26. forduló, 28. forduló, Tubacsák összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jún. 22. 9h:23'
EZ A 29. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
30. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4342
SZÁMLA : XXXX

TUBACSÁK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

fkt 36 3 felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

f 125 kísérletezel a 125. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mandibulakaszát. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

f 4 125 kísérletezel a 4. tárggyal a 125. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[46,18] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Authoricus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy acéldarázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütöd a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronz fejpántot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy ork sámán trófea és egy sóhajtó dorony trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 155.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+9 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[48,16] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csodabogár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csodabogár jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [49,15] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy zombi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[50,15] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [51,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy félelem-járó került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 mozogsz keletre
[52,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy xirnox. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. A páncélod is tropára ment. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Nem találtad el! Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy agglomerátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd az agglomerátor testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Találkozol Hszüan Lunggal. Egy mászókarmot és egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy mélységi grittang trófea és egy garokk trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 85.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+13 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 65.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 4 5 mozogsz 4 5
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bordacsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 6 7 mozogsz 6 7
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 lapockacsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 25.]

lm 1 mozogsz 1
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[20 pontot használtál fel, van még 5.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

gyk 8 20 gyakorolsz a 8. tárggyal 5 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 166 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Tubacsák, egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 27. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 118/57 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 14 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 115 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 726 TP-t kaptál. Jelenleg 4 759 TP-d van. A következő szinthez még 2 241 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 5
lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 .); kerek kő (#19) (5 .); kerek kő (#19) (6 -);
52,58 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 3 (+1)
4. gyógyítás: 11 (+1) 5. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2 (limit: 471), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 csontszablya (#64)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 1 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 távcső (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 2 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33)
1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 1 smirglilevél (#29)

Összsúly: 32.38 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 kaja (#2) 1 rőtmanó kacagány (#714)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
14
15
16
17
18
19
20
(45,19) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(46,18) Elenios oltár, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), acéldarázs (#140)
(47,17) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), piromenyét (#99), tintacsiga (#74), egy elf férfi, egy alakváltó férfi
(48,16) csodabogár (#755)
(49,15) zombi (#49)
(50,15) szintszívó (#96)
(51,15) szintszívó (#96), félelem-járó (#56)
(52,15) xirnox (#122), a 6. labirintus bejárata, agglomerátor (#138), Hszüan Lung (2440. kalandozó), zombi (#49), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek