268. forduló, 270. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 28. 22h:39'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

RAY CHARLES KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,74] koordinátán.
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel.
A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+65 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 273 1 30 t. energia kisütése: 273 1 30
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 30 VP-nél kevesebb, 30 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 273 2 30 t. energia kisütése: 273 2 30
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 30 VP-nél kevesebb, 30 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bíbor erőöv (140,61)-> (60 ap), összesen 60 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

bb 268 2 beraksz a bankba a 268. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

usz 60 úszol 60 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 1d6+4.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 59, gyógyulás: 14, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [60 pontot használtál fel, van még 333.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[117,75] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy proteinsólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 49.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinsólyom testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinsólyom jobb szárnyát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a proteinsólyom a jobb válladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a proteinsólyom jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a proteinsólyom. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [117,76] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a móleon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a móleon egyik karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [118,77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+47.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi jobb oldalát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 180 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 239, gyógyulás: 12, összesen: -227 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+104 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). [78 pontot használtál fel, van még 255.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
[5 pontot használtál fel, van még 250.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[117,77] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardszárnyú pocok. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 33 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [116,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. {max. életpontja: 117-126.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [115,78] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy troll ritualista. {támadása: 25.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a troll ritualista bal lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) 20 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [29 pontot használtál fel, van még 221.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[114,79] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Brod buzogányával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 127, gyógyulás: 17, összesen: -110 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr nyakát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+107 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, piros szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon elsőáldozója. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Brod trófea, egy Mély Grum trófea és egy Vérmes Amazon trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. {ereje: 25.} Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [114,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. {támadása: 18.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [115,81] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [96 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,82] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Roxxon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Találsz egy móricserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [28 pontot használtál fel, van még 97.]

ek 7 15 3 t. energia kisütése: 7 15 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 pszi.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ek 541 t. energia kisütése: 541
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 87.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gyémántgyúró Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklomtrippók". Hadarva ismerteti a feladatot. Egy zombi mester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {max. életpontja: 251-280.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy gromak páncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

ef 30 529 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 765 360 355 keresed a 765. szörnyet a 360. szörnyet a 355. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 1, 11.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 412 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 57 (62) Menekülés: 35 % Életkor: 107/333 év
Egészség: 26 Életpont: 707/441 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 25 (39) Varázspont: 609/347 Pénz: 2387 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 60/25 Pszi pont: 141/145
Eddig összesen 3131 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 706 TP-t kaptál. Jelenleg 2 647 563 TP-d van. A következő szinthez még 352 437 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, Orkhan Thai. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 6460 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 (+13%) ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 25/61 (+8%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 33/54 (+4%) lőfegyverek: 30/45 (+5%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/44 (+3%) 2. nyomkövetés: 52/42 (+27%) 3. mászás: 17/20 (+5%)
4. csapdakészítés: 21/64 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/3 6. gyógyítás: 54/38 (+44%)
7. titkosírás: 5/33 8. felderítés: 10/49 (+10%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 29/24 (+51%) 11. taumaturgia: 25/94 (+14%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/6 14. szörnyismeret: 32/18 15. pszi: *24/100
16. vadászat: 14/3 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 32/38 (+7%)
19. úszás: 6/34 (+55%) 20. főzés: 8/96 (+11%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
áldomás (#6) (2,20)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1812 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 65 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5261 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 méregfog (#1553)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 * Brod buzogánya (#1735) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 7 nyílvessző (#108) 22 * szent nyílp.lövedék (#549)
39 tüske (#22) 27 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Rhatt páncélja (#458) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
15 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 158 csepp spiritusz (#170), fér még: 62]
9 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 142 csepp ugh méreg (#166), fér még: 170]
7 vizestömlő (#3) [bennük 86 korty víz (#27), fér még: 54]
4 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
14 + deus ex machina (#1) 7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
8 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147) 86 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
6 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 nagy aranykulcs (#246) 7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 8 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 72 csillezsályalevél (#1253)
45 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 20 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 78 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664)
2 etra hályog (#712) 9 ezüstdarab (#326) 20 fabontó (#106)
38 fekete gyöngy (#99) 6 fémrúd (#104) 3 fokhagyma (#403)
2 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706) 4 grákóbőr (#41)
53 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
12 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205)
25 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447)
378 madártoll (#112) 36 magszim bél (#103) 84 mákrózsa virág (#56)
1 Morgan kristálya (#659) 8 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 19 pirkit (#153)
17 pular kristály (#239) 15 quwarg tojás (#360) 6 rakolits por (#669)
10 ramit kő (#226) 1 raptor karom (#281) 14 remák szív (#264)
9 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 22 sallank karom (#128)
3 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) 1 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
44 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102) 3 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 255.77 kg Megterheltség: 163%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
1 esszenciakristály (#350) 25 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
153 mákrózsa virág (#56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6755 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
1037 csontkulcs (#74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 879 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
956 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) 640 mákrózsa virág (#56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) 1072 nyílvessző (#108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) 7382 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
778 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 2 gromak bőr (#268) 2 pirkit (#153)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
5 mákrózsa virág (#56) 3 quwarg tojás (#360) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 sólyomcsőr (#1223) 3 spiritusz (#170) 6 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(114,79) quwarg boly (#359), oltár, 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), egy kobudera nő
(114,80) Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(115,78) troll ritualista (#365), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(115,81) Raia rúnaköve, Tharr oltár
(116,77) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(116,82) Dornodon oltár, kihívás tornya (#502), 34. jellempróba, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), zombi mester (#251)
(117,75) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), proteinsólyom (#771)
(117,76) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, móleonok (#68)
(117,77) kardszárnyú pocok (#152), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 21. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(118,74) elektromos angolna (#196)
(118,77) ekharion bébi (#768), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), Elenios oltár, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelel‹en jelent‹sen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.

Üzenet küldése a karakternek