266. forduló, 268. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 2. 9h:21'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,108] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy md'blatherat trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégzabáló trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Leona. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
A 2. napon ismét találkozol Abdullal. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon ismét találkozol Abdullal. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az Olimpián kaptál 4 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 597.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

m 8 mozogsz északra
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 483 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [33 pontot használtál fel, van még 559.]

ee 225 181 351 eladod a 225. tárgyat a 181. tárgyat a 351. tárgyat
Eladtál 5 orgyilkos tőrt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tolmokov-koktélt. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 559.]

ee 188 157 65 eladod a 188. tárgyat a 157. tárgyat a 65. tárgyat
Eladtál 2 mérg. ubuk dobónyilat. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nyu-shurikent. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 559.]

ee 57 191 140 eladod az 57. tárgyat a 191. tárgyat a 140. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 559.]

ee 196 193 147 eladod a 196. tárgyat a 193. tárgyat a 147. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 559.]

ee 16 212 201 eladod a 16. tárgyat a 212. tárgyat a 201. tárgyat
Eladtál 2 bordacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 6 dorony tüdőt. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 3 gyíkfüvet. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 235 100 használod a 235. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a dudán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+42 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 459.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[98,108] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Látsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Hősök csarnoka van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 púderkő. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [98,110] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 420.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[99,111] A terep vált: bozótos területen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [100,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [101,113] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 381.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[101,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték.

(Továbbmész...) [102,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 szögletes kő. Elteszed őket.

(Továbbmész...) [102,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték.

[49 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 4 kaját nyel le a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 608 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk)

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 48 (52) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 50 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 28 Életpont: 338/338 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 313/3 Pénz: 1023 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/15 Pszi pont: 119/180 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1228 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 6 263 TP-t kaptál. Jelenleg 720 105 TP-d van. A következő szinthez még 79 895 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, mocsárivérc, varkaudar felderítő. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 988 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: 25/64 (+6%)
lőfegyverek: 15/15

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,116 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/14 2. nyomkövetés: 37/84 (+5%) 3. mászás: 11/5
4. csapdakészítés: 25/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 27/78
7. titkosírás: 12/35 8. felderítés: 8/86 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 25/72 (+3%) 11. taumaturgia: 32/55 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 7/1 (+18%) 14. zene: 40/74 (+115%) 15. szörnyismeret: 13/59
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 34/41
19. bányászat: 24/62 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) bűvölés (#20) (112,5) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 262.19 kg Megterheltség: 194%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57) 5 dorony tüdő (#212)
3 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 5 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
263 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 kötél (#92)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 3 púderkő (#119)
3 ragasztó (#83) 2 sullár hólyag (#168) 2 szögletes kő (#17)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), halálhozó (#419)
(98,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(98,109) quwarg harcos (#201), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(98,110) sullárok (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(99,111) Chara-din rúnaköve, epokitféreg (#147)
(100,112) ryuku légiós (#361)
(101,113) patak, Leah oltár
(101,114) sullárok (#101), Leah rúnaköve, patak, 44. jellempróba, Leah oltár
(102,115) sóhajtó dorony (#112), Leah oltár, 50. jellempróba
(102,116) Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek