262. forduló, 265. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jan. 25. 22h:08'
EZ A 864. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
865. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,76] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 618.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 613.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 573.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[179,75] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 25, gyógyulás: 48, összesen: +23 ÉP}


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a sünmedve tüske. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 3 bunkó, 1 aranylánc, 2 gyöngymangó, 3 bot, 1 raptor szablya.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (216 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy csodabazárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [180,74] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a norpadolótika jobb középső lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 61, gyógyulás: 48, összesen: -13 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [181,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a ryuku gólem fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku gólem fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 185, gyógyulás: 104, összesen: -81 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel felnyársalod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézsisak, 2 bronzhegyű nyíl és egy ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 18, gyógyulás: 23, összesen: +5 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 36, gyógyulás: 35, összesen: -1 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc, egy szent jogar, egy nagy bronzkulcs és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 67, gyógyulás: 73, összesen: +6 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, 2 arany és egy mérgezett vasnyíl. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) [87 pontot használtál fel, van még 486.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[182,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy amniosz-fát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 468.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[185,69] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,68] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült csápos otagi. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 20 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}


Találkozol egy hosszú aranyhajú, piros szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Kitaszított trófea és egy purifikátor császár trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összeismerkedtek. Az ő neve Pusztító. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [185,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 115 pontot kell rákölteni.) Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Maitreya Mahagatta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel felnyársalod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [53 pontot használtál fel, van még 415.]

m 8 mozogsz északra
[185,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Eredil előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 409.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácssújtó Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy autentikus vámpír feltrancsírozása a feladat. Azonnal megadod magad. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 399.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy epokitféreg leöléséből áll a próba.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lambraktúr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy cápaölő tőr. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 379.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlallena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladatod egy quwarg parafenomén legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 42, gyógyulás: 35, összesen: -7 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy agyagelementál. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 375 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklóponpók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 339.]

ef 30 504 energia fejlesztése 30
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 143.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 123 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 137.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+27 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 18, 26.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 97 pontod maradt, ebből a következő körre 97 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 501 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY)
Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni!

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 261. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 38 (57) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (56) Támadás: 56 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (48) Védekezés: 51 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 34 (45) Életpont: 854/754 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (55) Varázspont: 1633/976 Pénz: 150 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 199/174 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 3133 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 079 TP-t kaptál. Jelenleg 2 677 929 TP-d van. A következő szinthez még 322 071 TP szükséges. Trófeáid: umbatari bromag, troll bányász, ősquwarg. A 253. fordulódban 1275 arany került a bankszámládra. 1385 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: 32/30 (+11%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 28/67 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/44 (+24%) 2. nyomkövetés: 48/65 3. mászás: 18/3 (+6%)
4. csapdakészítés: 34/12 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/73 6. gyógyítás: 28/55
7. titkosírás: 3/69 (+11%) 8. felderítés: 27/10 (+5%) 9. szörnyidomítás: 14/41
10. teológia: 50/97 (+10%) 11. taumaturgia: 55/6 (+19%) 12. szerencsejáték: 8/74
13. versengés: 23/71 (+10%) 14. harcművészetek: 3/57 15. zene: 90/31 (+50%)
16. szörnyismeret: 7/28 (+7%) 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 3/9
19. vadászat: 5/98 20. bányászat: 37/1 21. úszás: 1/86
22. főzés: 20/54 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (10,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 74, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 16, 18, 26, 41, 44, 49.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 942, az összesen kapott pontszám: 106200.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1872

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2363 TU szükséges.)
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 * bronz taider (#641)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) 1 pusztító lándzsa (#1805)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
$1 rövid íj ($107)
Lövedékek
$2 bronzhegyű nyíl ($94) $1 mérgezett vasnyíl ($187) 2 mihlanil nyíl (#597)
$2 tüske ($22) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) $1 ezüstshuriken ($327) 8 jégpasztilla (#1566)
4 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 mihlanil dobótőr (#599) $2 nyu-shuriken ($157)
$3 ubuk dobónyíl ($138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 optiri agysisak (#315) $1 rézsisak ($72)
1 Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
1 * őselemek köpenye (#560) 2 rejtőköpeny (#277) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 1 lánckesztyű (#230)
Övek
1 * ritualista öv (#709) $1 zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 4 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 Amélia nyaklánca (#1538) 2 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191)
2 denevér szimbólum (#140) $2 ezüst nyaklánc ($117) 2 gyöngysor (#192)
1 halálhozó talizmán (#813) 5 hősiesítő medál (#1558) 2 * gránit szimbólum (#144)
1 ritualista amulett (#708) 1 * szerencsetalizmán (#366) $1 trófea nyaklánc ($196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 aranygyűrű ($193) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 10 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 arany morfmedál (#2499) 1 * mind. napköve (#2637)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 132]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 64]
4 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7]
5 zöld üveg (#82) [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 58]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 2 bronzkulcs (#76)
2 destabilizátor (#1275) 6 + deus ex machina (#1) 11 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 11 fenőkő (#1618)
28 gernim balzsam (#1894) 53 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147)
71 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 7 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636) 10 leviatán hólyag (#2182)
14 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 10 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
5 morf esszencia (#2452) 1 nagy aranykulcs (#246) 8 nagy bronzkulcs (#185)
5 nagy vaskulcs (#186) 48 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kristály (#618)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 rum (#1419) 3 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 8 szent jogar (#150)
5 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522)
3 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 2 alaprúna (#2670) 115 álompor (#396)
4 amniosz (#203) 13 aurach fog (#657) 2 bakkura bőr (#95)
9 borkonyó bibe (#312) 3 csuklyavirág (#133) 4 dentor bőr (#551)
2 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37) 8 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 15 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
11 ezüstdarab (#326) 13 fabontó (#106) $1 fekete gyöngy ($99)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 1 gnóm csont (#706)
5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 26 gyíkfű (#201)
68 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 hibátlan tűzopál (#1642) 28 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067)
9 jégszív (#282) 11 kaktuszbogyó (#429) 14 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 9 kék orchidea (#68) 18 kőszem (#304)
8 kreiton esszencia (#892) 1 küklopsz szem (#643) 6 kvazár (#244)
3 lapockacsont (#33) 2 lidércesszencia (#1074) 30 lótuszvirág (#447)
135 madártoll (#112) 3 mágiaszilánk (#2668) $2 mandibulapenge ($125)
16 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mithril (#352) 2 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383)
63 mocsári penke (#148) 39 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
43 óndarab (#85) 4 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
38 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 22 pular kristály (#239)
18 purifikátor háj (#269) 34 quwarg tojás (#360) 14 raptor karom (#281)
35 remák szív (#264) 39 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651)
23 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069) 20 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 6 sárkánypikkely (#292) 1 smaragdkő (#678)
2 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
7 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) 39 Thargodan esszencia (#328)
5 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 1 tyrex csont (#280)
4 ulkor gyöngy (#1072) 4 vadász tatu bőr (#15) 29 varányszem (#30)
6 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653) 92 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 5 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 324.62 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 8 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 5 spiritusz (#170) 4 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 quwarg tojás (#360)
3 ragasztó (#83) 1 rézsisak (#72) 1 szent jogar (#150)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185 186
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
(179,75) ryuku csapásvezető (#778)
(180,74) norpadolótika (#226)
(181,73) ryuku gólem (#394), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432)
(182,72) Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(183,71) 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(184,70) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 32. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), epokitféreg (#147), quwarg parafenomén (#248)
(185,67) quwarg boly (#359), oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(185,68) bűbájlidérc (#761), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 42. jellempróba, csápos otagi (#395), Pusztító (1065. kalandozó)
(185,69) Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek