Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 16. 9h:12' EZ A 1109. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 1110. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
201 | 202 | 203 | |
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
bb 135 199 2 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (199 darabot) |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó hosszú szakállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a Blounther apó bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A Blounther apó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
ee 8 98 107 | eladod a 8. tárgyat a 98. tárgyat a 107. tárgyat |
ee 137 150 180 | eladod a 137. tárgyat a 150. tárgyat a 180. tárgyat |
ee 193 197 224 | eladod a 193. tárgyat a 197. tárgyat a 224. tárgyat |
ee 343 397 1137 | eladod a 343. tárgyat a 397. tárgyat az 1137. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 125, gyógyulás: 25, összesen: -100 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 212, gyógyulás: 11, összesen: -201 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az animált hókutya testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Biami kvazárlándzsával megérinted az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 116, gyógyulás: 24, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [201,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Északra nézve látsz egy amniosz-fát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 21 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hadúr lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 26 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy aranygyűrű, egy kristálygömb és egy ezüst nyaklánc. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 73, gyógyulás: 10, összesen: -63 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 140, gyógyulás: 10, összesen: -130 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 284, gyógyulás: 48, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák bal oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csataremák egyik csápját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 331, gyógyulás: 67, összesen: -264 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-1 varázspont.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a bűbájlidérc bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a bűbájlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 424 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 197, gyógyulás: 31, összesen: -166 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drakolich bal oldalát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az animált hókutya testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az animált hókutya nyakát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 214, gyógyulás: 44, összesen: -170 ÉP}
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 232, gyógyulás: 47, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nőstény varkaudar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 73, gyógyulás: 12, összesen: -61 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 82, gyógyulás: 13, összesen: -69 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégtörő bal első lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 3 csuklyavirág annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a jégtörő testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a jégtörő fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Csáprágójával a jégtörő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 42 életpontot vesztettél. A jégtörő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A jégtörő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Nyelvével a jégtörő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzsisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a jégtörő bal hátsó lábát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a jégtörő jobb első lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 49 életpontot vesztettél. A jégtörő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Nyelvével a jégtörő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A jégtörő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzsisak felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 616, gyógyulás: 108, összesen: -508 ÉP}
szk 159 768 230 | keresed a 159. szörnyet a 768. szörnyet a 230. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 506 0 | energia fejlesztése 3 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY) Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg? |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
Erő: | 35 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 31 (40) | Támadás: | 45 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 65 (71) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 719/575 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (52) | Varázspont: | 868/3 | Pénz: | 2537 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 50/36 | Pszi pont: | 256/93 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | *23/100 | szúrófegyverek: | *32/100 (+9%) |
vágófegyverek: | *24/101 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 29/80 (+13%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,117 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/51 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 74/95 (+6%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/23 | 5. csapdakészítés: | 30/93 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 53/2 (+12%) | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 21/64 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 10/39 | 11. teológia: | 30/18 (+20%) | 12. taumaturgia: | 57/9 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 3/99 | 14. versengés: | 21/48 | 15. harcművészetek: | 11/81 |
16. zene: | 11/96 | 17. szörnyismeret: | 24/83 | 18. pszi: | *22/100 |
19. vadászat: | 27/44 | 20. bányászat: | 31/51 (+3%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 9/46 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 155 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 59 (limit: 450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5945. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1443 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
17 | gyógykenőcs (#313) | 6 | gyöngymangó (#135) | 5 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
31 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
2 | rövid íj (#107) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
5 | vashegyű nyíl (#176) | 34 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
601 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
1 | életvíz (#1500) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | mópat token (#585) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
16 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasvért (#164) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|