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
35 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 4 grákóbőr (#41) 1 gyíkfű (#201)
56 gyöngymangó (#135) 11 hollókristály (#1102) 5 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 13 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
29 kőszem (#304) 2 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447)
347 madártoll (#112) 26 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) 8 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
5 óndarab (#85) 16 pirkit (#153) 24 polip szívóka (#391)
18 pular kristály (#239) 30 quwarg tojás (#360) 6 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 17 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
7 rinóbőr (#651) 17 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
1 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 troll csont (#704)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 48 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 182.36 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
1 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
$153 mákrózsa virág ($56) 12 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6155 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
1037 csontkulcs (#74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 879 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
956 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) 7382 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 pirkit (#153) 2 rövid kard (#171) 11 tüske (#22)
1 varázskő (#305) 22 vasérc (#152) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 harci kalapács (#174) 2 kaja (#2)
1 kis vaspajzs (#159) 1 kőszem (#304) 25 nyílpuska lövedék (#547)
10 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123 124
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(120,58) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(120,59) kétfejű troll (#163), Elenios oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely
(120,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 34. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, vadtroll (#70)
(120,61) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, szent tölgyfa (#393), jégtroll (#164)
(120,62) vadtroll (#70), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, 21. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(120,63) gumifa (#38), oltár, erszényes elkarog (#354)
(121,64) márványtorony (#175), 34. jellempróba, oltár, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303)
(121,65) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár
(122,66) quwarg boly (#359), oltár, 38. jellempróba, 255. jellempróba
(123,67) vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek