Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 4. 9h:16' EZ A 468. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 469. játékheted kezdete: máj. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 65 1 | elkészíted a 65. tárgyat (1 darabot) |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
fkt 39 1 | felt. készítesz a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-6] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Dornodon neve... (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sérült uzbány. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [34,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a piromenyét testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy megsebesített süvítő rája. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [39,-8] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 14 | bemész a 14. titkos labirintusba |
lm 4 2 3 | mozogsz 4 2 3 |
lm 1 | mozogsz 1 |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 98/86 | Jellem: | gonosz (4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 4 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 3 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
39,50 mezőn táborozol, a 14. labirintusban, 1. szinten, 1. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 4 |
4. gyógyítás: | 9 | 5. zárnyitás: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
követed a 4. fajt (max. 1 lépésig) főként északkeletre |
lopsz az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Összsúly: 36.79 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 16 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | szöges páncél (#65) | 8 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|