267. forduló, 269. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 10. 11h:04'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,4] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 609. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 604. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 589. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

ef 20 512 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 56 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,5] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thar'dan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pattanóböde. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 vashegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tükröt.

(Továbbmész...) [132,6] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy erszényes elkarog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. {GYD:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 153, gyógyulás: 26, összesen: -127 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [132,7] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [115 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 46 VP-t.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,8] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy erszényes elkarog egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [132,9] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Inez formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. {max. életpontja: 73-80.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty bal vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [132,10] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy pszi elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 15-19.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy mélytengeri kráken. Észreveszel egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [33 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 13 VP-t.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[131,9] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy quwarg felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 85-94.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [131,8] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thar'dan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 7.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [131,7] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Találsz egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lord Kis Se, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux! {egyik sebzési módja: 1x 3d5+3.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 ubuk dobónyílat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion bébi. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az ekharion bébi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [48 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 19 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[132,7] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. {max. életpontja: 151-166.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [6 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 2 VP-t.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 39 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 38 (58) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 31 (40) Védekezés: 47 (52) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 608/608 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 821/210 Pénz: 35621 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 50/3 Pszi pont: 200/137 EFejl: 1
Eddig összesen 3380 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 579 TP-t kaptál. Jelenleg 2 651 606 TP-d van. A következő szinthez még 348 394 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 29/97 (+4%)
vágófegyverek: 26/8 (+2%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 25/98 (+7%)
dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,39 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 517 időszaki: 471

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/60 2. nyomkövetés: 55/25 (+30%) 3. mászás: 7/97 (+9%)
4. csapdakészítés: 13/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 62/92
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/57 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 23/73 (+3%) 11. taumaturgia: 40/23 (+27%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 15/64 (+9%) 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 30/17
16. szörnyismeret: 7/86 17. pszi: 27/65 (+12%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 20. bányászat: 33/9 (+21%) 21. úszás: 8/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1338, az összesen kapott pontszám: 134550. (összesen ölhető: 1338 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4863 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 12 nyílvessző (#108) 16 rézgolyó (#343)
4 sallank nyíl (#129) 2 tüske (#22) 71 ubuk tüske (#131)
6 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 nyu-shuriken (#157)
23 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
8 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
2 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
9 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 146 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 180 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 4 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 14 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 19 gyógykenőcs (#313) 49 kaja (#2)
5 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 6 krónika (#1725)
6 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500) 11 megsemmisítő (#1540)
1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675) 8 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183)
6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 34 álompor (#396) 135 átlátszó morfplazma (#2451)
3 aurach fog (#657) 134 bíbor morfplazma (#2450) 5 csuklyavirág (#133)
14 dorony tüdő (#212) 50 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
17 elkarog szőr (#665) 16 ezüstdarab (#326) 125 fehér morfplazma (#2445)
30 fekete gyöngy (#99) 135 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
4 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 69 gyöngymangó (#135)
16 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 8 ilkin érc (#232)
4 jégszív (#282) 71 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 113 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 4 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650)
151 lila morfplazma (#2448) 8 magszim bél (#103) 39 mákrózsa virág (#56)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116)
$2 mutáns csont ($331) 130 narancs morfplazma (#2449) 5 nektoraf faggyú (#667)
15 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207) 5 pirkit (#153)
8 pular kristály (#239) 14 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128) 137 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
5 varányszem (#30) 9 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102)
136 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213) 132 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 187.70 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 8 madártoll (#112) 16 pirkit (#153)
2 spiritusz (#170) 6 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 5 kaktusztüske (#114)
10 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
4 rákfatty váladék (#333) 4 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)
1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ugh méreg (#166)
6 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(131,7) mély szakadék (#154), oltár, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(131,8) sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(131,9) quwarg felderítő (#299), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely
(132,5) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, 47. jellempróba, érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(132,6) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), korinthai amőba (#420), tüskés harci gromak (#156)
(132,7) fémbontó szójer (#150), érclelőhely, quwarg királynő (#153)
(132,8) varkaudar felderítő (#7133), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(132,9) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(132,10) pszi elementál (#221), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.09.10 10:50 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vT#sT#rlT#s)
2019.09.10 10:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 6.)
2019.09.10 10:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 1.)
2019.09.10 10:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek