Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:47' EZ A 386. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 387. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
kno 5 1 | képesség-növelés 5 |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
kf 164 | kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat |
le 237 | leveszed/lerakod a 237. tárgyat |
kf 1 3 | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd) |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [108,-2] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
im | imádkozol |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [107,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [106,0] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. Kinyersz egy alkalmas evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd! |
BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. |
Erő: | 18 (23) | Szint: | 9 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 126/72 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 86/64 | Pénz: | 101 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/0 | Pszi pont: | 47/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/50 (+10%) | szúrófegyverek: | 7/34 (+7%) | vágófegyverek: | 2/40 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/36 | dobófegyverek: | 6/38 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 9/106 (+38%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/33 | 5. csapdakészítés: | 5/33 (+118%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 6/97 (+64%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/0 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | 11. teológia: | 3/90 (+13%) | 12. taumaturgia: | 1/60 (+5%) |
13. versengés: | 1/34 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 4/14 (+8%) | 17. pszi: | 7/87 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 1/39 | 20. bányászat: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
Összsúly: 74.95 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | sullár hólyag (#168) |