270. forduló, 272. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 26. 9h:04'
EZ A 382. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
383. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 ugh méreg (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Chara-din főpap-jelöltje. Egy Batharak vállemezét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. topázát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan koronát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ryuku gólem trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy szánalmas pondró trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kincsekben dúskáló, vicsorgó Árnymanó. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trufa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Na, te is jó helyen táboroztál, a quwarg invázió közepén! Örülhetsz, hogy a quwargok csak az összes kajádat falták fel, téged nem. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+360 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 189% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 147. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 411.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy lant elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 381.]

* 9. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 10. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 375.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 374.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1939 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 170 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 2025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 338 277 732 hulladék: 338 277 732
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngyberakásos övet. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 191 180 561 hulladék: 191 180 561
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst gyűrű. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 223 117 158 hulladék: 223 117 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst nyaklánc. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

bb 166 52 518 beraksz a bankba a 166. tárgyat (52 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 52 ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[198,114] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ork kunyhót. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szívkeresővel kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 4978 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 158, gyógyulás: 72, összesen: -86 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [199,114] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított fekete lótuszt. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szívkeresővel megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 5078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 148, gyógyulás: 69, összesen: -79 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 mocsári penke. 3114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kisebb quwarg isten nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kisebb quwarg isten csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 622, gyógyulás: 227, összesen: -395 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [16 pontot használtál fel, van még 312.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+228 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,114) quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(198,114) ork kunyhó (#1683), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269)
(199,114) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 255. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg ősmágus (#302), kisebb quwarg isten (#213)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[191,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek?


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 302.]

m 4 1 8 mozogsz délre, északkeletre, északra
[191,113] Kisebb hegyek emelkednek itt. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 21 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,112] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [192,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tirithiel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[65 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[192,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Észreveszel egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Szeli'D Kígyószisz. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy roguena. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal megkarcolod a roguena malacfejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a roguena malacfejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [192,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [16 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1387 310 64 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,112) Raia rúnaköve, Dornodon oltár, 21. jellempróba
(191,113) vaskohó (#155), érclelőhely
(192,109) Thargodan csatamező (#432), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(192,110) kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), roguena (#779)
(192,111) quwarg boly (#359), Leah oltár, 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(192,112) 29. jellempróba

[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 21 fekete gyöngyöt 126 aranyért, 1 gyöngyberakásos övet 130 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 királyi koronát 125 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 5 mocsári penkét 5 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 4 pular kristályt 32 aranyért, 4 quwarg tojást 8 aranyért, 3 rejtőköpenyt 42 aranyért, 2 rókafarkat 6 aranyért, 5 sárkánypikkelyt 100 aranyért, 1 smaragd védőgyűrűt 100 aranyért, 1 Urgod fétisét 600 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 189 6 megveszed a 189. tárgyat 6
Vásároltál 6 vas dobónyilat. 84 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 305 5 megveszed a 305. tárgyat 5
Vásároltál 5 varázskövet. 750 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Felfedeztél egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[8 pontot használtál fel, van még 203.]

v 96 187 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,109) Thargodan csatamező (#432), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)

[187,107] Lakott területre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kicsit megvagdalod a halálhozó bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a halálhozó fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 204, gyógyulás: 63, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] (Önanalízis: +8% versengés.)
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 960 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (176 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kissé megkarcolod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 91, gyógyulás: 30, összesen: -61 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. A terem túlsó oldalán egy feketeköpenyes alak áll, szeme tűzvörösen izzik csuklyájának sötétjéből. Kezével akrobatikus mozdulatokat végez, közben többször rád mutat. Rádöbbensz, hogy varázsolni készül. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. Az egyetlen továbbvezető úton bizarr csápok tekeregnek - érzed belőlük a túlvilág auráját. Arcodat eltakarva, futni kezdesz a folyosón. A csápok súrolnak, de nem érzed a természetellenes öregedés borzalmas sokkját - magas vitalitásodnak köszönhetően. (Önanalízis: +11% vitalitás.) A következő pillanatban kiégett síkságon találod magad. Az ég vörös, a napnak nincs nyoma. Lávatavak köpik bugyborékoló váladékukat a felszínre, fertőzött gejzírekből mérgező gőz száll fel. A Sötét Föld! Hogy kerültem ide? Nincs idő gondolkodni - hirtelen tucatnyi félelmetes Thargodan vesz körbe. Rikácsolva, földöntúli hangokat kiadva rontanak neked, hogy a pillanat töredéke alatt apró húscafatokra tépjenek, és felfaljanak. A fájdalom sötét kútjába zuhansz... és sértetlenül magadhoz térsz a cirkusz sátra előtt. Mi volt ez? Valami ocsmány illúzió? Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] (Önanalízis: +8% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Teleeszed magad. (-3 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
[-50 varázspont.] [+4% tau] [55 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,106] Még mindig a városban vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Teleeszed magad. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 140.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.). 2184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 110.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy téfea-agy. 2184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 80.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 csuklyavirág. 2184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 33 519 energia fejlesztése 33
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 26, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 408 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 40 (59) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 41 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 85 (91) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 31 (38) Életpont: 454/402 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 28 (44) Varázspont: 1187/570 Pénz: 2518 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 46/31 Pszi pont: 161/282 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 49
Eddig összesen 2020 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38943 TP-t kaptál. Jelenleg 3266433 TP-d van. A következő szinthez még 233567 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ősquwarg. A 257. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 20/3 szúrófegyverek: 31/87 (+2%)
vágófegyverek: 19/96 (+16%) ütőfegyverek: 19/38 lőfegyverek: 25/0
dobófegyverek: 25/75 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -997.); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 192,109
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/23 2. nyomkövetés: 44/65 (+18%) 3. mászás: 15/32
4. csapdakészítés: 22/69 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/77 6. gyógyítás: 58/26
7. titkosírás: 3/66 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/32
10. teológia: 47/25 (+16%) 11. taumaturgia: 75/11 (+39%) 12. szerencsejáték: 3/86
13. versengés: 14/80 (+24%) 14. harcművészetek: 18/25 15. zene: 2/81
16. szörnyismeret: 10/66 17. pszi: *24/100 18. vadászat: 11/33
19. vitalitás: 1/42 (+11%) 20. bányászat: 18/75 (+17%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 3/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
mágikus ütés (#147) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 561, pontszámod: 6831.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 26 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 677 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
5 arany pikkelyvért (#456) 10 tükörpáncél (#519) 1 Métely páncélja (#1562)
198 gyöngymangó (#135) 6 fpi formázó minta (#419) 50 tükör (#43)
438 ugh méreg (#166) 7 pirkit (#153)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 szívkereső (#423) 72 mákrózsa virág (#56) 89 jégszilánk (#1128)
21 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453) 1 Sshreakza amulettje (#836)
85 gyöngymangó (#135) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 697 ugh méreg (#166)
21 nyílvessző (#108) 1 kaktuszbogyó (#429) 3 térhajlító kavics (#1539)
10 őskristály-szilánk (#1525) 1 szent jogar (#150)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 ametiszt medál (#275) 3 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 1 dorony tüdő (#212) 20 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngyberakásos öv (#732) 5 gyöngymangó (#135) 2 gyöngysor (#192)
1 jégszilánk (#1128) 17 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 királyi korona (#338) 1 kristálygömb (#265) 2 mocsári penke (#148)
2 nagy bronzkulcs (#185) 4 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
4 quwarg tojás (#360) 3 rejtőköpeny (#277) 2 rókafarok (#124)
5 sárkánypikkely (#292) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 17 ugh méreg (#166)
1 Urgod fétise (#561) 8 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
758 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 ezüstdarab (#326)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 isteni könnycsepp (#260) 15 kerek kő (#19)
8 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 3 óndarab (#85)
1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170) 4 szögletes kő (#17)
1 téfea-agy (#172) 5 varázskő (#305) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, halálhozó (#419), csontváz hadúr (#423)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek