274. forduló, 276. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 16. 12h:10'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: júl. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,89] koordinátán.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1131 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 615.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
281 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 magszim belet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 585.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[94,89] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Észreveszel egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 32, gyógyulás: 18, összesen: -14 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 3 csontkulcsot. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [93,89] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [92,89] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 60 tüskét. Erőd TF-elődött. [144 pontot használtál fel, van még 441.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[91,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut ormányát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [90,89] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Találsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [89,89] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a púpos burástya farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [51 pontot használtál fel, van még 390.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[88,89] A bozótost dombság váltja fel.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [87,89] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy ripityára tört rúnakövet. Látsz egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy elpusztított álomvirágot.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [38 pontot használtál fel, van még 352.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szól hozzád: Pontosan ott állsz, ahol a templomot fel kell építened! [30 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. BP: keresed a 153. szörnyet a 254. szörnyet a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy quwarg királynőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [37 pontot használtál fel, van még 200.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 636 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 33 (39) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 261/337 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 30 Varázspont: 386/286 Pénz: 1833 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/11 EFejl: 56
Eddig összesen 1301 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3238 TP-t kaptál. Jelenleg 149563 TP-d van. A következő szinthez még 30437 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 25 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/56 szúrófegyverek: 23/57 (+1%) vágófegyverek: 18/28 (+18%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 24/36 dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/10 2. nyomkövetés: 65/91 (+8%) 3. mászás: 7/3 (+9%)
4. csapdakészítés: 11/88 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 78/33
7. titkosírás: 9/14 8. felderítés: 14/78 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 22/24 (+9%) 11. taumaturgia: 24/46 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/12
13. versengés: 3/23 14. harcművészetek: 10/37 15. zene: 40/60
16. szörnyismeret: 25/30 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/42
19. bányászat: 14/13 (+60%) 20. dalolás: 22/10 (+6%) 21. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 132.07 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 3 csontkulcs (#74) 6 kaja (#2)
2 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85)
1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70) 60 tüske (#22)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,89) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(88,89) érclelőhely
(89,89) 31. jellempróba, púpos burástya (#92)
(90,89) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely
(91,89) törpemammut (#115), Elenios oltár
(92,89) nektoraf (#355), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(93,89) gyilkos tetű (#116), Leah oltár, érclelőhely
(94,89) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), érclelőhely
(95,89) téfea magoflux (#98)

Üzenet küldése a karakternek