Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 21. 9h:06' EZ A 97. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 98. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
kotb 9172 | belépés K.T.-be: 9172 |
kf 1733 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 122 | kísérletezel a 122. tárggyal |
go 31 | gonoszkodsz: 31 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
d 92 4 | eldobod a 92. tárgyat (4 darabot) |
d 209 1 | eldobod a 209. tárgyat (1 darabot) |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az ork sámán jobb karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal megdöfködöd az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az ork sámán testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [51,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [50,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Fairlight nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Látsz egy mély kutat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [48,31] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
al 64 122 26 | áldozol: a 64. tárgyat a 122. tárgyat a 26. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!" A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
Erő: | 8 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 119/41 | Jellem: | gonosz (23) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 161 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
48,103 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 (+1) |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
Összsúly: 32.76 kg | Megterheltség: 126% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kötél (#92) | 1 | szuperkötél (#209) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 2 | rézdarab (#70) |
47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|