Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. okt. 28. 9h:08' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 6 | képesség-növelés 6 |
f 33 4 | kísérletezel a 33. tárggyal a 4. tárggyal |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
d 5 1 | eldobod az 5. tárgyat (1 darabot) |
d 29 10 | eldobod a 29. tárgyat (10 darabot) |
d 30 5 | eldobod a 30. tárgyat (5 darabot) |
d 63 6 | eldobod a 63. tárgyat (6 darabot) |
d 128 5 | eldobod a 128. tárgyat (5 darabot) |
d 14 10 | eldobod a 14. tárgyat (10 darabot) |
m 8 1 4 | mozogsz északra, északkeletre, délre |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rambó bogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Ököllel gyengén megütöd a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [26,-1] A bozótost dombság váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Gránittorony: keletre 3, északra 33 mérföld. Gnómlak: nyugatra 3, délre 6 mérföld. Remetelak északkelet felé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY) Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 53/53 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 125/54 | Jellem: | jó (40) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
26,47 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 9 |
4. zene: | 3 | 5. vadászat: | 3 | 6. bányászat: | 4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Risara (#1529) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 0 (limit: 855), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1. |
Összsúly: 46.12 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | kaja (#2) | 5 | sallank karom (#128) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 5 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|