280. forduló, 282. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 16. 15h:53'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,48] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+92 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 20 528 energia fejlesztése 20
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 580.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[96,49] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 16 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tankány karmot. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom gerebben-főzeléket. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 109-113.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,52] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. {egyik sebzési módja: 3x 1d8+1.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy legyengült quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fabontó szójer került az utadba. {támadása: 6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 fabontót. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. {max. életpontja: 5000.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 378 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). {GYD:} Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [98,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet (ld. enc.). Miután lemásztál, továbbindulsz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. {max. életpontja: 39-48.} Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[98,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. {max. életpontja: 81-90.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tankány karmot. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [98,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. {támadása: 21.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[98,58] Még mindig füves síkságon vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Raia szent lovagja lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 2 VP-t.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 72 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 622 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 41 (61) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 610/610 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 879/413 Pénz: 40133 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 50/50 Pszi pont: 206/201 EFejl: 13
Eddig összesen 3557 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 688 TP-t kaptál. Jelenleg 2 897 395 TP-d van. A következő szinthez még 102 605 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, ongóliant, változatos morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 25/85 (+8%) szúrófegyverek: 30/23 (+2%)
vágófegyverek: 26/70 (+2%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 26/44
dobófegyverek: 13/3 (+40%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 560 időszaki: 514

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 56/61 (+20%) 3. mászás: 8/16 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/67 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 63/64
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/76 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 24/59 (+7%) 11. taumaturgia: 43/33 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 16/35 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 33/97 (+25%)
16. szörnyismeret: 8/45 17. pszi: 28/83 (+5%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 20. bányászat: 33/66 21. úszás: 8/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1374, az összesen kapott pontszám: 138330. (összesen ölhető: 1374 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 20 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4039 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 8 ezüsttollú nyíl (#363) 10 mérg. ubuk tüske (#137)
13 nyílvessző (#108) 21 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
2 tüske (#22) 82 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 1 * nyu-shuriken (#157) 28 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
4 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
9 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 160 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 197 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
3 vizestömlő (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 37]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 7 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
94 kaja (#2) 5 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500)
12 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 39 álompor (#396) 138 átlátszó morfplazma (#2451)
6 aurach fog (#657) 132 bíbor morfplazma (#2450) 3 bordacsont (#16)
1 darázsszárny (#652) 12 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
53 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540) 20 elkarog szőr (#665)
16 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106) 127 fehér morfplazma (#2445)
30 fekete gyöngy (#99) 140 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
5 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 76 gyöngymangó (#135)
17 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 8 ilkin érc (#232)
5 jégszív (#282) 80 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
116 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304)
4 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650) 156 lila morfplazma (#2448)
10 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103) 39 mákrózsa virág (#56)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 128 narancs morfplazma (#2449)
6 nektoraf faggyú (#667) 9 óndarab (#85) 1 pirkit (#153)
9 pular kristály (#239) 14 purifikátor háj (#269) 3 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264) 9 rézdarab (#70)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
137 sárga morfplazma (#2447) 1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678)
3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 10 szárnyas hernyó (#69)
4 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 17 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 137 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213)
133 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 197.43 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kerek kő (#19) 3 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 5 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665) 3 fabontó (#106)
5 kaja (#2) 2 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
(96,49) sóhajtó dorony (#112), gumifa (#38), 31. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,50) karmos tankány (#137), Leah rúnaköve, Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169)
(98,51) Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), kérődző etra (#368)
(98,52) pókvadászok (#59), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(98,53) fabontó szójerek (#71), manaelementál (#290)
(98,54) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, légirozmár (#94), tetemember (#123), élőholt quwarg (#202)
(98,55) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137)
(98,56) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,57) quwarg harcos (#201), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve
(98,58) művészi porolit (#720), Sheran oltár, Raia oltár, erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek