274. forduló, 276. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 20. 9h:06'
EZ A 1164. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
1165. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 31. pontnál.
Bea Melindre átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. október 2. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 26 88 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: vv 182 224 165 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 3. KP: vv 227 157 12 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]

* 4. KP: hh 1253 1618 1269 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 420.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 411.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 5. KP: hh 841 1133 1546 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 410.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 389.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 387.]

d 114 20 eldobod a 114. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

h 1540 415 11 használod az 1540. tárgyat
Hirtelen indulattól vezérelve behajítasz 2 aranypikkelyt a megsemmisítőbe. Hangos kattanás, és a ryuku szerkezet sincs többé. [2 pontot használtál fel, van még 385.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 5 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 385.]

hu 631 hulladék: 631
Hulladék, ezért nem gyűjtesz adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: nagy aranykulcs (185,60)-> (24 ap), összesen 24 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

t 175 177 223 támadod a 175. szörnyet a 177. szörnyet a 223. szörnyet
FT 175 parancs tárolva. FT 177 parancs tárolva. FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

t 179 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

vv 73 70 69 elmormolod a 73. varázslatot a 70. varázslatot a 69. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 374.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 372.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Egészen harcias kedved támad. (+4 sebzés.) [20 pontot használtál fel, van még 322.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 15, gyógyulás: 50, összesen: +35 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varázskövet. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 282.]

kb 475 1 518 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 79 79 79 mozogsz 79 79 79
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [37. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [44. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [45. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [46. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [48. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [50. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [52. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [56. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [57. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [58. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [59. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [60. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [61. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [62. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! Fegyvere egy kvazár kard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 27, gyógyulás: 32, összesen: +5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot [kvazár kard ládikóba-> (185,60)-> 140 arany, -2 ÉP] és 1 zafír erőövet [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP]. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [63. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [65. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 22, gyógyulás: 40, összesen: +18 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [66. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [68. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [69. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [70. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [71. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [72. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 9, gyógyulás: 40, összesen: +31 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [73. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [279 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 3 27 31 mozogsz 3 27 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 35 mozogsz 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 36 40 905 mozogsz 36 40 905
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 44 900 47 mozogsz 44 900 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 48 19 20 mozogsz 48 19 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 16 17 15 mozogsz 16 17 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 13 23 22 mozogsz 13 23 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 905 9 900 mozogsz 905 9 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 8 905 6 mozogsz 8 905 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
VV 227 157 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 227 157 188 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 12 elmormolod a 12. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[A parancs tárolásra került.]

lm 900 21 4 mozogsz 900 21 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 905 3 900 mozogsz 905 3 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 20 24 24 mozogsz 20 24 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 24 25 mozogsz 24 25
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

bb 475 11 518 beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 24 514 energia fejlesztése 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 50 (55) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 159 cm
IQ: 29 (46) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 31 (46) Védekezés: 74 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 526/620 Jellem: gonosz (401) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (38) Varázspont: 651/278 Pénz: 15626 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 24/24 Pszi pont: 417/312 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1567 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 337 TP-t kaptál. Jelenleg 1 249 685 TP-d van. A következő szinthez még 150 315 TP szükséges. Trófeáid: bolyongó lidérc, taalru, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 243. fordulódban 5332 arany került a bankszámládra. 6185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 19/69 (+18%) szúrófegyverek: 25/19 (+2%)
vágófegyverek: 16/40 ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/86
dobófegyverek: 27/94 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 1. szinten, 73. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/60 2. nyomkövetés: 56/13 3. lopás: 27/8
4. mászás: 7/31 5. csapdakészítés: 23/23 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/77 (+6%)
7. gyógyítás: 33/35 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 12/64
10. szörnyidomítás: 5/65 11. teológia: 31/72 (+9%) 12. taumaturgia: 44/6 (+12%)
13. szerencsejáték: 3/13 14. versengés: 8/31 15. harcművészetek: 17/4
16. zene: 24/54 (+25%) 17. szörnyismeret: 24/12 18. pszi: 38/81 (+31%)
19. zárnyitás: 10/56 20. vadászat: 15/57 21. vitalitás: 2/31
22. bányászat: 19/36 23. testépítés: 35/73 24. úszás: 1/83
25. főzés: 9/53 26. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Éjharcosok (#9131)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9781,10) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) villámmágia (#227) tűzmágia (#157) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 83 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8380.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1017 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
152 esszenciakristály (#350) $1483 nothar bogyó ($923) 957 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) $923 álompor ($396) 5 feneketlen bugyor (#570)
4 aenouth ködkürt (#1554) 9 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
3 krapixlon fürdőruha (#454) 7 lidérckorona (#531) 49 Eldereth szilánk (#512)
$300 tűzbimbó ($623) 2 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
4464 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 53 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2300 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 624 isteni könnycsepp (#260)
24 dramoan talizmán (#968) 1 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
8 súlyzó (#347) 3 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
503 ork csodaszer (#1228) 22 kristály kulcs (#1818) $146 íjászkence ($1225)
164 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
1650 purifikátor háj (#269) 252 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
$503 quwarg igazgyöngy ($912) 559 lélekesszencia (#619) 6 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) 110 katonai kötszer (#1508) 10 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 12 titanit kulcs (#1811) 69 tűzsárkány ital (#1400)
52 manakristály (#500) 48 titkos teleportkő (#1387) 20 tűztagadó (#1979)
14 kreommat varázsital (#926) 11 galócapálinka (#1474) 16 ében manakő (#2047)
$260 angolna szálka ($1465) 1100 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710)
$346 dinó szaru ($1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 1 fiatalság itala (#473) 4 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 20 kaktusztüske (#114) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 quwarg tojás (#360) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
296 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 óndarab (#85)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), csontváz lord (#177), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek