27. forduló, 29. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 2. 19h:01'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat legkorábban a 29. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

d 104 1 eldobod a 104. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 390 1 eldobod a 390. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 103 1 eldobod a 103. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 130 1 eldobod a 130. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 33 2 eldobod a 33. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[31,-15] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uzbány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra.

(Továbbmész...) [32,-14] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a bolhakutya bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a bolhakutya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bolhakutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-13] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált garokk trófeát, és kiszedsz egy tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 137.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[32,-12] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Látsz egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod a garokk bal első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tigroszlán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tigroszlán testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 117.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ingyen van a lámpa, egész világ látja.
[5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[32,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csontlepke. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [33,-9] Dombos terepre érkeztél.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 92.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 mozogsz délkeletre
[34,-8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Látsz egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Raia neve... (ld. enc.) Felfedeztél egy tűzbokrot. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Meglengeted fegyveredet, és az árnymanóra rohansz. Az dühödten feléd fordul, de amikor egy jól irányzott csapással eltalálod a karját, elejti a kést, és rohanni kezd, ahogy a lába bírja. - Ha még egyszer rajtakaplak, nem úszod meg ilyen könnyen! - kiáltasz utána. (+2 jóság.)
[18 pontot használtál fel, van még 66.]

al 100 112 119 áldozol: a 100. tárgyat a 112. tárgyat a 119. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod az aranyló ugarhéjat, a madártollat és a púderkövet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Aranylóan narancs és fehér lángnyelvek lobbannak! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Sugárzó, hatalomról árulkodó hangot hallasz: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy nap szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 16.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (35,38) (35,39) (37,35) (33,36) (32,38) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia híve vagy. Ez a 28. fordulód.

Erő: 15 Szint: 8 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 13 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 4 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 131/131 Jellem: jó (6) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 121 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 596 TP-t kaptál. Jelenleg 5 768 TP-d van. A következő szinthez még 1 232 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 7
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
34,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. csapdakészítés: 5
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. vadászat: 1
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 2 bumeráng (#249) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
12 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
21 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 6 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 6 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128)
9 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 7 tigroszlán fog (#63)
10 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 38.14 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
1 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lapockacsont (#33)
1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 púderkő (#119)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 nap szimbólum (#141) 7 tigroszlán fog (#63)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32 33 34 35
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(31,-15) uzbány (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak
(32,-14) bolhakutya (#17), Dornodon rúnaköve, patak, Dornodon oltár
(32,-13) tintacsiga (#74), 22. jellempróba
(32,-12) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), termikfészek (#2685), garokk (#73)
(32,-11) phua-kúp (#372), tigroszlán (#43)
(32,-10) csontlepke (#746), Elenios rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(34,-8) Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 18. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek