264. forduló, 266. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 25. 9h:04'
EZ A 1139. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
1140. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,30] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 590.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123
29
30
31

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Tramman. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi.
Összeismerkedtek. Az ő neve Alaran. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 580.]

ve 37 50 megveszed a 37. tárgyat 50
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 50 drótszőrt. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ve 348 1 megveszed a 348. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 shinai gömböt. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ve 213 1 megveszed a 213. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 xirnox szivet. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ve 265 1 megveszed a 265. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 kristálygömböt. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ee 71 65 72 eladod a 71. tárgyat a 65. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 580.]

ee 49 282 8 eladod a 49. tárgyat a 282. tárgyat a 8. tárgyat
Eladtál 4 kígyóbőr kesztyűt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 3 jégszivet. 45 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 580.]

dd 5 17 eldobod az 5. tárgyat a 17. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. Elhajítasz 2 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 568.]

ve 223 1 megveszed a 223. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 smaragd védőgyűrűt. 450 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

ee 195 308 307 eladod a 195. tárgyat a 308. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 3 obszidián függőt. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst papi karkötőt. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 568.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy kardfogú fülemüle. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,31] Az erdő után alacsonyhegység következik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 16, gyógyulás: 17, összesen: +1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bon-less egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 536.]

ep 156 10 építed a 156. tárgyat 10 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy világítótornyot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a világítótorony. 7 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 526.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[123,31] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvágod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Aiby 'eem Yxté vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol Verdina. Dornodon hittérítője. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
[24 pontot használtál fel, van még 502.]

a 37 2274 60 átadod a 37. tárgyat a 2274. kalandozónak (60 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 60 drótszőrt Verdina részére. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

aa 188 138 364 átadod a 188. tárgyat a 138. tárgyat a 364. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mérg. ubuk dobónyilat Verdina részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ubuk dobónyílat Verdina részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vámpírtőrt Verdina részére. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[124,32] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [125,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 466.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[125,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Piromenyét, 1 Influenza, 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 36 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [124,30] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [124,31] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Aiby 'eem Yxté egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy szent tölgyfát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[66 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 370.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-3 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a goldugar. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 606 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (81). Ez a 265. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 443/440 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 503/47 Pénz: 1683 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/9
Eddig összesen 1459 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 073 TP-t kaptál. Jelenleg 688 995 TP-d van. A következő szinthez még 111 005 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, varkaudar felderítő, Ayagira Tanaka. A 231. fordulódban 4 arany került a bankszámládra. 6 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 17/75 (+6%) vágófegyverek: 22/78 (+18%)
ütőfegyverek: 24/34 lőfegyverek: 22/96 (+8%) dobófegyverek: 8/95 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,31 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/23 (+10%) 2. nyomkövetés: 59/66 (+24%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/73 5. csapdakészítés: 16/36 6. csapdaészlelés: 6/88
7. gyógyítás: 47/50 8. titkosírás: 10/4 9. felderítés: 10/47
10. szörnyidomítás: 8/0 11. teológia: 22/50 (+8%) 12. taumaturgia: 26/36 (+207%)
13. szerencsejáték: 2/23 (+10%) 14. versengés: 7/55 (+24%) 15. zene: 7/66 (+40%)
16. szörnyismeret: 5/58 17. zárnyitás: 3/14 18. vadászat: 24/82 (+10%)
19. bányászat: 32/20 (+4%) 20. testépítés: 19/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1702 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 168.59 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
444 arany (#50) 1 bunkó (#5) 1 dözmöng szív (#122)
11 drótszőr (#37) 1 ezüst papi karkötő (#308) 3 jégszív (#282)
4 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
4 nyílvessző (#108) 3 obszidián függő (#195) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 1 szöges bunkó (#8)
1 szöges páncél (#65) 2 szögletes kő (#17) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 vámpírtőr (#364)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268) 1 halálhozó talizmán (#813)
11 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 purifikátor háj (#269) 2 rézdarab (#70) 1 shinai gömb (#348)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 teknősesszencia (#702) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126
29
30
31
32
33
(122,30) kardfogú fülemüle (#146), Chara-din monolitja (#534)
(122,31) tüskés harci gromak (#156), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(123,31) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(124,30) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), törpemammut (#115)
(124,31) ryuku ostromteknős (#362), a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Verdina (2274. kalandozó)
(124,32) ryuku ostromteknős (#362), Chara-din monolitja (#534)
(125,30) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), halálhozó (#419), bávatag golombár (#165), purifikátor (#157)
(125,31) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár
(125,32) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.

Üzenet küldése a karakternek