Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 26. 12h:02' EZ A 1102. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 1103. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kb 313 40 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (40 darabot) |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kf 529 817 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 817. tárggyal |
m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló fejét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 80, gyógyulás: 1, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
be 649 | bemész a 649. épületbe |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 97, gyógyulás: 2, összesen: -95 ÉP}
ee 8 1550 1536 | eladod a 8. tárgyat az 1550. tárgyat az 1536. tárgyat |
ee 265 184 185 | eladod a 265. tárgyat a 184. tárgyat a 185. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy manifeszt.nyúlvány. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
f 272 | kísérletezel a 272. tárggyal |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 9 életpontot sebeztél. Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 133, gyógyulás: 7, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [188,109] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr bal oldalát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a lidércúr jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 22 életpontot sebeztél. A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,110] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 226, gyógyulás: 11, összesen: -215 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 12 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 499 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg szellem testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 13 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 225, gyógyulás: 14, összesen: -211 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich nyakát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [191,111] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb első lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 281.]
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
h 507 | használod az 507. tárgyat |
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 506 0 | energia fejlesztése 3 |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
Erő: | 35 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 28 (37) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 52 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 646/505 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (48) | Varázspont: | 796/106 | Pénz: | 1805 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 46/43 | Pszi pont: | 196/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/22 | szúrófegyverek: | 31/71 (+6%) |
vágófegyverek: | *24/101 (+17%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 28/61 (+13%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,111 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/63 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 72/37 | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/2 | 5. csapdakészítés: | 30/37 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 52/72 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 21/17 |
10. szörnyidomítás: | 9/70 (+125%) | 11. teológia: | 28/6 (+19%) | 12. taumaturgia: | 48/42 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 3/39 | 14. versengés: | 20/63 | 15. harcművészetek: | 11/81 |
16. zene: | 11/84 | 17. szörnyismeret: | 23/43 (+22%) | 18. pszi: | 22/63 (+13%) |
19. vadászat: | 27/32 | 20. bányászat: | 31/37 (+4%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/78 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2400 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
283 | arany (#50) | 5 | ezüst kulcs (#184) | 8 | kaja (#2) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | trikornis nyereg (#1536) | 34 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | életvíz (#1500) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 38 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
8 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | mocsári penke (#148) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|