276. forduló, 278. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. nov. 9. 9h:21'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,104] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mágusölőt (300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+624 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 457.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 196% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 147. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy vaspánt képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 421.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 415.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 414.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg királynő torát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a Quwargamanga testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel megérinted a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 3660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 85, gyógyulás: 50, összesen: -35 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 373.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

vv 83 161 elmormolod a 83. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+3% teo] [1 pontot használtál fel, van még 372.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]

kb 1221 16 518 kiveszel a bankból az 1221. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 16 vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

ff 28 422 513 felt. fegyverváltás: 28 422 513
Felt. fegyverváltás: << ököl << mágusölő << pásztorbot. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

m 1 4 6 mozogsz északkeletre, délre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy vezérfarkas. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a vezérfarkas bal lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a vezérfarkas jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 328, gyógyulás: 182, összesen: -146 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo] Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy amniosz-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összeakadsz Shifu. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [201,114] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt!

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [200,114] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított fekete kaktuszt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar iszákos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar iszákos jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szívkeresővel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megérinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 79, gyógyulás: 94, összesen: +15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[199,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Felfedeztél egy elpusztított fekete lótuszt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy varkaudar hírnök közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,114] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ork kunyhót. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar katona. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A varkaudar katona védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 259, gyógyulás: 173, összesen: -86 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,114] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Utad során felfedezel egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok csapnak le rád minden irányból! (12 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 262, gyógyulás: 178, összesen: -84 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 9 tükör[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [24 pontot használtál fel, van még 317.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[197,113] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított korongfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona nyakát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar katona támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Szívkeresővel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 259, gyógyulás: 172, összesen: -87 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [197,112] Az erdőt síkság váltja fel. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elendil hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy rát-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [197,111] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított rát-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 45, gyógyulás: 64, összesen: +19 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vezérfarkas lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a vezérfarkas jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 185, gyógyulás: 105, összesen: -80 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 293.]

m 8 mozogsz északra
[197,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan!

Látsz egy elpusztított tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy kazmár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [8 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 503 201 108 t. energia kisütése: 503 201 108
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 43. jellempróba
(197,111) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, kultúrmasztodonok (#227), vezérfarkas (#748)
(197,112) Raia oltár, művészi porolit (#720)
(197,113) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), varkaudar katona (#691)
(197,114) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), csataremák (#694)
(198,114) ork kunyhó (#1683), varkaudar katona (#691)
(199,114) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 255. jellempróba, varkaudar hírnök (#686)
(200,114) grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), varkaudar iszákos (#688)
(201,113) vezérfarkas (#748), 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Shifu (3921. kalandozó)
(201,114) oltár, Chara-din monolitja (#534)

[201,108] Síkság, továbbra is csak síkság. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy gyöngymangó bokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 195 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 46, gyógyulás: 52, összesen: +6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 250.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 183 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel súrolod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 220.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 192 életpontot sebeztél. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 46, gyógyulás: 62, összesen: +16 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 190.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 210 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 46, gyógyulás: 53, összesen: +7 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 160.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve planetáris őrdémon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 3.) Az igazi harcosnak ismernie kell mindent, amivel szembe kerülhet. Imádkozz, ha legalább 220 szörnyet ismersz (ld. referencialistát)! [30 pontot használtál fel, van még 130.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 3.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! [30 pontot használtál fel, van még 100.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod az ősdentor fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szívkeresővel kicsit megbökdösöd az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 51, gyógyulás: 98, összesen: +47 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 70.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopógödöreltörlés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! [30 pontot használtál fel, van még 40.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku gólem.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel megbököd a ryuku gólem jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg anyakirálynő trófeát, és kiszedsz egy ryuku gólem trófeát. 4410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 152, gyógyulás: 90, összesen: -62 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSÖLŐ (422. TÁRGY)
A Mágusölő egy speciális kard, amelyet mágusok elleni harcra terveztek. A Mágusölő alapsebzése 5D6+2, de ha olyan szörny ellen használod, amely támadó varázslatot használ, kapsz +5 sebzést. Kalandozók ellen ezt a bónuszt nem kapod meg. A fegyver képes azokat a lényeket is megsebezni, amelyeket csak mágikus úton lehet megsebezni. A Mágusölő önálló akarattal rendelkezik, ezért 20-as vágófegyver szakértelem szükséges ahhoz, hogy biztonsággal forgasd.
Ha esetleg ezt a fegyvert mágikus úton akarod előállítani, szükséged lesz egy din formázó mintára, 10 kvazárra, egy xirnox szívre, egy moa jádekőre, 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 150 TVP-re.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY)
Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél...

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT)
Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet?

A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.

SZOPÓGÖDÖR ELTÖRLÉSE (173. VARÁZSLAT)
Tűrhetetlen, hogy ártatlan kalandozók esnek áldozatul a titokzatos erők által telepített gonosz szopógödröknek. Most végre kezedben van a megoldás kulcsa! Mindössze a V 173 parancsot kell kiadnod 30 VP-ért és 10 TVP-ért, és 3 isteni könnycsepp elpöttyintésével mindörökre eltemeted a szopógödröt. Talán, ha hosszú és áldozatos munkát végzel, idővel teljesen eltűnhetnek Ghalláról a szopógödrök és velük együtt a szopókövek.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 42 (61) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 41 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 86 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 31 (42) Életpont: 496/460 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (63) Varázspont: 1251/292 Pénz: 76 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 48/47 Pszi pont: 167/189 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 56
Eddig összesen 2149 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38328 TP-t kaptál. Jelenleg 3695771 TP-d van. A következő szinthez még 304229 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ryuku gólem, ősquwarg. A 277. fordulódban 5479 arany került a bankszámládra. 5479 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 20/45 (+10%) szúrófegyverek: 32/75 (+11%)
vágófegyverek: 20/8 (+8%) ütőfegyverek: 20/8 lőfegyverek: 25/59 (+12%)
dobófegyverek: 26/30 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
201,108 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 197,110
Kedvenc táborhely: 201,108

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/23 2. nyomkövetés: 46/69 (+51%) 3. mászás: 15/32
4. csapdakészítés: 23/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/77 6. gyógyítás: 58/26
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/32
10. teológia: 48/90 (+24%) 11. taumaturgia: 77/8 (+24%) 12. szerencsejáték: 3/86
13. versengés: 15/28 14. harcművészetek: 18/31 15. zene: 2/89
16. szörnyismeret: 10/66 17. pszi: 25/74 (+4%) 18. vadászat: 11/33
19. vitalitás: 1/64 20. bányászat: 18/75 21. úszás: 8/24
22. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
mágikus ütés (#147) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 26. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 638, pontszámod: 7755.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 367 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
5 arany pikkelyvért (#456) 10 tükörpáncél (#519) 198 gyöngymangó (#135)
6 fpi formázó minta (#419) 50 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 szívkereső (#423) 72 mákrózsa virág (#56) 89 jégszilánk (#1128)
5 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453) 1 Sshreakza amulettje (#836)
73 gyöngymangó (#135) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 828 ugh méreg (#166)
21 nyílvessző (#108) 1 kaktuszbogyó (#429) 3 térhajlító kavics (#1539)
10 őskristály-szilánk (#1525) 1 szent jogar (#150)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 jégszilánk (#1128) 1 purifikátor háj (#269)
1 sáfránypor (#211) 2 szögletes kő (#17) 2 vashegyű nyíl (#176)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 1 ezüsttőr (#322)
1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85) 4 quwarg tojás (#360)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 tyrex csont (#280) 15 vámpírfog (#1221)
1 varkaudar pálinka (#1137)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a lényegformázó metagyűrű.

Üzenet küldése a karakternek