Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 6. 9h:16' EZ A 1100. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 1101. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 1675 | kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat |
fkt 578 30 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (30 darabot) |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
ee 322 8 57 | eladod a 322. tárgyat a 8. tárgyat az 57. tárgyat |
ee 158 193 180 | eladod a 158. tárgyat a 193. tárgyat a 180. tárgyat |
ve 3 1 | megveszed a 3. tárgyat 1 |
ve 176 10 | megveszed a 176. tárgyat 10 |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 27 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű, egy arany és egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében hadúr jobb lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Az ében hadúr fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében hadúr bal karját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Yurk, a profi mozgékony testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Yurk, a profi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 2 vasérc. Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ősdentor testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [189,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Kitaszított közeledik. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 114 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított bal vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Kitaszított testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a Kitaszított bal vállát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 8 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a Kitaszított testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Kitaszított bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, egy ezüst nyaklánc, egy nagy bronzkulcs és 3 vasérc, ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). 4 189 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [190,68] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 14 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 36 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [191,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Qusaimódó lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Továbbmész...) [191,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Thargodan csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégdémon jégtestét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (117 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: liumbe hajtás, 2 tolmokov-koktél, ugh méreg, dözmöng szív, 2 lótuszvirág, 2 borkonyó bibe. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégdémon jobb lábát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a jégdémon jégtestét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégdémon jégtestét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a jégdémon jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Hiába próbálsz hátrálni, a jégdémon többször is megmar! (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-75 életerő).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 479, gyógyulás: 0, összesen: -479 ÉP}
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[183,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 507 0 | energia fejlesztése 3 |
A HIT EREJE II. (537. TUDATI KÉPESSÉG) A közös imádkozás, a papi hit egybeolvasztása olyan ellenállhatatlan fegyver a közös tudatotok kezében, amelynek senki, és semmi nem állhat ellen. Ha a harc során megidézed istened hatalmát, elegendő lesz egyetlen pillanatig magad elé idézned a tudati erődben felsorakozott tudattársaidat, ahogy közösen mormolják a szent igéket, és varázslataid úgy hatolnak majd át az ellenfél varázsvédelmén, mint kés a vajon! [Mostantól a támadó papi varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, aktiválást nem igényel.] |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
JÉGDÉMON (652. SZÖRNY) A legszörnyűbb rémálmaidra emlékeztet ez a félelmetes agyarakkal, vérben forgó szemekkel megáldott szörnyeteg, melyből olyan mértékű agresszió árad, mely semmi Ghalla-szintű dologhoz nem fogható. A jégdémon a fagy síkjának szülöttje, így nem is meglepő felháborodott viselkedése, amiért ismeretlen kezek elűzték otthonából. Mindig különös hideg lengi körül, mely a közelébe merészkedő legbátrabbak szívét is képes pillanatok alatt megdermeszteni. |
Erő: | 34 (52) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 38 (49) | Védekezés: | 54 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 33 (42) | Életpont: | 641/346 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (46) | Varázspont: | 749/1 | Pénz: | 7482 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 46/32 | Pszi pont: | 191/233 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/22 | szúrófegyverek: | 31/4 (+4%) |
vágófegyverek: | *23/101 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 27/97 (+4%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/74 | 2. nyomkövetés: | 71/83 (+24%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/76 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 29/93 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 52/10 (+12%) | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 20/76 |
10. szörnyidomítás: | 8/45 | 11. teológia: | 27/15 (+19%) | 12. taumaturgia: | 48/1 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 2/91 (+12%) | 14. versengés: | 19/54 (+45%) | 15. harcművészetek: | 11/81 (+37%) |
16. zene: | 11/72 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 22/62 (+22%) | 18. pszi: | *21/100 |
19. vadászat: | 27/20 (+12%) | 20. bányászat: | 31/10 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2600 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
172 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttőr (#322) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 9 | csalánvirág (#582) | |||
10 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 2 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | vasérc (#152) | 20 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
182 | 183 | 184 | |
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|