Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. szept. 29. 12h:09' EZ A 631. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 632. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 19. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 519 820 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 820. tárggyal |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 816 309 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 309. tárggyal |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
ee 194 158 229 | eladod a 194. tárgyat a 158. tárgyat a 229. tárgyat |
ee 373 193 180 | eladod a 373. tárgyat a 193. tárgyat a 180. tárgyat |
ve 687 1 | megveszed a 687. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku csizma. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 sallank karom. Kiváló munka volt (+33 varázspont). 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 98, gyógyulás: 25, összesen: -73 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó nyakát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. Jól harcoltál! (+33 varázspont.) 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy éjkornis közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis fekete testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, egy borostyán függő, egy fűszertartó, egy ezüstshuriken és egy ezüst karkötő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 trikornis szarvat. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 9 drótszőrt. Kiváló munka volt (+33 varázspont). 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a Zinthurg nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Jól harcoltál! (+33 varázspont.) 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 25, gyógyulás: 59, összesen: +34 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg bal vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal végigmetszed a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 27, gyógyulás: 60, összesen: +33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya bal vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 50, gyógyulás: 106, összesen: +56 ÉP}
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 115 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 199, gyógyulás: 63, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 47, gyógyulás: 94, összesen: +47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával megérinted a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 117, gyógyulás: 87, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 59, gyógyulás: 50, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr jobb karját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 74, gyógyulás: 44, összesen: -30 ÉP}
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 114 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 218, gyógyulás: 46, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 7, gyógyulás: 33, összesen: +26 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 9, gyógyulás: 47, összesen: +38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 38, gyógyulás: 70, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [192,65] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 80, gyógyulás: 62, összesen: -18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 120, gyógyulás: 55, összesen: -65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar hadúr jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 94, gyógyulás: 48, összesen: -46 ÉP}
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 687. tárggyal a 690. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat |
RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY) Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT) Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -40-ig nő. Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet? |
INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY) Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak! |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
Erő: | 38 (54) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 135 cm |
IQ: | 36 (39) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 50 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 405/283 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 860/87 | Pénz: | 15600 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 65/10 | Pszi pont: | 185/36 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/1 | ökölvívás: | 10/16 | szúrófegyverek: | 20/50 (+48%) |
vágófegyverek: | 26/92 (+11%) | ütőfegyverek: | 15/71 | lőfegyverek: | 10/21 |
dobófegyverek: | 25/70 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Brod buzogánya (#1735) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 144,58 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 22, 31, 63, 30, 65, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/13 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 42/23 (+12%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 16/53 | 5. csapdakészítés: | 15/41 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/65 |
7. gyógyítás: | 19/18 | 8. titkosírás: | 4/83 | 9. felderítés: | 18/95 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 5/56 | 11. teológia: | 47/3 (+22%) | 12. taumaturgia: | 53/67 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 4/71 (+10%) | 14. versengés: | 19/45 (+7%) | 15. harcművészetek: | 8/13 |
16. zene: | 2/63 | 17. szörnyismeret: | 19/98 | 18. pszi: | 21/2 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/35 | 20. vadászat: | 7/1 | 21. bányászat: | 29/21 |
22. úszás: | 17/56 | 23. főzés: | 3/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), quwarg parafenomén (#248) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzeső (#61), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 31 (limit: 1260), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 130. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
varázstöltődés (178) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
köszöntés (274) |
düh (289) |
varázstöltődés II. (296) |
fegyvermester (302) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 509 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 4 | aranygyűrű (#193) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 6 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
4 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
112 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
17 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | inváziós trófea (#2166) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|