27. forduló, 29. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 28. 9h:08'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 152.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

kno 6 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 152.]

f 33 4 kísérletezel a 33. tárggyal a 4. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 132.]

d 5 1 eldobod az 5. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 29 10 eldobod a 29. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 30 5 eldobod a 30. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 63 6 eldobod a 63. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 128 5 eldobod a 128. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

d 14 10 eldobod a 14. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 1 4 mozogsz északra, északkeletre, délre
[26,-5] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 mákrózsa virágot.

(Továbbmész...) [27,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rambó bogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 90.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[28,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Továbbmész...) [28,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Ököllel gyengén megütöd a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 66.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[28,-3] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült kaffogó hebrencs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy remetelak (510. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 kőkés. Elteszed.

(Továbbmész...) [26,-1] A bozótost dombság váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Gránittorony: keletre 3, északra 33 mérföld. Gnómlak: nyugatra 3, délre 6 mérföld. Remetelak északkelet felé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 26.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 28. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 125/54 Jellem: jó (40) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 145 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 518 TP-t kaptál. Jelenleg 4 637 TP-d van. A következő szinthez még 2 363 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
26,47 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 9
4. zene: 3 5. vadászat: 3 6. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 0 (limit: 855), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1.

Összsúly: 46.12 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 1 kaja (#2) 5 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bunkó (#8)
6 tigroszlán fog (#63) 5 varányszem (#30) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 kőkés (#6)
2 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(26,-5) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), félelem-járó (#56)
(26,-1) az 1. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), 24. jellempróba, érclelőhely
(27,-6) kaffogó hebrencs (#88)
(27,-5) rambó bogár (#14)
(27,-2) remetelak (#510), 15. jellempróba
(28,-5) mély kút (#93), oltár, süvítő rája (#113)
(28,-4) fabontó szójer (#71)
(28,-3) kaffogó hebrencs (#88)

Üzenet küldése a karakternek