263. forduló, 265. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 18. 9h:47'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,52] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg királynő nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 461.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1175 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 3 kígyóbőr kesztyűt 15 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 7 szvó-ektoplazmát 70 aranyért, 7 ubuk tüskét 7 aranyért, 14 ugh mérget 28 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 421.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Még semmi! Azért nem adod fel. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megkarcolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 86, gyógyulás: 24, összesen: -62 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mandibulakasza, egy mérg. ubuk dobónyíl, egy rövid íj és egy sallank nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,54] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Felfedeztél egy óriás liánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trollfa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal megvágod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrös bozsó. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös bozsó bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal súrolod a szőrös bozsó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szőrös bozsó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megkarcolod a szőrös bozsó bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szőrös bozsó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 31, gyógyulás: 17, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 355.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[128,55] Fák, mindenütt csak fák.

Találsz egy vapár cserjét. (ld. enc.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [128,56] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 20, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,57] Az erdőt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 47, gyógyulás: 19, összesen: -28 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír nyakát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 52761 TP, -10 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -21 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 33, gyógyulás: 17, összesen: -16 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+95 életerő.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Talabér Bözsi. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [106 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[130,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [131,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 31, gyógyulás: 21, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal megvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 28, gyógyulás: 18, összesen: -10 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1060 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 81, gyógyulás: 22, összesen: -59 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak, egy rézpáncél és 2 mérg. ubuk dobónyíl. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+98 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alaron Galdra előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz NaUgyanKiivel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[94 pontot használtál fel, van még 155.]

hu 11 123 137 hulladék: 11 123 137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

hu 191 304 70 hulladék: 191 304 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

hu 128 214 195 hulladék: 128 214 195
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

hu 275 56 203 hulladék: 275 56 203
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 12 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

* 2. BP: keresed a 153. szörnyet a 254. szörnyet a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 29 (35) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 28 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 243/240 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 30 Varázspont: 366/68 Pénz: 1074 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/6 EFejl: 34
Eddig összesen 1208 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3652 TP-t kaptál. Jelenleg 78652 TP-d van. A következő szinthez még 41348 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 22 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/40 (+10%) szúrófegyverek: 23/44 vágófegyverek: 15/72 (+44%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: *23/100 (+4%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 64/39 (+32%) 3. mászás: 5/78
4. csapdakészítés: 11/33 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 75/3 (+40%)
7. titkosírás: 8/34 8. felderítés: 13/99 (+30%) 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 21/2 (+19%) 11. taumaturgia: 24/31 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/2
13. versengés: 1/63 14. harcművészetek: 9/0 15. zene: 40/50
16. szörnyismeret: 23/62 (+18%) 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/32
19. bányászat: 11/13 20. dalolás: 21/16 (+15%) 21. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 116.77 kg Megterheltség: 145%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 3 bumeráng (#249)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 12 mákrózsa virág (#56) 2 szöges páncél (#65)
6 szvó-ektoplazma (#151) 41 tüske (#22) 7 ubuk tüske (#131)
14 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
211 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 2 göcsörtös bunkó (#123)
2 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 rézpáncél (#71) 1 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,52) sírlidérc (#172), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve
(127,53) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,54) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trollfák (#80), szőrös bozsó (#149)
(128,55) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(128,56) kardfogú fülemüle (#146), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,57) sírlidérc (#172), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(130,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(131,55) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), NaUgyanKii (3310. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek