276. forduló, 278. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 30. 23h:53'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tesh alligátor nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

hu 162 56 hulladék: 162 56
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 107 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: borostyán függő (99,81)-> (6 ap), összesen 6 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 600.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 590.]

p 113 használod a 113. pszi képességet
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 573.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[126,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő szutykos remák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 171-195.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [125,69] Dombos vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy troll bányász. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. {támadása: 33.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [125,68] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. {támadása: 41.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll jobb karját. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 87, gyógyulás: 15, összesen: -72 ÉP}

Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 555.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 552.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[126,67] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 56.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 74 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar csizma (ld. enc.). 2 043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 89, gyógyulás: 13, összesen: -76 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [126,66] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy smirglibokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 56.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 1 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 33 tüskét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...) [126,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 164-168.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 37.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

[51 pontot használtál fel, van még 501.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[127,64] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Észreveszel egy márványtornyot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriáspók testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 szvó-ektoplazmát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [126,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. Fekete a bőre. Leah apostola. Egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy lábascet trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {max. életpontja: 315.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jander S.Mcload. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+2 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [125,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 450.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[124,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. {max. életpontja: 152-163.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Trákin csákányával eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 443.]

szk 765 360 keresed a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

ef 30 536 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 4, 22.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 54 (59) Menekülés: 35 % Életkor: 107/333 év
Egészség: 27 Életpont: 743/693 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 16
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 645/166 Pénz: 2989 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 60/4 Pszi pont: 145/16
Eddig összesen 3239 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 650 TP-t kaptál. Jelenleg 2 795 977 TP-d van. A következő szinthez még 204 023 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, Orkhan Thai. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 6716 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/28 ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 26/28 (+15%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 33/72 (+1%) lőfegyverek: 30/78 (+5%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
124,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/67 (+12%) 2. nyomkövetés: 53/84 (+10%) 3. mászás: 17/61 (+4%)
4. csapdakészítés: 22/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/21 6. gyógyítás: 55/8
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 10/55 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 31/70 (+7%) 11. taumaturgia: 26/38 (+2%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 33/57 (+20%) 15. pszi: 22/36 (+11%)
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 33/1 (+3%)
19. úszás: 8/46 20. főzés: 9/58 (+11%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) (1,20) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 121, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1824 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 120 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4528 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 22 * szent nyílp.lövedék (#549) 39 tüske (#22)
27 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
15 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 164 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
9 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 179 csepp ugh méreg (#166), fér még: 133]
6 vizestömlő (#3) [bennük 111 korty víz (#27), fér még: 9]
4 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 Fairlight szütyője (#2108)
2 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 8 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 132 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 6 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 nagy aranykulcs (#246)
7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
21 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
7 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 93 csillezsályalevél (#1253)
47 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 20 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 87 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664)
2 etra hályog (#712) 8 ezüstdarab (#326) 42 fekete gyöngy (#99)
3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grákóbőr (#41) 2 gyíkfű (#201) 54 gyöngymangó (#135)
4 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 12 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 27 kőszem (#304) 2 liumbe hajtás (#655)
1 lótuszvirág (#447) 378 madártoll (#112) 37 magszim bél (#103)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659) 8 mutáns csont (#331)
5 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85) 14 pirkit (#153)
24 polip szívóka (#391) 21 pular kristály (#239) 18 quwarg tojás (#360)
6 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 17 remák szív (#264)
8 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 21 sallank karom (#128)
3 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653) 45 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 196.17 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
1 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
$153 mákrózsa virág ($56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6755 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
1037 csontkulcs (#74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 879 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
956 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) 7382 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
778 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 107 mákrózsa virág (#56)
1 pirkit (#153) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 magszim bél (#103) 1 remák szív (#264) 1 ryuku kesztyű (#690)
3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 28 tüske (#22)
7 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(124,61) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérfürdető magszim (#148), pszi elementál (#221)
(125,62) manaelementál (#290)
(125,68) kétfejű troll (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(125,69) troll bányászok (#679), Fairlight rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(126,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Jander S.Mcload (2683. kalandozó)
(126,65) kérődző etra (#368), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(126,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 24. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765)
(126,67) varkaudar felderítő (#7133), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szutykos remák (#191)
(127,64) márványtorony (#175), 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent liget (#439), művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek