276. forduló, 278. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 12. 9h:03'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Dorien McGee. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te szörnyismeret szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Gilgames átadott neked a 1. napon 1 MXTU-t.
Gilgames, amikor összefutottatok, adott neked egy lánckesztyűt, 28 borkonyó bibét, 34 szárnyas hernyót, 2 varkaudar pálinkát és 150 bronzhegyű nyilat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 493.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 469.]

t támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 463.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 462.]
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy karmos tankány.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 432.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[83,80] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,79] Továbbra is síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [84,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 396.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[85,77] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,76] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,75] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-21 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 355.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[86,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hamariberkenye vigyorog kajánul. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,74] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-21 varázspont.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 314.]

a 94 1877 100 átadod a 94. tárgyat az 1877. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 100 bronzhegyű nyilat Eroni Eron részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 201 1877 20 átadod a 201. tárgyat az 1877. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 gyíkfüvet Eroni Eron részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajta, és azt se mi van a kezében. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Zaislo. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[12 pontot használtál fel, van még 302.]

a 94 5518 53 átadod a 94. tárgyat az 5518. kalandozónak (53 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 53 bronzhegyű nyilat Zaislo részére. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 272.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ragyás burástya.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 242.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+54 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy acéldarázs.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az acéldarázs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy nektoraf.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nektoraf fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 182.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+21 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sullár.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 147.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 147.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 147.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 8 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 8 gyenge mérget találsz. [3 pontot használtál fel, van még 144.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 90/90 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 317/210 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/521 Pénz: 7125 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/7 EFejl: 4
Eddig összesen 1229 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6347 TP-t kaptál. Jelenleg 516784 TP-d van. A következő szinthez még 83216 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 272. fordulódban 256 arany került a bankszámládra. 275 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/74 (+6%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 2/92 lőfegyverek: 23/78 (+4%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 53/46 (+36%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 27/59 (+47%) 11. taumaturgia: 33/12 (+3%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 123/75 (+150%) 14. szörnyismeret: 4/52 (+22%) 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 6/98 (+16%) 17. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 153 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
20 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 8 gyenge méreg (#26) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 rőtmanó kacagány (#714) 6 sallank karom (#128) 1 sullár hólyag (#168)
1 tankány karom (#237) 3 ugh méreg (#166) 6 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,80) uzbányok (#102), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, manaelementál (#290)
(83,81) gyilkos sallankok (#85), karmos tankány (#137)
(84,74) gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(84,78) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(84,79) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 21. jellempróba
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(85,75) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, Elenios oltár, Zaislo (5518. kalandozó), ragyás burástya (#111), acéldarázs (#140), nektoraf (#355), sullár (#101)
(85,77) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 31. jellempróba, manaelementál (#290), ryuku légiós (#361)
(86,74) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,75) uzbányok (#102), oltár, manaelementál (#290)
(86,76) manaelementál (#290), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek