264. forduló, 266. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 23. 15h:02'
EZ A 1098. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
1099. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Rasty Buragghiával. Tharr sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy purifikátor övet, egy q. irtó medált, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy szerencse gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy sötét ölész trófea, egy gothag döglidérc trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű mutáns nővel. Bőre sárga. Raia kegyeltje. Egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy csodakarkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Mesterek érmet, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Romboló kesztyűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudarölő éremet és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy élőholt teriád trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr püspöke. Egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Félisteni érmet, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy Halálcsizmát, egy Hantas karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai mágusmedált, egy olimpiai smaragdot, egy opál karkötőt, egy Phaltagore gyűrűjét, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. ölő éremet, egy q. ölő medált, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Sztázisköpenyt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy Trepiquer trófea, egy Megtestesülés trófea és egy Zytan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy uglaok nehéz pajzsot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy haragvó pegazus! Tárgyainak egy részét egy púpnélküli dromedár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chris Huff. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Leah követője. Egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy merénylő köpenyét, egy mind. kristályát, egy muzsikus fülest, egy natharion gömböt, egy q. irtó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű mutáns nővel. Bőre sárga. Raia testőre. Egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy csodakarkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Mesterek érmet, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Romboló kesztyűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudarölő éremet és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy élőholt teriád trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon találkozol Vincent. Tharr püspöke. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin metagyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy nozar-thin medált, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tervezői ötödrendet, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tökéletesség érmét, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy orkánúr trófea, egy gránitúr trófea és egy harcias morf trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 9 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy árnypengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Egy haragvó pegazus a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Sheran kisebb papja. Egy behemót amulettet, egy bo'adhun tiarát, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy Hatalom Karkötőjét, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örök. csillagkövét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tükörpáncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy harcias morf trófea, egy triklem drakolder trófea és egy védelmező morf trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lezúziusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Bőre teljesen fehér! Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy fűzött kagylósort, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy mind. kristályát, egy moa harci nadrágot, egy nekromanta övcsatot, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy törpe védőgyűrűt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy fagybehemót trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Géppuskin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vértjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy füst övet, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy olimpiai rézmedált, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szerencsekockát, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb jégisten trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szárnyas Tejvadász. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia szerzetese. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy cirkuszi kitűzőt, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy ősöreg hósárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+275 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+347 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1269. hetének nyerőszámai: 27, 18, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A táborozásod hátralévő idejében még egy szörny bukkant a táborhelyedre - vagy te bukkantál az övére. Egy biztos, az előtted álló csata neki egy esélyt jelent, hogy bosszút álljon fajtársáért, neked egy esély, hogy egy újabb vadászzsákmánnyal büszkélkedhess.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 608.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 578.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 570.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 559.]

id 256 250 idomítod a 256. szörnyet 250 pontért
Megkezdődik a tüskés gigaféreg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés, 11 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 230 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [225 pontot használtál fel, van még 334.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 5 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 319.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 231 3 megveszed a 231. tárgyat 3
Vásároltál 3 acélpengőkét. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 14 22 megveszed a 14. tárgyat 22
Vásároltál 22 sünmedve tüskét. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ve 176 30 megveszed a 176. tárgyat 30
Mindössze 13 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 13 vashegyű nyilat. 156 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ee 150 292 278 eladod a 150. tárgyat a 292. tárgyat a 278. tárgyat
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 7 sárkánypikkelyt. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 1 umbatari karkötőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 310.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Sziklaököl technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[182,66] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy tüskés gigaféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Franky Lee Johnson. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Délre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gumifa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [181,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy tüskés gigaféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy tüskés gigaféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy morgud hagymatő van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés gigaféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[179,64] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy xantusz-kaktusz van. Délnyugatra egy oázis van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy amniosz-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kronokukac fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy bunthar. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar bal első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bunthar nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy amniosz-fát. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy oázis van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rát-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy kronokukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kronokukac testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 10 életpontot sebeztél. A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [177,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oázist. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy morgud hagymatő van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy gránátkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy sivatagi doareg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 10 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 207.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[178,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy oázis van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dehidrátor. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a dehidrátor. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [179,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy morgud hagymatövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 180.]

szk 121 256 keresed a 121. szörnyet a 256. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. BP: ef 3 507 0 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 154.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 154 pontod maradt, ebből a következő körre 154 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY)
Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni.

SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 34 (50) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (50) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 33 (44) Életpont: 617/555 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (48) Varázspont: 725/56 Pénz: 7600 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 42/30 Pszi pont: 191/139 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2202 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 423 TP-t kaptál. Jelenleg 2 570 496 TP-d van. A következő szinthez még 29 504 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, ében halálhajcsár, kék rakolits. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 81 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 38554 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 22/18 szúrófegyverek: 30/88 (+8%)
vágófegyverek: 23/81 (+11%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 27/86 (+5%)
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 182
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/57 2. nyomkövetés: 70/93 (+48%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/70 5. csapdakészítés: 29/63 (+10%) 6. csapdaészlelés: 8/90
7. gyógyítás: 51/98 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 20/59
10. szörnyidomítás: 8/45 (+281%) 11. teológia: 26/55 (+25%) 12. taumaturgia: 47/85 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 18/91 15. harcművészetek: 11/44 (+74%)
16. zene: 11/60 17. szörnyismeret: 21/96 (+56%) 18. pszi: 21/83 (+8%)
19. vadászat: 27/8 20. bányászat: 31/5 21. úszás: 1/83
22. főzés: 8/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 13 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rézdarab (#70)
7 sárkánypikkely (#292) 1 szent jogar (#150) 1 umbatari karkötő (#278)
32 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 acélpengőke (#231) 1 bunthar bőr (#733) 2 csontszablya (#64)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 15 kaja (#2)
1 obszidián függő (#195) 22 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bunkó (#8)
3 vasérc (#152) 13 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183
63
64
65
66
67
68
69
(177,65) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), sivatagi doaregek (#240)
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(178,66) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), dehidrátorok (#151)
(179,64) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kronokukac (#285)
(179,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720)
(180,65) tüskés gigaféreg (#256), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(181,65) tüskés gigaféreg (#256), művészi porolit (#720)
(182,66) tüskés gigaféreg (#256), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek