262. forduló, 264. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 17. 9h:04'
EZ A 1097. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
1098. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,64] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 11. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1268. hetének nyerőszámai: 18, 8, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 583.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 575.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 569.]

lm 18 18 18 mozogsz 18 18 18
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf jobb vállát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a domináns morf bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a domináns morf jobb lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. A domináns morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Hirtelen egy domináns morfot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a domináns morf fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 23 életpontot sebeztél. A domináns morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a domináns morf testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A domináns morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 554.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 554.]

lm 54 54 52 mozogsz 54 54 52
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +14 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

lm 52 27 27 mozogsz 52 27 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

lm 25 25 36 mozogsz 25 25 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 544.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 524.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [21 pontot használtál fel, van még 503.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[176,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered.
- Már csak egy dolgot kell megtenned, hogy tied lehessen az ajándékom - mondja neked a szirén. - Egy oltárt kell építened. - Elkeseredve gondolsz arra, hogy egy oltár felépítése mennyi időbe telik, de amikor megpillantod az összehordott kövekből félig kirakott építményt, megnyugodsz. Innen már könnyű dolgod lesz. Fél óra megfeszített munkával a helyére rakod a hiányzó alkotórészeket, majd elégedetten fogadod a szirén méltató szavait. 840 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat.
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy nekrofun van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 52 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb karját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ősdentor bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 246, gyógyulás: 0, összesen: -246 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [177,66] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kék rakolits. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rakolits testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kék rakolits testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a kék rakolits kékszínű végtagjait. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A kék rakolits csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rakolits testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a kék rakolits kékszínű végtagjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A kék rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. Mosolyogva kidobod a nevetséges védelmező morf trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kék rakolits trófeát. 4 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy morgud hagymatövet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Otyik irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oázist. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy nekrofun van. Északra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [178,67] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban sakálok üvöltenek. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy hóhérbimbó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 6 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 463.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

m 4 3 1 mozogsz délre, délkeletre, északkeletre
[178,68] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy morgud hagymatövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Ek'Hor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Ek'Hor bal karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Ek'Hor ragyás testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az Ek'Hor szőrös kezét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az Ek'Hor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [179,69] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy pordémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a pordémon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [180,68] A vidék sivatagosra vált.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy tüskés gigaféreg jelenlétét jelzi. Sajnos nincs a birtokodban elegendő mászókampó, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés gigaféreg közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nekrofunt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 417.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[179,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy morgud hagymatövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [178,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy dehidrátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy morgud hagymatő van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy oázis van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 393.]

bb 2 199 214 beraksz a bankba a 2. tárgyat (199 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 23 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Feltöltöd öt isteni könnycseppel a hópelyhes kupát, majd a formálódó főzetet a földre öntöd. Először csak kavargó hópelyhek érkeznek a megnyilt kapun keresztül, majd egyre hidegebbé és zordabbá válnak az időjárási viszonyok. Arra sem kell sokáig várnod, hogy a kapu felkeltse az odaát élő szörnyek figyelmét. A kapun keresztül egy feldühödött sarki óriásteknős érkezett! A harc elkerülhetetlen. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sarki óriásteknős bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sarki óriásteknős nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a sarki óriásteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a sarki óriásteknős kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A sarki óriásteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 teknőcteknőt. (ld. enc.) 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Gyorsan elteszed a hópelyhes kupát, hatalma ideiglenesen kimerült. [20 pontot használtál fel, van még 373.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [10 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. BP: ef 3 507 0 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 337.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 125 TVP-t kell elköltened.]

[17 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 29, 4.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY)
Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán!

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

SARKI ÓRIÁSTEKNŐS (646. SZÖRNY)
A legkeményebb télre, a legáthatóbb hidegre is felkészítette a természet ezt a nagyra nőtt állatot: a teknősök jól ismert páncéljába burkolva dupla bőrréteg óvja belső szerveit a kegyetlen időjárástól. Méretei elképesztők, egy átlagos méretű ember férfi könnyedén elférne szájában... már ha találnánk olyan bolondot, aki erre az öngyilkos vállalkozásra hajlandó lenne. A sarki óriásteknős ugyanis bárkit megharap, aki megközelíti terratóriumát, de persze előfordul az is, hogy csupán szórakozásból ijeszti el a közelébe merészkedőket.

TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad!

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 34 (50) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 36 (49) Védekezés: 54 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 33 (44) Életpont: 615/347 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (48) Varázspont: 725/146 Pénz: 7664 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 42/27 Pszi pont: 191/119 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2184 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 827 TP-t kaptál. Jelenleg 2 528 507 TP-d van. A következő szinthez még 71 493 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, ében halálhajcsár, kék rakolits. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 80 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 38199 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 22/14 szúrófegyverek: 30/75 (+3%)
vágófegyverek: 23/62 (+8%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 27/76 (+3%)
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 181
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/57 2. nyomkövetés: 70/9 (+13%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/70 5. csapdakészítés: 29/17 (+10%) 6. csapdaészlelés: 8/90
7. gyógyítás: 51/98 (+12%) 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 20/59
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 26/4 (+20%) 12. taumaturgia: 47/71 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 18/82 (+9%) 15. harcművészetek: 10/33
16. zene: 11/60 (+12%) 17. szörnyismeret: 21/18 18. pszi: 21/66 (+9%)
19. vadászat: 27/8 (+28%) 20. bányászat: 31/1 (+4%) 21. úszás: 1/83
22. főzés: 8/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 19 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
3 ork csodaszer (#1228)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 4 ekharion dárda (#1557) 1 ezüsttőr (#322)
3 kerek kő (#19) 1 rakolits por (#669) 3 sáfránypor (#211)
1 szirén köpenye (#820) 1 teknőcteknő (#416) 2 vasérc (#152)
17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

175 176 177 178 179 180 181
63
64
65
66
67
68
69
70
(176,64) domináns morf (#7624)
(176,65) patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, ősdentor (#282)
(177,66) kék rakolits (#754), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720)
(178,66) dehidrátorok (#151), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), sarki óriásteknős (#646)
(178,67) 41. jellempróba, Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239)
(178,68) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, Ek'Hor (#977)
(179,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720)
(179,69) pordémon (#253), művészi porolit (#720)
(180,68) tüskés gigaféreg (#256)

Üzenet küldése a karakternek