Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 1. 15h:08' EZ A 1103. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 1104. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fku 155 | felt. kutatás 155 |
id 240 70 | idomítod a 240. szörnyet 70 pontért |
h 1228 3 | használod az 1228. tárgyat |
ff 28 568 | felt. fegyverváltás: 28 568 |
fkt 447 15 1 | felt. készítesz a 447. tárgyat (15 darabot) |
fkt 19 13 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (13 darabot) |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 31 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A bűbájlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 329 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő, egy réz papi karkötő, egy igazgy. fülbevaló, egy kristálygömb és egy ezüst nyaklánc. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 140, gyógyulás: 23, összesen: -117 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 14 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 217, gyógyulás: 12, összesen: -205 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [194,110] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a smaragdgólem testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 237, gyógyulás: 48, összesen: -189 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló jobb lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kísértetvarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya jobb karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd az animált hókutya nyakát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az animált hókutya bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 138, gyógyulás: 28, összesen: -110 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 207, gyógyulás: 19, összesen: -188 ÉP}
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant jobb oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb, egy ezüst kulcs, egy igazgy. fülbevaló, egy ezüst karkötő, egy obszidián függő és egy aranygyűrű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 138, gyógyulás: 24, összesen: -114 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontgólem fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a csontgólem bal lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a csontgólem testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 229, gyógyulás: 46, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [196,110] Még mindig dombos terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délkeletre egy rát-fa van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy ködmangó cserje van. Északra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 145, gyógyulás: 25, összesen: -120 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a drakolich nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 90, gyógyulás: 13, összesen: -77 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [197,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg szellem testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 228, gyógyulás: 16, összesen: -212 ÉP}
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 278 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 477, gyógyulás: 18, összesen: -459 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar vajákos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 44 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 84 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 81 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kék rakolits trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar vajákos trófeát. 5 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 465, gyógyulás: 7, összesen: -458 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb karját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 246, gyógyulás: 50, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [200,111] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő borzalmas varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 357, gyógyulás: 73, összesen: -284 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 227, gyógyulás: 15, összesen: -212 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 231, gyógyulás: 47, összesen: -184 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 506 0 | energia fejlesztése 3 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
Erő: | 35 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 28 (37) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 52 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 645/562 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (48) | Varázspont: | 793/0 | Pénz: | 1709 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 46/38 | Pszi pont: | 196/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/70 (+48%) | szúrófegyverek: | 31/91 (+20%) |
vágófegyverek: | *24/101 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 28/76 (+15%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,111 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 200 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/87 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 72/67 (+30%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/7 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 30/44 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 52/78 (+6%) | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 21/19 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 10/39 (+69%) | 11. teológia: | 28/30 (+24%) | 12. taumaturgia: | 48/50 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/51 (+12%) | 14. versengés: | 20/83 (+20%) | 15. harcművészetek: | 11/81 |
16. zene: | 11/84 | 17. szörnyismeret: | 23/80 (+37%) | 18. pszi: | 22/77 (+14%) |
19. vadászat: | 27/32 | 20. bányászat: | 31/45 (+8%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/90 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 155 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 25 (limit: 220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2500. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2282 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
96 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | |||
6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 27 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 3 | csalánvirág (#582) | 5 | ében toboz (#578) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fenőkő (#1618) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 4 | kerek kő (#19) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 16 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 58 | víz (#27) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|