277. forduló, 279. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 14. 9h:08'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,89] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Chenonnal. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Chenonnal. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Ahan'natakhannal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy goldugar a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 11 mérg. ubuk dobónyíl (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 méregfogat (730 arany). Átveszed a sikeresen eladott 8 ubuk dobónyíl (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Az 5. napon összeakadsz Sziklaöklű Ronberggel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy földsárkány trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon ismét összefutsz Chenonnal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 fülemüle agyar (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
A 7. napon találkozol egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Málhásállata egy karmos tankány. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Amos Kaelpyr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Morte d'Amor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 8. napon megintcsak összeakadsz Chenonnal. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 8. napon ismét találkozol Sziklaöklű Ronberggel. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 mocsári penkét (2 arany).
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Teljesítettél egy isteni küldetést!
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a színes dözmöng (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+81 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kardfogú fülemüle fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 448.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1113 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 388.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 2 mozogsz keletre
[88,89] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 376.]

kt 19 15 elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kerek követ. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 361.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[89,89] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [90,89] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy rúnakő van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,89] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 321.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[92,88] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben ELFelejett Álmok irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,87] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 17, gyógyulás: 13, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,86] Továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal karját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 229.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[94,87] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Kevés hó szitál.

Észreveszel egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet jobb csápját. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a mosolygó rettenet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 tükör[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,87] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 281 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szöges bőrpajzsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,88] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A természet túltett a mű remekén. Az idő pedig újra megindult. - DM " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [95 pontot használtál fel, van még 134.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 129.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 129 pontod maradt, ebből a következő körre 129 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 568 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 263/307 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 30 Varázspont: 402/302 Pénz: 1692 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/11 EFejl: 62
Eddig összesen 1320 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4490 TP-t kaptál. Jelenleg 163950 TP-d van. A következő szinthez még 16050 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 26 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/56 szúrófegyverek: 23/60 vágófegyverek: 18/85 (+24%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 24/45 (+1%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/10 2. nyomkövetés: 66/87 (+40%) 3. mászás: 7/31 (+28%)
4. csapdakészítés: 12/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 78/33
7. titkosírás: 9/14 8. felderítés: 14/83 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 22/56 (+11%) 11. taumaturgia: 24/49 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/12
13. versengés: 3/87 14. harcművészetek: 10/37 15. zene: 40/60
16. szörnyismeret: 25/60 (+30%) 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/52
19. bányászat: 14/88 (+60%) 20. dalolás: 22/29 (+8%) 21. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 140.55 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 5 kaja (#2)
15 kerek kő (#19) 5 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257)
1 szöges bőrpajzs (#66) 2 szulfagor agyar (#677) 1 távcső (#42)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,89) kardfogú fülemüle (#146)
(88,89) 29. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(89,89) 31. jellempróba
(90,89) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár
(91,89) Elenios oltár
(92,88) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), 30. jellempróba, Fairlight oltár
(93,86) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, púpos burástya (#92), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(93,87) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(94,87) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), mosolygó rettenet (#97)
(95,87) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), érclelőhely
(96,88) Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek