266. forduló, 268. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 25. 12h:03'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,75] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1169 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 607.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

v 96 99 81 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 5 aranyláncot 100 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 2 trófea nyakláncot 60 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[100,80] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 7 amnioszt 7 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 csontkést 4 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 4 göcsörtös bunkót 32 aranyért, 10 kőszemet 50 aranyért, 5 manifeszt.nyúlványt 50 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 13 rézdarabot 13 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 10 sallank karmot 20 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,79] Még mindig a városban vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 56 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 154, gyógyulás: 21, összesen: -133 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+145 életerő.)
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [74 pontot használtál fel, van még 513.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 463.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,75] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,76] Még mindig az erdőben vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bandita. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bandita testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal megvágod a bandita nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a bandita bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal megkarcolod a bandita testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Szereztél 16 aranyat. 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 40, gyógyulás: 21, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,77] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a halálmadár jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal végigvágod a halálmadár farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 23, gyógyulás: 13, összesen: -10 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 427.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[131,78] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [130,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi rotható húsát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [130,80] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bonus Mortalis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Bőszen dalolni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal súrolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 371.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[129,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy grok-képződményt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal végigmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 36, gyógyulás: 28, összesen: -8 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 51 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [128,81] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a légirozmár úszóhólyagját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. BP: keresed a 153. szörnyet a 254. szörnyet a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 246/187 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 30 Varázspont: 366/139 Pénz: 1437 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/9 EFejl: 40
Eddig összesen 1235 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7828 TP-t kaptál. Jelenleg 100572 TP-d van. A következő szinthez még 19428 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 23 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/48 szúrófegyverek: 23/50 (+2%) vágófegyverek: 16/50 (+42%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 24/8 (+8%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 64/71 (+12%) 3. mászás: 5/94 (+16%)
4. csapdakészítés: 11/48 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 75/83 (+20%)
7. titkosírás: 8/34 8. felderítés: 14/24 (+10%) 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 21/33 (+15%) 11. taumaturgia: 24/38 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/2
13. versengés: 1/87 (+8%) 14. harcművészetek: 9/0 15. zene: 40/50
16. szörnyismeret: 23/98 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/32
19. bányászat: 11/13 20. dalolás: 21/43 (+12%) 21. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 98.07 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 7 amniosz (#203) 3 aranygyűrű (#193)
5 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
2 csontkés (#11) 2 ezüst gyűrű (#180) 4 göcsörtös bunkó (#123)
10 kőszem (#304) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
1 obszidián függő (#195) 1 réz papi karkötő (#307) 13 rézdarab (#70)
1 rövid íj (#107) 10 sallank karom (#128) 2 tankány karom (#237)
2 trófea nyaklánc (#196) 5 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
403 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268) 4 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 14 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,81) grok-képződmény (#149), 31. jellempróba, légirozmár (#94)
(129,81) grok-képződmény (#149), 48. jellempróba, drasmólyom (#60), tüskés harci gromak (#156), vérfürdető magszim (#148)
(130,79) sírlidérc (#172), zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak
(130,80) gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba, arató csattanatok (#144)
(131,75) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(131,76) művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146), bandita (#758)
(131,77) halálmadár (#351), művészi porolit (#720)
(131,78) kardfogú fülemülék (#146)

Üzenet küldése a karakternek