274. forduló, 276. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 10. 9h:28'
EZ A 287. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
288. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,67] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Oyama-ával. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+592 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 450.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 450.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 439.]

h 830 használod a 830. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +451 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kb 328 1 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kf 969 kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[360,66] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Oldalt pillantva, meglátsz egy viharóriás barlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz jobb lábát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 85, gyógyulás: 5, összesen: -80 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [360,65] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
(Feltételes támadás:) Egy magnetikus praglonc! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc egyik csápját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}

Látsz egy gejzírt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Analotha hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Sorvadsz (-1 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 406.]

h 578 6 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 6 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [30 pontot használtál fel, van még 376.]

m 8 mozogsz északra
[360,64] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Sorvadsz (-1 életerő). Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 369.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 319.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+520 varázspont, -1041 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1043 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 96 312 11 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)
(360,65) magnetikus praglonc (#200), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)

[312,11] Még mindig a városban vagy. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

ve 215 1 megveszed a 215. tárgyat 1
Vásároltál 1 praglonc hártyát. 400 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 304.]

ve 170 180 megveszed a 170. tárgyat 180
A tartó(k)ban csak 90 hely van, ezért csak ennyi darabot veszel. Vásároltál 90 spirituszt. 180 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 304.]

ve 331 20 megveszed a 331. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[360,64] Folytatod sétádat a házak közt.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).

(Továbbmész...) [361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru jobb karját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Felméred a hatalmas Thargodanokat. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan légiós támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a Thargodan légiós bal karját. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 209, gyógyulás: 78, összesen: -131 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Rém testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Rém testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a Rém testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 220, gyógyulás: 167, összesen: -53 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy toxyl üvegcse. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gordon Marlo vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi rin. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az elemi rin fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 162, gyógyulás: 218, összesen: +56 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy világoskék, copfos hajú, narancssárga szemű ember férfi táborát. Chara-din első számú avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 37 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). [74 pontot használtál fel, van még 214.]

v 198 364 72 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)
(361,63) taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), elemi rin (#786), egy ember férfi

[364,72] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy Thargodan légiós készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal karját. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 213, gyógyulás: 185, összesen: -28 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan légiós támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal vállát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós bal karját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 216, gyógyulás: 162, összesen: -54 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával többször eltalálod a Rém testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Rém bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 164, gyógyulás: 153, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzpajzs, egy vas dobónyíl, egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy dlathog kőzet. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy amniosz-fát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 bunkót. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 114.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 104.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 96 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (85 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia nyakát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz az ütéstől, ez a kígyótollnak (ami mellesleg eltűnik) köszönhető! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 583, gyógyulás: 182, összesen: -401 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+655 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 69.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mutáns bunthar. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns bunthar nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mutáns bunthar szikkadt testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A mutáns bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Nyelvével a mutáns bunthar eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mutáns bunthar testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mutáns bunthar testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 386, gyógyulás: 2, összesen: -384 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-5648 TP] [30 pontot használtál fel, van még 39.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy méregelementál.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregelementál testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a méregelementál jobb csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A méregelementál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a méregelementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] 4539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 26, gyógyulás: 83, összesen: +57 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 9.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[364,71] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók egyik lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Banyapók fejét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Banyapók testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a Banyapók jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 87, gyógyulás: 151, összesen: +64 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 319 keresed a 319. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy lélekelementált. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 16, 8.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 415 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS BUNTHAR (398. SZÖRNY)
Döbbenten bámulod ezt a jelenséged - egy óriásira nőtt bunthar, selymes gyapjából csak egy kevéske maradt meg a hátán, a teste többi részén szikkadt, ezernyi fekéllyel borított, szivacsos vörös bőr borítja testét! Aztán amikor feléd fordul, és látod a szemében izzó őrületet, szemernyi kétséged sincs többé, hogy menekülnöd kell. A bunthar felöklel, eltapos, és irtózatos bőgő-kputtyintása miatt csak akkor fogod megtámadni, ha külön FT parancsot adsz ki rá. Persze, ha csak a szúrófegyver forgatásához értesz, ez nem javasolt, hiszen ezen a módon legfeljebb csak a fekélyes hólyagokat szúrhatod ki, sebzést nem okozva, csak felbosszantva a teremtményt... Arról, hogy mi okozhatta szerencsétlen kérődző ilyetén átalakulását, fogalmad sincs, de annyi bizonyos, hogy nem csupán az erőteljes napsütés a felelős.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 50 (68) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 46 (52) Támadás: 46 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 46 (59) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 63/150 év
Egészség: 44 (59) Életpont: 1034/792 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 48 (67) Varázspont: 1496/122 Pénz: 6115 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 400/222 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2600 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 109781 TP-t kaptál. Jelenleg 5796469 TP-d van. A következő szinthez még 203531 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6510 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 28/53 (+3%) ütőfegyverek: 37/95 (+14%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 32/4 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (190%) << Din cséphadarója (#840)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/21 2. nyomkövetés: 64/74 (+17%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 19/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/53 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 22/37 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 108/61 (+519%) 11. taumaturgia: 96/62 (+569%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 15/75 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/35
16. szörnyismeret: 33/65 17. pszi: 22/8 (+3%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/6 20. vitalitás: 2/7 (+11%) 21. bányászat: 32/51 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 13/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +24 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 7 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (95,24,4) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
473 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 borkonyó bibe (#312)
1 ében dobónyíl (#849) 6 ében toboz (#578) 2 kaja (#2)
1 kígyótoll (#1543) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 12 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 bronzpajzs (#89) 4 bunkó (#5)
1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 2 praglonc hártya (#215)
73 spiritusz (#170) 7 Thargodan esszencia (#328) 1 toxyl üvegcse (#592)
6 tüske (#22) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,71) Banyapók (#305), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,72) Mnebolath (#237), Thargodan légiós (#311), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Raia oltár, ezerszemű bestia (#288), mutáns bunthar (#398), méregelementál (#306)

Üzenet küldése a karakternek