Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 20. 12h:15' EZ A 1097. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 1098. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
cir 4 | vándorcirkusz látogatása 4 |
bb 2 135 199 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 251, gyógyulás: 0, összesen: -251 ÉP}
(Továbbmész...) [178,68] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy morgud hagymatövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc, egy umbatari karkötő (ld. enc.) és egy szent jogar. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
fkt 133 30 1 | felt. készítesz a 133. tárgyat (30 darabot) |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi óriásyeti nyakát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A dombi óriásyeti mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor, egy ezüst kulcs és egy kristálygömb. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [180,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy nekrofun van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy gránátkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés gigaféreg került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [181,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy sátorba lépsz a cirkusz közepén. A kékes derengésben egy öregasszony fogad, és egy feladattal lát el. - Kalandor, hogy megkapd jutalmad hozd el a következő dolgokat nekem legközelebb - mondja, és felsorolja, mire van szüksége: 16 sünmedve tüske, 3 tüskecsapda, 8 acélpengőke, 1 rókafarok, 1 ezüst nyaklánc.
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gumifát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy nekrofun van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a kronokukac testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 22 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
h 515 | használod az 515. tárgyat |
f 416 | kísérletezel a 416. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
ee 599 1550 416 | eladod az 599. tárgyat az 1550. tárgyat a 416. tárgyat |
ee 322 430 1557 | eladod a 322. tárgyat a 430. tárgyat az 1557. tárgyat |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranylánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 28 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az aranyfecske jobb lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 100 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner bűbájlidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy aranyfecske trófeát. 5 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar katona bal karját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 507 0 | energia fejlesztése 3 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY) Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel. |
DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY) Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle! |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
Erő: | 34 (50) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 27 (36) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 54 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 616/276 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (48) | Varázspont: | 725/28 | Pénz: | 7663 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 42/31 | Pszi pont: | 191/142 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/18 (+4%) | szúrófegyverek: | 30/80 (+5%) |
vágófegyverek: | 23/70 (+8%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 27/81 (+5%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 182,66 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 182 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/57 | 2. nyomkövetés: | 70/45 (+36%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/70 | 5. csapdakészítés: | 29/53 (+36%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 51/98 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 20/59 |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 26/30 (+26%) | 12. taumaturgia: | 47/83 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 18/91 (+9%) | 15. harcművészetek: | 10/70 (+37%) |
16. zene: | 11/60 | 17. szörnyismeret: | 21/40 (+22%) | 18. pszi: | 21/75 (+9%) |
19. vadászat: | 27/8 | 20. bányászat: | 31/5 (+4%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany (#50) | 6 | bogyógránát (#430) | 2 | drótszőr (#37) | |||
4 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüsttőr (#322) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | gyöngymangó (#135) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 6 | pirkit (#153) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
3 | vasérc (#152) | 8 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
11 | víz (#27) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|