281. forduló, 283. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 17. 10h:38'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,58] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+93 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 616.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ef 20 523 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [140 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 56 VP-t.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 56 VP-t.]

kf 111 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat
Elrakod a nyu-shurikent, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,59] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 651-670.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 34 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 4 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 153, gyógyulás: 24, összesen: -129 ÉP}


A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 277-346.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a mágiamorfáló összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis változatos morf trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mágiamorfáló trófeát. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő, vadász quwarg, Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálos morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis mágiamorfáló trófeát, és kiszedsz egy halálos morf trófeát. 3 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 galachmitot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [98,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. {védettsége: 35 szúró, 12 vágó, 24 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a nektoraf testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy domináns morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+19.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (60 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: tüske, grifftojás, 9 isteni könnycsepp, 14 ubuk tüske, nyílvessző. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a domináns morf bal hátsó lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A domináns morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a domináns morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a domináns morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 259, gyógyulás: 42, összesen: -217 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf. {max. életpontja: 243-262.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (92 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 4 isteni könnycsepp, huhogó bibe, hattyútoll, 2 smirglilevél, 2 nyílvessző. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf bal lábát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a lomha morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A lomha morf leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 226, gyógyulás: 10, összesen: -216 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 ryuku rúnatekercset.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+85 életerő.) Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,61] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. {támadása: 12.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy mágiamorfáló áll veled szemben. {védettsége: 54 szúró, 54 vágó, 21 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló bal középső lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a mágiamorfáló ollója. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 39.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló fejét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a mágiamorfáló bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a mágiamorfáló összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágiamorfáló farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 3 angyalok gyűrűjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [85 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 34 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,62] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kőevő. {max. életpontja: 25-28.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőevő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,63] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). {GYD:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [98,64] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Métely. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Métely testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Métely testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A Métely melléd csap a farkával! A Métely csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A Métely most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 saválló fülbevaló (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [35 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 14 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,66] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy alattomos manó. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az alattomos manó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Szereztél 1 tüskecsapdát. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [40 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 16 VP-t.]

dd 15 148 652 eldobod a 15. tárgyat a 148. tárgyat a 652. tárgyat
Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 1 mocsári penkét. Elhajítasz 1 darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

d 106 3 eldobod a 106. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

d 16 3 eldobod a 16. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

d 677 4 eldobod a 677. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

d 657 6 eldobod a 657. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 143.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 143.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 23 arany vérdíjat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 143 pontod maradt, ebből a következő körre 143 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG)
Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.]

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 41 (61) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 610/610 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 879/468 Pénz: 40174 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 50/10 Pszi pont: 206/215 EFejl: 14
Eddig összesen 3570 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 288 TP-t kaptál. Jelenleg 2 923 683 TP-d van. A következő szinthez még 76 317 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, ongóliant, halálos morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: *25/101 (+16%) szúrófegyverek: 30/25 (+2%)
vágófegyverek: 26/72 (+2%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 26/50 (+6%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 562 időszaki: 516

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 56/66 (+5%) 3. mászás: 8/16
4. csapdakészítés: 14/73 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 63/89 (+25%)
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/76 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 24/68 (+9%) 11. taumaturgia: 43/47 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 16/44 (+9%) 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 34/22 (+25%)
16. szörnyismeret: 8/45 17. pszi: 28/91 (+8%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 20. bányászat: 33/77 (+11%) 21. úszás: 8/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1380, az összesen kapott pontszám: 138960. (összesen ölhető: 1380 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3810 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
8 ezüsttollú nyíl (#363) 8 kerek kő (#19) 10 mérg. ubuk tüske (#137)
10 nyílvessző (#108) 21 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
1 tüske (#22) 68 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 1 nyu-shuriken (#157) 28 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
4 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
10 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 160 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
10 szent kehely (#257) [bennük 87 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 13]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 204 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 40]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 7 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
99 kaja (#2) 5 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500)
12 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 39 álompor (#396) 140 átlátszó morfplazma (#2451)
132 bíbor morfplazma (#2450) 12 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
53 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540) 20 elkarog szőr (#665)
16 ezüstdarab (#326) 128 fehér morfplazma (#2445) 31 fekete gyöngy (#99)
140 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310)
4 grifftojás (#179) 76 gyöngymangó (#135) 16 hattyútoll (#1222)
6 hibátlan tűzopál (#1642) 9 ilkin érc (#232) 5 jégszív (#282)
80 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 116 kék morfplazma (#2442)
4 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 157 lila morfplazma (#2448) 10 madártoll (#112)
10 magszim bél (#103) 39 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
128 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667) 11 óndarab (#85)
1 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239) 14 purifikátor háj (#269)
3 rakolits por (#669) 6 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264)
9 rézdarab (#70) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 137 sárga morfplazma (#2447) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 1 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
5 varányszem (#30) 20 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102)
139 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213) 133 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 192.58 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 aurach fog (#657) 3 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 darázsszárny (#652) 3 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179)
1 hattyútoll (#1222) 1 huhogó bibe (#332) 13 isteni könnycsepp (#260)
1 mocsári penke (#148) 3 nyílvessző (#108) 2 smirglilevél (#29)
4 szulfagor agyar (#677) 1 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 2 átlátszó morfplazma (#2451)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
1 ilkin érc (#232) 5 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
1 korinthai talizmán (#814) 1 lila morfplazma (#2448) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 tüskecsapda (#242) 7 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
(98,59) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, 35. jellempróba, korinthai amőba (#420), quwarg harcos (#201), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618)
(98,60) nektoraf (#355), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), Tharr oltár
(98,61) trappoló dinymák (#118), mágiamorfáló (#7623), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(98,62) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, kőevő (#62)
(98,63) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, 31. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(98,64) Métely (#7000), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba
(98,65) Tharr oltár, 38. jellempróba
(98,66) alattomos manó (#756), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek