274. forduló, 276. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 29. 22h:51'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,72] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy földsárkány fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Brod buzogányával eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 406.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 351.]

d 677 2 eldobod a 677. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (-2, 2) Bono, Leah-hívő troll férfi, a Kvazársziklák Népe KT (9119) tagja; (3, 0) Ifj. Dr. Kopika, Tharr-hívő törpe férfi, az Elfeledett árnyak KT (9175) tagja; (1, 2) Su, Tharr-hívő kobudera férfi, a Sziklaöklök KT (9144) tagja; (-2, 2) Batu Kán, Leah-hívő troll férfi; (1, -1) Kéter Szerpi, Fairlight-hívő gnóm férfi, a Pöröly Rend KT (9114) tagja; (2, 2) Gór, Leah-hívő árnymanó férfi; (2, -2) Nano Pallanthoff, Elenios-hívő alakváltó férfi, a Pöröly Rend KT (9114) tagja; (-2, 3) Red Pain, Elenios-hívő mutáns nő, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (2, 0) Sarduri, Chara-din-hívő ember férfi, A Káosz Lordjai KT (9147) tagja; [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 331.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 321.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 311.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[119,73] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [118,74] Bátran belegázolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz! Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.


Találkozol Bonoval. Leah apostola. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy törpe védőgyűrűt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bumshir óriásmacska trófea, egy rubin sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {max. varázspontja: 1629; max. pszije: 141.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+2 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[12 pontot használtál fel, van még 299.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 279.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.}

Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az opati polip egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 259.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[119,73] A terep változik, dombok közt vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+8.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,72] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy elhagyott bányát. Felfedeztél egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy orgoró!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy renegát törpe! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 35 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 90 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a renegát törpe jobb lábát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a renegát törpe testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A renegát törpe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy hegymélyi lidérc! {támadása: 25.} Elszántan kezdesz mászni, hogy mielőbb a hátad mögött hagyd a helyet. Ha nem így tennél, ez a szörny pillanatok alatt darabokra tépne. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. {támadása: 13.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[121,72] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 76-79.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy asztrális vortexet. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,73] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 25 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 56, gyógyulás: 3, összesen: -53 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! {támadása: 9.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy fekete griff! {max. életpontja: 69-72.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekete griff nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy aranygriff! {támadása: 17.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az aranygriff jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranygriff aranyszínű testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az aranygriff meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 137.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[120,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

(Továbbmész...) [119,75] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Találsz egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,74] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.

[18 pontot használtál fel, van még 119.]

ef 10 529 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 22, 23.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 46 pontod maradt, ebből a következő körre 46 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 462 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 54 (59) Menekülés: 35 % Életkor: 107/333 év
Egészség: 27 Életpont: 743/699 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 16
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 645/113 Pénz: 2973 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 60/18 Pszi pont: 145/1
Eddig összesen 3213 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 067 TP-t kaptál. Jelenleg 2 767 885 TP-d van. A következő szinthez még 232 115 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, Orkhan Thai. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 6652 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 (+33%) ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 26/6 (+6%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 33/70 (+1%) lőfegyverek: 30/67 (+3%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
118,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/44 2. nyomkövetés: 53/74 (+8%) 3. mászás: 17/53 (+4%)
4. csapdakészítés: 21/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/21 6. gyógyítás: 55/8
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 10/55 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 31/54 (+8%) 11. taumaturgia: 26/35 (+2%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 33/37 (+33%) 15. pszi: 22/24 (+10%)
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 32/88 (+12%)
19. úszás: 8/30 (+17%) 20. főzés: 9/47 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) (4,20) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1818 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 123 TU. szükséges még: 7 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4766 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 22 * szent nyílp.lövedék (#549) 21 tüske (#22)
27 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
15 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 161 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
9 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 168 csepp ugh méreg (#166), fér még: 144]
6 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 90]
4 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 Fairlight szütyője (#2108)
2 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 8 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 124 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 6 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 nagy aranykulcs (#246)
7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
21 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
7 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 93 csillezsályalevél (#1253)
47 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 20 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 87 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664)
2 etra hályog (#712) 9 ezüstdarab (#326) 42 fekete gyöngy (#99)
3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grákóbőr (#41) 53 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 12 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
26 kőszem (#304) 2 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447)
378 madártoll (#112) 36 magszim bél (#103) 101 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659)
8 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
16 pirkit (#153) 18 polip szívóka (#391) 20 pular kristály (#239)
18 quwarg tojás (#360) 6 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226)
16 remák szív (#264) 9 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651)
21 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
11 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
2 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702)
4 Thargodan esszencia (#328) 1 troll csont (#704) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
46 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 213.73 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
1 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
153 mákrózsa virág (#56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6755 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
1037 csontkulcs (#74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 879 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
956 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) 640 mákrózsa virág (#56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) 7382 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
778 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 pirkit (#153) 2 szulfagor agyar (#677) 7 tüske (#22)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 mithril (#352)
6 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122
71
72
73
74
75
76
(118,74) Bono (1993. kalandozó), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192)
(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366), pattanóböde (#145)
(119,75) törpe bánya (#435), érclelőhely
(120,72) földsárkány (#359), elhagyott bánya (#1685), törpe bánya (#435), orgoró (#170), renegát törpe (#7085), érclelőhely, emberevő (#119)
(120,74) törpe bánya (#435), érclelőhely
(121,72) emberevő (#119), törpe bánya (#435), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(121,73) troll ritualista (#365), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(121,74) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), fekete griff (#107), aranygriff (#304), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek