Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 1. 0h:05' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (93,54)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
* 1. KP: le 254 0 0 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: kf 529 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 99 | használod a 99. pszi képességet |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus jobb vállát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal fejét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-26 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [122,59] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. {max. életpontja: 44-49.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [121,60] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. {támadása: 42.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll jobb lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadtroll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [119,60] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. {támadása: 9.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [118,60] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy jégtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 48.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 85 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal lábát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a jégtroll jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 2 109 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 75, gyógyulás: 9, összesen: -66 ÉP}
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [120,59] Amerre csak a szem ellát, dombok. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Továbbmész...) [119,58] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy legyengült dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 121 | bemész a 121. titkos labirintusba |
v 6 8 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
lm 4 8 13 | mozogsz 4 8 13 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 72 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 28 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 53, gyógyulás: 5, összesen: -48 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Trákin csákányával többször eltalálod a quwarg szellem jobb karját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) 58 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Orkhan Thai trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg szellem trófeát. 4 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 284, gyógyulás: 15, összesen: -269 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg felderítő bal első lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg őrparancsnok fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Rodrig trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg őrparancsnok trófeát. 4 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 160, gyógyulás: 33, összesen: -127 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (119 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 sáfránypor, nektoraf faggyú, 2 ezüstdarab, kígyóbőr öv. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg tűzköpő fejét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 246, gyógyulás: 11, összesen: -235 ÉP}
lm 15 20 22 | mozogsz 15 20 22 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (122 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: víz, varkaudar pálinka, varázskő, 6 varányszem, adamantit, Jerome köpenye. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő fejét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 901 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 301, gyógyulás: 17, összesen: -284 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 62, gyógyulás: 5, összesen: -57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (132 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 tinta, angyalok gyűrűje, 65 csillezsályalevél, sólyomcsőr, 3 nektoraf faggyú. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
ef 30 536 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 0 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY) A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 27 (38) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 58 (63) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 107/333 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 743/272 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 27 (39) | Varázspont: | 645/32 | Pénz: | 2948 arany | Kép. pont: | 43 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 145/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/28 | ökölvívás: | 14/95 | szúrófegyverek: | 26/44 (+16%) |
vágófegyverek: | 14/62 | ütőfegyverek: | 33/74 (+2%) | lőfegyverek: | 30/86 (+8%) |
dobófegyverek: | 8/85 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/67 | 2. nyomkövetés: | 54/4 (+20%) | 3. mászás: | 17/61 |
4. csapdakészítés: | 22/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/27 (+6%) | 6. gyógyítás: | 55/8 |
7. titkosírás: | 5/42 | 8. felderítés: | 10/67 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 8/49 |
10. teológia: | 32/22 (+52%) | 11. taumaturgia: | 26/40 (+2%) | 12. harcművészetek: | 4/49 |
13. zene: | 3/15 | 14. szörnyismeret: | 33/94 (+37%) | 15. pszi: | 22/47 (+11%) |
16. vadászat: | 14/11 | 17. vitalitás: | 5/43 | 18. bányászat: | 33/10 (+9%) |
19. úszás: | 8/46 | 20. főzés: | 9/69 (+11%) | 21. csapatmunka: | 1/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 70 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 121, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 14, 16. |
Kész: 6. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1830 ) |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 105 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4513 TU szükséges.) |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Brod buzogánya (#1735) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
2 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | gnóm nyílpuska (#546) | 1 | hosszú íj (#111) | ||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | * | szent nyílp.lövedék (#549) | 39 | tüske (#22) | ||
27 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | Rhatt páncélja (#458) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 2 | * | Krough fejdísze (#1570) | |
Köpenyek | ||||||||
2 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | rejtőköpeny (#277) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | ryuku kesztyű (#690) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
14 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3) | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | 1 | * | bronz morfmedál (#2501) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) |
1 | * | lajstrom medál (#1753) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 23] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 44] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 164 csepp spiritusz (#170), fér még: 56] | ||||||
9 | szent kehely (#257) | [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
26 | uzbány csőr (#169) | [bennük 182 csepp ugh méreg (#166), fér még: 130] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 102 korty víz (#27), fér még: 18] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
7 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 3 | csontkulcs (#74) | 2 | destabilizátor (#1275) | |||
7 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 3 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | 8 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 132 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | ||
4 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 6 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
5 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
7 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
21 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | sáfránykristály (#675) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 5 | varázskő (#305) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 1 | amniosz (#203) | |||
23 | aurach fog (#657) | 2 | berzerker tüske (#713) | 28 | csillezsályalevél (#1253) | |||
46 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | 20 | dorony tüdő (#212) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 87 | drótszőr (#37) | 2 | elf csont (#664) | |||
2 | etra hályog (#712) | 6 | ezüstdarab (#326) | 42 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 2 | galachmit (#310) | 1 | gnóm csont (#706) | |||
4 | grákóbőr (#41) | 2 | gyíkfű (#201) | 55 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 12 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 27 | kőszem (#304) | 2 | liumbe hajtás (#655) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 378 | madártoll (#112) | 37 | magszim bél (#103) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 8 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | |||
24 | polip szívóka (#391) | 21 | pular kristály (#239) | 18 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | rakolits por (#669) | 9 | ramit kő (#226) | 17 | remák szív (#264) | |||
8 | rézdarab (#70) | 7 | rinóbőr (#651) | 20 | sallank karom (#128) | |||
3 | sámán erszény (#650) | 8 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 24 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | teknősesszencia (#702) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | troll csont (#704) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 45 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | Brod buzogánya (#1735) |
Összsúly: 201.07 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 2 | alligátorbőr (#661) | 21 | bordacsont (#16) | 1 | csatabárd (#555) | 1 | esszenciakristály (#350) | $23 | gromak bőr ($268) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | $153 | mákrózsa virág ($56) | 13 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 50 | sallank karom (#128) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 3 | vasalt bunkó (#181) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | csalánvirág (#582) | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 6755 | isteni könnycsepp (#260) | 82 | szürke bőrkesztyű (#271) | 27 | topáz erényöv (#731) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 220 | borkonyó bibe (#312) | 24 | bunthar bőr (#733) | 150 | célzóvíz (#1945) | 2 | csatabárd (#555) | 600 | csillezsályalevél (#1253) | 1037 | csontkulcs (#74) | 21015 | csuklyavirág (#133) | 1730 | dözmöng szív (#122) | 10 | draklen kulcs (#1377) | 10 | éjkulcs (#1777) | 879 | ezüstdarab (#326) | 3 | fejsze (#1240) | 8 | féregbél (#1071) | 7293 | gyógykenőcs (#313) | 956 | gyöngymangó (#135) | 6 | halálfej szimbólum (#1417) | 611 | Huddens elixírje (#830) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 27 | jégszilánk (#1128) | 20289 | kaja (#2) | 100 | katonai kötszer (#1508) | 1 | lélekharang (#1607) | 10 | lélekkulcs (#718) | 1944 | madártoll (#112) | $640 | mákrózsa virág ($56) | 184 | manakristály (#500) | 80 | megsemmisítő (#1540) | 7 | moa harci nadrág (#1862) | $1072 | nyílvessző ($108) | 26 | ogwawa kulcs (#1376) | 3 | olló (#335) | 774 | pirkit (#153) | 22 | pszi kő (#248) | 7382 | purifikátor háj (#269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 422 | rókafarok (#124) | 4396 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 778 | sötét ital (#284) | $1254 | szent jogar ($150) | 5 | szuperkötél (#209) | 100 | titkos teleportkő (#1387) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1030 | vámpírfog (#1221) | 337 | vas dobónyíl (#189) | 1652 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
65 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kígyóbőr öv (#410) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | |||
8 | pirkit (#153) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 12 | szent nyílp.lövedék (#549) | |||
2 | tinta (#101) | 6 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | ryuku csizma (#692) | 3 | ugh méreg (#166) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|