278. forduló, 280. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 11. 9h:09'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,75] koordinátán.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 403.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. KP: v 1 10 30 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +199 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 386.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 88 10 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 386.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csuklyavirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 371.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 47 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

szm 117 megölöd a 117. szörnyet
Unod már, hogy ez a mutáns pók állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[113,74] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok bal oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 40, összesen: +21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+21.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [113,73] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriáspók förtelmes fejét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 3 magszim belet. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 17 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár! {támadása: 5.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mérges nyukmár! {egyik sebzési módja: 2x 3d3.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Délkeletre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [95 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[115,72] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jo-Lee a Mágus előtt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő torát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. {támadása: 17.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [116,72] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ezüstsörény lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy drakolich. {védettsége: 31 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod a drakolich testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a drakolich fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 165, gyógyulás: 28, összesen: -137 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc nyakát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 28, gyógyulás: 113, összesen: +85 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [117,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[118,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord nyakát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy drakolich.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich bal oldalát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a drakolich testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 141, gyógyulás: 23, összesen: -118 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 fenőkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 108 (limit: 730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11530.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,72] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. {max. életpontja: 123-133.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,72] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Találsz egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 167.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[119,71] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (35 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {max. életpontja: 123-133.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [118,71] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bávatag golombár jobb oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (32 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 60, gyógyulás: 5, összesen: -55 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {max. életpontja: 279-308.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 139-148.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 vortexvesszőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 111 (limit: 730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11860.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 226.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 115.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 80.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 50.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
70
71
72
73
74
75
76
(113,73) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), uzbányok (#102)
(113,74) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), érclelőhely
(113,75) mutáns pók (#117)
(114,72) arató csattanat (#144), mély kút (#93), Fairlight oltár, 22. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(115,72) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), törpemammut (#115)
(116,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, piromenyét (#99), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)
(117,72) pszi elementál (#221), 33. jellempróba
(118,71) bávatag golombár (#165), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645), Leah oltár, kék rothasztó (#421)
(118,72) 21. jellempróba, csontváz lord (#177), drakolich (#760)
(119,71) bávatag golombár (#165), dermesztő lidérc (#645), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(119,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(120,72) elhagyott bánya (#1685), törpe bánya (#435)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

tk 16 1067 1067 többszemélyes kaland 16 1067 1067
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: még senki. Ha megérkezik majd Atalanta és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ef 15 513 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csuklyavirágot. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +25 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 420 pontot. A következő körben tehát 420 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

VORTEXVESSZŐ (2331. TÁRGY)
Érdekes nyílvesszőt találtál! A kékes-feketés hegy erős mágiával van átitatva. Erősen emlékeztet az esszenciakristály mágiájára. Mikor kipróbálod, tapasztalod is, hogy pontosan ugyanaz a hatása. A sebzése 10D10+16, kilőheted akár a hosszúíjadból is, és van vele +20 támadásod. Most, hogy már ismered, akár magad is elkészítheted. Nem kell hozzá más, mint egy-egy sztázisszilánk, azúrtoll és fűzgumó, valamint 10 TVP és a varázstárgy készítés varázslat. Valami rejtélyes ok miatt csak a Levegő síkján tudod elkészíteni.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (34) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 351/228 Jellem: gonosz (548) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (44) Varázspont: 490/49 Pénz: 3108 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 45/36 Pszi pont: 127/88
Eddig összesen 2276 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 358 TP-t kaptál. Jelenleg 1 001 290 TP-d van. A következő szinthez még 198 710 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, zoloboo sámán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/60 (+4%) vágófegyverek: 28/17 (+11%)
ütőfegyverek: 16/74 (+3%) lőfegyverek: 23/48 (+7%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 118,71
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/29 (+44%) 2. nyomkövetés: 72/49 (+22%) 3. lopás: 5/95
4. mászás: 14/45 (+11%) 5. csapdakészítés: 24/52 (+5%) 6. csapdaészlelés: 21/29
7. gyógyítás: 26/92 8. titkosírás: 17/25 9. felderítés: 17/13
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 33/51 (+11%) 12. taumaturgia: 21/47 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 10/39 (+15%) 15. zene: 18/24
16. szörnyismeret: 41/79 17. pszi: 15/39 (+13%) 18. zárnyitás: 3/80
19. vadászat: 24/45 20. bányászat: 27/17 (+49%) 21. főzés: 13/45 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs II (#63) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 111 (limit: 730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11860.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 132.71 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 mákrózsa virág (#56) 1 sallank nyíl (#129) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tükör (#43) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 3 fenőkő (#1618)
6 gyenge méreg (#26) 5 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
3 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 3 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70)
1 rothasztó talizmán (#815) 5 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
2 vasérc (#152) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek