259. forduló, 275. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 4. 12h:05'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,75] koordinátán.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegt‹l már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Š volt Zaislo. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+68 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Ramirez feszítővasa elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 442.]

flh 10 547 felt. lőfegyver haszn. 10 az 547. tárggyal
Ok, FLH 10 547 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 412.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[86,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,76] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílpuska lövedéket. Egészséged TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 386.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy rőtmanó berzerker.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 356.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[85,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 334.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 324.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy vérszomjas csüldő.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 294.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[84,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 282.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szürke rinocérosz.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz nyakát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 252.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 242.]

v 15 201 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyíkfű. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 212.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kérődző etra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 182.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[83,79] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,81] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 116.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+37 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy süvítő rája.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 26.]

im 0 5 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 8 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 8 isteni könnycseppet kapsz. (Nincs mibe rakni 8 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 90/90 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 315/165 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 6
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 532/532 Pénz: 3589 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/4 EFejl: 62
Eddig összesen 1201 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6616 TP-t kaptál. Jelenleg 504325 TP-d van. A következő szinthez még 95675 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 272. fordulódban 256 arany került a bankszámládra. 263 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 52 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 26 11. taumaturgia: 32 12. versengés: 6
13. zene: 120 (+3) 14. szörnyismeret: 4 15. vadászat: 8
16. bányászat: 6 17. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sötét gnóm (#132) (csak egyszer), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 3 varázskő (#305)
1 vasérc (#152) 16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyíkfű (#201) 1 nyílpuska lövedék (#547) 4 rákfatty váladék (#333)
1 rőtmanó kacagány (#714) 6 sallank karom (#128) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) uzbányok (#102), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, rájanyék (#58)
(83,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85), ork sámán (#345), süvítő rája (#113)
(84,78) uzbányok (#102), 25. jellempróba, Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szürke rinocérosz (#346), manaelementál (#290), kérődző etra (#368)
(85,77) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 31. jellempróba, élőholt quwarg (#202), manaelementál (#290), vérszomjas csüldő (#114)
(86,75) manaelementál (#290), oltár
(86,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek