26. forduló, 28. forduló, Lady Salina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 30. 14h:24'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX

LADY SALINA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-13,24] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Xlewerssel. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Mirtill Maximával. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy uzbány trófea, egy ork sámán trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon egy hosszú ősz hajú, kék szemű gnóm férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 4. napon egy barna, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 5. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy gyerek van vele! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lihahulilania. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon összeakadsz egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy jégtroll trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Összeismerkedtek. Az ő neve Earthquake. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 5. napon összefutsz Wu Chennel. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon újból összeakadsz Mirtill Maximával. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon találkozol Gragath-tal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

kf 1264 3 kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a varkaudar szablyát, de nagyon őrzöd a vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

d 56 24 eldobod az 56. tárgyat (24 darabot)
Elhajítasz 24 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

hu 56 hulladék: 56
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[-12,24] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-11,23] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-10,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. életpontja: 147.} Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Kelly Hu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[70 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-9,21] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+17 életerő.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-8,20] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-7,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 7.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Penelopé Morphilia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy karmos tankány cipeli. {max. életpontja: 287.} Összeismerkedtek. Az ő neve Alex Zelpher. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol Wu Chennel. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[70 pontot használtál fel, van még 31.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 1.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 10 Merészség: 4/2 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 136/40 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 88/39 Pénz: 30 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 41/4
Eddig összesen 80 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1091 TP-t kaptál. Jelenleg 14811 TP-d van. A következő szinthez még 2189 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 10 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 7 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 8 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 3 12. taumaturgia: 3
13. szerencsejáték: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. bányászat: 2 20. ordítás: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 46.66 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 4 mákrózsa virág (#56)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 főnixtoll (#563) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 uzbány csőr (#169)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-13,24) alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290)
(-12,24) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), 37. jellempróba
(-11,23) uzbányok (#102), oltár, 48. jellempróba, manaelementál (#290)
(-10,22) piromenyétek (#99), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290), Kelly Hu (4921. kalandozó)
(-9,21) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), Tharr oltár, manaelementál (#290)
(-8,20) uzbányok (#102), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(-7,19) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Alex Zelpher (1100. kalandozó), Wu Chen (3479. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek