263. forduló, 292. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 21. 9h:29'
EZ A 834. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
835. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,51] koordinátán. A versengés tornyában táboroztál
Táborozásod 1. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Eléd ugrik egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfi. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Gumi Rudi. Fairlight bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Gumi Rudi testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 bronzhegyű nyíl. Nem talált el. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod Gumi Rudi fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod Gumi Rudi jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Gumi Rudi valamennyire megsebezgeti a jobb lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod Gumi Rudi testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted Gumi Rudi bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Gumi Rudi kicsit megsebzi a jobb oldaladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 12794 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 12794 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfi. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Fafejű a Tudós. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: parancsnok. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi Fafejű a Tudós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fafejű a Tudós meg sem bírt sebezni. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fafejű a Tudós alaposan melléd trafált. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 35904 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Harcolni kíván veled egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Trysha. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Trysha testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod Trysha fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted Trysha jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Trysha gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 14010 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


Sikeresen megvédted a helyedet a toronyban. 14010 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Kihívást intéz feléd egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Megmondja a nevét: Trysha. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Trysha fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, ubuk dobónyílat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 3 ubuk dobónyíl. A lövedékek perforálják a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod Trysha jobb oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod Trysha bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel Trysha csak érinti a bal lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 14010 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Sikeresen megvédted a helyedet a toronyban. 14010 tapasztalati pontot kaptál.
Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Eléd ugrik egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Trysha. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Trysha testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglőtte a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd Trysha fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted Trysha jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel Trysha épp hogy eltalálja a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 14010 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. A győzelem a tiéd, de mivel ez volt az 5. zsinórban, a torony kivet magából. 14010 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 6% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Kapsz 15% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 22 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+234 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 1047. hetének nyerőszámai: 12, 1, 17. 9 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 39 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]

* 2. KP: használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 8. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
P 72 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,60] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
[12 pontot használtál fel, van még 583.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]

kotb 9146 belépés K.T.-be: 9146
Belépésedet fogod kérni a Vértestvérek K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,59] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [94,58] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 760 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm! {max. életpontja: 79-88.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm bal karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 509.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[93,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 1x 2d12+5.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk farkát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 55-58.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [92,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 8.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Észreveszel egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz! {támadása: 5.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy légirozmár!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szent jogart. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [93,54] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [82 pontot használtál fel, van még 427.]

be 584 bemész az 584. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
bunkósbot (#9) 2 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db,
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 20 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db,
gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db,
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, ritualista amulett (#708) 100 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db,
türkiz karika (#750) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db,
csigakagyló (#1131) 50 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
arany karperec (#194) 26 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranygyűrű (#193) 12 ap /db, borostyán függő (#162) 6 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db,
griff nyakék (#1579) 80 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 10 ap /db, mélysötét rubinkő (#1699) 11 ap /db,
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, obszidián függő (#195) 10 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db,
rájabőr úszógatya (#405) 15 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db,
vérpettyes gyűrű (#1659) 40 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 422.]

ee 162 140 139 eladod a 162. tárgyat a 140. tárgyat a 139. tárgyat
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 denevér szimbólumot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 koponya szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 422.]

ee 141 194 308 eladod a 141. tárgyat a 194. tárgyat a 308. tárgyat
Eladtál 1 nap szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst papi karkötőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 422.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz Sunyi Lobbal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy elit palotaőr trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy árnyéktőrt, bal kezében egy méregfogat tart. {egészsége: 21.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
[12 pontot használtál fel, van még 410.]

ee 231 133 33 eladod a 231. tárgyat a 133. tárgyat a 33. tárgyat
Eladtál 1 acélpengőkét. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csuklyavirágot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 410.]

bb 135 112 153 beraksz a bankba a 135. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 69 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 24 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[93,52] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,51] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy A versengés tornyát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a mutáns férfi letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (54 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed a kobudera férfi táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 22 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. A Nodonrod baráti körös kitűződ megteszi hatását, az őrparancsnok közli veled, hogy most az egyszer, ha adsz pár aranyat, már el is enged. Nem fogsz te itt börtönbe kerülni! A fickó megvesztegethető! 84 aranyad bánja az incidenst, de mégis jobb, mint ha a bíróság hoz feletted ítéletet. Elégedetten állsz tovább.
Találkozol Kristályszem Erilával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... {támadása: 37.}
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz Fehér Hollóval. Tharr követője. Egy che-vállszalagot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. {védettsége: 114 szúró, 114 vágó, 114 ütő ellen.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Fleur de Lisszel . Tharr követője. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {ereje: 89.}
Motyogni kezd: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Felszerelését egy fertőzött dr.lárva trófea, egy triklem drakolder trófea és egy végzetes szójer trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 13 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {max. varázspontja: 3092; max. pszije: 409.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[34 pontot használtál fel, van még 376.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Kihívást intéz feléd egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-6 varázspont.) Ellenfeled jártasabb a varázslásban nálad, sikeresen megcsapolja manatartalékaidat (-1 varázspont). Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-73 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Mehanidas Trak jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted Mehanidas Trak testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Orgyilkos tőrrel megérinted Mehanidas Trak bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Biami kvazárlándzsával Mehanidas Trak tökéletesen perforálja a testedet. (8 támadástól 580 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Mehanidas Trak párszor keményen megüti a testedet. (3 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Távolról tűzkéz varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 683, gyógyulás: 0, összesen: -683 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 39412 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 371.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+586 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 371.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-0 varázspont.) Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-73 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Mehanidas Trak bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod Mehanidas Trak jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Biami kvazárlándzsával Mehanidas Trak több döféssel felnyársalja a bal lábadat. (8 támadástól 595 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Mehanidas Trak néhányszor megcsapja a nyakadat. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzkéz. 29 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 700, gyógyulás: 0, összesen: -700 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 39412 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 366.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+802 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 366.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Harcolni kíván veled egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfi. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Fafejű a Tudós. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: parancsnok. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Din cséphadarójával Fafejű a Tudós gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal lábadat. (8 támadástól 820 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 103 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 923, gyógyulás: 0, összesen: -923 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. 41289 tapasztalati pontot kaptál.
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 361.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+923 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 361.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Izgatottan lépsz be a toronyba. Harcolni kíván veled egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Megmondja a nevét: Mehanidas Trak. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-0 varázspont.) Ellenfeled az isteni energiákat felhasználva gyengít téged. (-73 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Biami kvazárlándzsával Mehanidas Trak nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb karodat. (8 támadástól 601 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Mehanidas Trak többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzkéz. 33 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 688, gyógyulás: 0, összesen: -688 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 39412 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 356.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+794 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 356.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfi. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Megmondja a nevét: Fafejű a Tudós. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: parancsnok. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Din cséphadarójával Fafejű a Tudós halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb válladat. (8 támadástól 826 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 826, gyógyulás: 0, összesen: -826 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. 41289 tapasztalati pontot kaptál.
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 351.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+826 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. BP: keresed a 7010. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Pikolót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.]

[30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 20, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 414 pontot. A következő körben tehát 614 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight eljövendő papja vagy. Ez a 273. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 34 (41) Védekezés: 67 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 441/224 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 17
Szerencse: 26 (41) Varázspont: 475/21 Pénz: 1118 arany Kép. pont: 25
Pszi pont: 144/165
Eddig összesen 2406 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 206 167 TP-t kaptál. Jelenleg 2 805 240 TP-d van. A következő szinthez még 194 760 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ősmágus, varkaudar hadúr, animált hókutya. A 261. fordulódban 7385 arany került a bankszámládra. 7458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 25 dobófegyverek: * 21

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,51 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 (+3) 2. nyomkövetés: 44 3. lopás: 4 (+3)
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 9 (+3)
7. gyógyítás: 25 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 39
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 18 12. taumaturgia: 15
13. szerencsejáték: 7 14. versengés: 7 15. zene: 39
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 4 (+3)
19. vadászat: 16 20. bányászat: 31 21. úszás: 5
22. főzés: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154), sullár (#101) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), Pszinapszis (#974), Ciang Csí (#978)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar íjász (#687) energiatüskék (#29) >> 33. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> sullár (#101)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. (teljesítve)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Eddig 40 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 380).
Eddig 12 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 76).
A toronyháborúban összesen 20 győzelmet arattál, ezzel 821 pontot szereztél.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 Brod buzogánya (#1735) 1 bunkó (#5)
1 bunkósbot (#9) 2 kőkalapács (#13) 4 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 7 kerek kő (#19)
12 tüske (#22) 9 ubuk tüske (#131) 15 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 fejsze (#1240)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
4 bőrsisak (#57) 1 * Khór maszkja (#1138) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 rájabőr úszógatya (#405)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók
3 * igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 gólem talizmán (#811) 1 * griff nyakék (#1579) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 2 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 27 csepp tinta (#101), fér még: 23]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
7 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
17 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 276]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
38 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 450]
4 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 40]
8 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 134]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 14 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 8 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 72 kaja (#2)
2 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
6 kötél (#92) 2 krónika (#1725) 2 lant (#238)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 4 ork csodaszer (#1228) 1 őskristály-szilánk (#1525)
5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 2 csillezsályalevél (#1253) 7 dözmöng szív (#122)
11 drótszőr (#37) 6 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
2 galachmit (#310) 2 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
15 gyíkfű (#201) 1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 jégszív (#282) 9 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
29 kőszem (#304) 1 magszim bél (#103) 36 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 1 moa burát (#384)
2 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379) 3 óndarab (#85)
2 pókláb (#1378) 4 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
7 rókafarok (#124) 3 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 4 smirglilevél (#29) 2 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 trikornis szarv (#198) 6 tükör (#43) 1 varkaudar csont (#1113)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 162.85 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 ezüstdarab (#326) 54 gyöngymangó (#135) 273 kaja (#2)
69 madártoll (#112) 1 Mallon botja (#1526) 24 pirkit (#153)
24 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 19 sáfránypor (#211)
18 varkaudar csont (#1113) 26 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 arany karperec (#194) 2 borostyán függő (#162)
1 csuklyavirág (#133) 4 denevér szimbólum (#140) 5 deus ex machina (#1)
1 ezüst papi karkötő (#308) 8 gyöngymangó (#135) 1 koponya szimbólum (#139)
2 lapockacsont (#33) 69 madártoll (#112) 1 nap szimbólum (#141)
24 pirkit (#153) 3 tinta (#101) 11 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
200 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
7 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
1 orgyilkos tőr (#225) 7 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 tankány karom (#237) 1 trikornis szarv (#198) 6 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, 33. jellempróba, bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(93,51) A versengés tornya (#1681), orgyilkos (#131), egy szemű férfi, egy szemű férfi, Kristályszem Erila (1683. kalandozó), Fehér Holló (1754. kalandozó), Fleur de Lis (2010. kalandozó), egy szemű férfi, Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Fafejű a Tudós (2229. kalandozó)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), sörényes ubuk (#89), uzbányok (#102)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Sunyi Lob (4928. kalandozó)
(94,57) karmos tankány (#137), márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), sötét gnóm (#132)
(94,58) trikornis (#104)
(94,59) Chara-din rúnaköve
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek