272. forduló, 274. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:10'
EZ A 286. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
287. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [341,78] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. Varázserőd regenerálódik. (+288 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 580.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 577.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+601 varázspont, -1203 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 577.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1026 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

f 119 403 kísérletezel a 119. tárggyal a 403. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 562.]

tno 3 10 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

kt 449 4 elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 4 kristályfolyadékot. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 542.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

kb 258 1 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

v 144 2 elmormolod a 144. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a földelem idézése varázslatot! Hatalmas recsegés-ropogás kíséretében egy félelmetes, fekete alak magasodik ki a földből. Egy bazaltelementál, aki a te parancsaidat lesi! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 260 30 beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Törpe szekercével súrolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 139, gyógyulás: 119, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 492.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal vállát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 22, gyógyulás: 91, összesen: +69 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 462.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár bal karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 44, gyógyulás: 87, összesen: +43 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 432.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magnetikus praglonc.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc bal lábát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. Kritikus ütés! (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a magnetikus praglonc bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 7355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 2, gyógyulás: 126, összesen: +124 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 402.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 402.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 372.]

t 200 támadod a 200. szörnyet
FT 200 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[342,78] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kiütéses negátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor bal lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kiütéses negátor fejét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kiütéses negátor bal lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A kiütéses negátor belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 152, gyógyulás: 4, összesen: -148 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [343,78] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy elemi rin közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az elemi rin testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az elemi rin fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi rin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 153, gyógyulás: 111, összesen: -42 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [344,78] Tovább kóborolsz a pusztán.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál jobb lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a halálelementál fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 47, gyógyulás: 102, összesen: +55 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. [29 pontot használtál fel, van még 326.]

m 2 mozogsz keletre
[345,78] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra.
(Feltételes támadás:) Egy térfaló! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted városi teleport nevű varázslatodat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a térfaló testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a térfaló testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a térfaló fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Daramoula pálcájával többször eltalálod a térfaló bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a térfaló jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Csápjaival a térfaló lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 14073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 443, gyógyulás: 183, összesen: -260 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. Kritikus ütés! (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével végigvágod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 97, gyógyulás: 29, összesen: -68 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály jobb vállát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 50, gyógyulás: 120, összesen: +70 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy lidérckirály támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (3 támadással 201 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb oldalát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 43, gyógyulás: 111, összesen: +68 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész ködös testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a sötét ölész testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a sötét ölész bal vállát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a sötét ölész jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 50 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 266, gyógyulás: 282, összesen: +16 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy harci kalapács, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy moa gyémánt [moa gyémánt ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Weasel előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 236.]

v 198 361 63 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(341,78) taalru herceg (#307), ében halálhajcsár (#295), magnetikus praglonc (#200)
(342,78) kiütéses negátor (#785), Elenios oltár, érclelőhely
(343,78) elemi rin (#786), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(344,78) halálelementál (#279), Chara-din monolitja (#534)
(345,78) térfaló (#783), Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), sötét ölész (#314), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy taalru támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a taalru tigristestét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megütöd a taalru tigristestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 4, gyógyulás: 58, összesen: +54 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Egy Thargodan mágus támad rád.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bal lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 118 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 389, gyógyulás: 75, összesen: -314 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy lidérckirály jön feléd.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály jobb vállát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával megpöccinted a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lidérckirály nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Sötétség Hercege támad rád.

Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege bal oldalát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 20 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 415, gyógyulás: 169, összesen: -246 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! A következő kincseket találtad: egy roxati üvegszem [roxati üvegszem ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy moa obszidián [moa obszidián ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gordon Marlo egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Sorvadsz (-3 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 166.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Viza EtDran formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,65] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidérckirály. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő).

(Továbbmész...) [360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gejzírt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Analotha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Tested lassan sorvadozik (-4 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 133.]

h 578 10 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 10 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 2 iknegurint. [50 pontot használtál fel, van még 83.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
[359,65] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 69.]

fa 215 5622 1 feladod a 215. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 69.]

hu 303 436 591 hulladék: 303 436 591
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fairlight köpenyét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz toxylt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 66.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 66.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebből a következő körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 414 pontot. A következő körben tehát 480 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.

Erő: 50 (68) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 45 (48) Támadás: 52 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 46 (59) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 63/148 év
Egészség: 44 (59) Életpont: 1031/263 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 48 (64) Varázspont: 1425/42 Pénz: 5645 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/26 Pszi pont: 400/103 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2572 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 129370 TP-t kaptál. Jelenleg 5575116 TP-d van. A következő szinthez még 424884 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 28/47 (+6%) ütőfegyverek: 37/71 (+11%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 31/95 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Din cséphadarója (#840)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/21 (+22%) 2. nyomkövetés: 64/24 (+33%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 18/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/53 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 22/23 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 102/94 (+62%) 11. taumaturgia: 90/47 (+40%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 15/75 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/35
16. szörnyismeret: 33/65 17. pszi: 22/2 (+72%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/6 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 32/35 (+10%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 13/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), bunkót (#5) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +24 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 7 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (95,24,4) méregsemlegesítés (#14)
sorvasztás (#102) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 10 ében toboz (#578) 4 fokhagyma (#403)
2 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
2 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
746 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
2 ezüstdarab (#326) 1 harci kalapács (#174) 2 iknegurin (#541)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 jégkristály (#593) 4 kristályfolyadék (#449)
1 sallank karom (#128) 1 Thargodan esszencia (#328) 51 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,65) művészi porolit (#720), érclelőhely
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)
(360,65) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,63) taalru (#249), Thargodan mágus (#318), lidérckirály (#316), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) ősquwarg (#300), művészi porolit (#720)
(361,65) lidérckirály (#316)

Üzenet küldése a karakternek