275. forduló, 277. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 27. 9h:05'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,95] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 601.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[102,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Meglengetve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod az uzbány bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,97] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy elhagyott bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,98] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [44 pontot használtál fel, van még 557.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[101,99] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,100] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített szutykos remák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délre nézve látsz egy varkaudar falut. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [102,101] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy varkaudar íjász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Napsugár lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Mehanidas Trakkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bronztornyot, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[39 pontot használtál fel, van még 518.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vassisak. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok jön feléd.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 473.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[101,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi őrsáncot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hayamu Oyabura előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a piromenyét fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [99,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 434.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [145 pontot használtál fel, van még 289.]

h 142 használod a 142. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 279.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [23 pontot használtál fel, van még 226.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy légirozmár!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 210.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 195.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 4 kaját nyel le a törpemammut. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 417 pontot. A következő körben tehát 612 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 276. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 50 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 338/294 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 323/2 Pénz: 1611 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/29 Pszi pont: 123/122 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1302 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7 129 TP-t kaptál. Jelenleg 774 921 TP-d van. A következő szinthez még 25 079 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, mocsárivérc, Vérmes Amazon. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *25/100
lőfegyverek: 15/63

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/55 2. nyomkövetés: 39/89 (+34%) 3. mászás: 11/33 (+2%)
4. csapdakészítés: 25/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 27/78
7. titkosírás: 12/83 8. felderítés: 10/5 (+25%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 25/99 (+3%) 11. taumaturgia: 34/33 (+21%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 7/82 (+9%) 14. zene: 45/34 15. szörnyismeret: 13/59
16. pszi: 20/50 (+12%) 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 34/41
19. bányászat: 25/61 (+33%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) bűvölés (#20) (112,5) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1429 TU szükséges.)

Összsúly: 221.09 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
17 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vassisak (#160) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
(98,105) grok-képződmény (#149), Leah oltár, halálhozó (#419), bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(99,104) Leah rúnaköve, oltár
(100,103) 40. jellempróba, oltár
(101,97) Chara-din rúnaköve, elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), érclelőhely
(101,98) világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(101,99) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,96) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 49. jellempróba, oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(102,100) szutykos remák (#191), Leah oltár, 31. jellempróba
(102,101) varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az ezüstszelencébe nem lehet zanszilánkot dobni, és nem is adhat azt.
* - A kristálygömb tárgy és varázslat kiírja a szövegben, hogy melyik karaktert kereste.

Üzenet küldése a karakternek