267. forduló, 269. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 9h:27'
EZ A 268. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
269. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat legkorábbana 269. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,102] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: N.C. Brave, amikor összefutottatok, adott neked 10 csalánvirágot. Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+543 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 166 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronoelementál nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 611.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 606.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 600.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 589.]

ek 273 7 435 t. energia kisütése: 273 7 435
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

ek 273 9 224 t. energia kisütése: 273 9 224
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 24 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

kf 1088 834 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 834. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod az ogre övet. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért, 1 Blounther gyűrűjét 600 aranyért, 1 Huddens alkarvédőjét 170 aranyért, 1 zafír medalliont 25 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 544.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 494.]

ve 205 10 megveszed a 205. tárgyat 10
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 kazmár gyökeret. 40 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 494.]

fkt 207 6 felt. készítesz a 207. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

m 8 5 5 mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[212,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 30, gyógyulás: 101, összesen: +71 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

(Továbbmész...) [211,103] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy varkaudar varázsló!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 48, gyógyulás: 35, összesen: -13 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 ezüsttollú nyilat. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gólem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a ryuku gólem bal lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku kalapács (ld. enc.). 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 143, gyógyulás: 110, összesen: -33 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [210,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kputtyintó csalán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 20, gyógyulás: 72, összesen: +52 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 ovimon-bogyót. IQ-d TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 430.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 430.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szánalmas pondró.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 125, gyógyulás: 154, összesen: +29 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 395.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 365.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szánalmas pondró.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró fejét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 115, gyógyulás: 132, összesen: +17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 335.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 305.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[211,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült ryuku gólem. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 79, gyógyulás: 52, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [210,106] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 17, gyógyulás: 44, összesen: +27 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 56, gyógyulás: 92, összesen: +36 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 287.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

lm 26 mozogsz 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(210,104) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kputtyintó csalán (#247), szánalmas pondró (#792)
(210,106) kétfejű trollok (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 25. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(211,103) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), ryuku gólem (#394)
(211,105) művészi porolit (#720), Raia oltár, ryuku gólem (#394)
(212,102) ősdentor (#282), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 40. jellempróba

[191,105] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a fenséges dögöllőt, miközben a gyomrodba tuszkolod.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 257.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy tollaskígyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tollaskígyó fejét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a tollaskígyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 madártollat. [madártoll ládikóba-> 11 arany, -2 ÉP] 11915 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 328, gyógyulás: 4, összesen: -324 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi rin. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin bal első lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az elemi rin testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az elemi rin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 175, gyógyulás: 121, összesen: -54 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,65] Tovább kóborolsz a pusztán. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy elemi rin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az elemi rin fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az elemi rin bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az elemi rin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 192, gyógyulás: 178, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Viza EtDran. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia angyala. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 129 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala jobb karját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 249, gyógyulás: 187, összesen: -62 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 mozogsz nyugatra
[360,64] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz Qpicával. Dornodon első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. 13 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 156.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 28, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY)
Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod...

PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY)
Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 49 (67) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 44 (47) Támadás: 50 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 63/145 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 999/862 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 46 (62) Varázspont: 1328/397 Pénz: 7434 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 393/167 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 20
Eddig összesen 2494 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 79084 TP-t kaptál. Jelenleg 4934749 TP-d van. A következő szinthez még 65251 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ezerszemű bestia, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6339 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 28/0 ütőfegyverek: 37/12 (+11%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 31/57 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/99 2. nyomkövetés: 62/47 (+32%) 3. mászás: 20/21 (+7%)
4. csapdakészítés: 18/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/53 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 21/88 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 99/41 (+68%) 11. taumaturgia: 88/6 (+53%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 15/75 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/35
16. szörnyismeret: 33/29 (+18%) 17. pszi: 21/14 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/6 20. vitalitás: 1/61 21. bányászat: 31/84 (+1%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 13/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +24 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 7 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (95,24,4) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 drótszőr (#37) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 8 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 4 víz (#27)
1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1073 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 4 borkonyó bibe (#312)
2 csalánvirág (#582) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fekete gyöngy (#99)
2 isteni könnycsepp (#260) 5 kazmár gyökér (#205) 8 mákrózsa virág (#56)
6 ovimon-bogyó (#207) 11 pondróvér (#1232) 9 ragasztó (#83)
1 ryuku kalapács (#724) 1 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), Qpica (1247. kalandozó)
(361,64) művészi porolit (#720), Raia angyala (#333)
(362,65) elemi rin (#786), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), elemi rin (#786)
(364,67) tollaskígyó (#635), térkapu (#452), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek