237. forduló, 273. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 15. 15h:26'
EZ A 833. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
834. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,87] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

* 6. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 685 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 588.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy óriáspók! {max. életpontja: 81-88.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 7 mérg. ubuk tüskét. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 560.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,87] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 16 szúró, 24 vágó, 16 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal középső lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,88] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [132,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy márványtornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm! {támadása: 14.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [58 pontot használtál fel, van még 502.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[131,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [130,88] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

[24 pontot használtál fel, van még 478.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 448.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz előre. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 2 12 19 mozogsz 2 12 19
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [18. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [19. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [36 pontot használtál fel, van még 407.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 21 9 10 mozogsz 21 9 10
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [15. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Fegyvere egy bot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. {max. életpontja: 90-99.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [78 pontot használtál fel, van még 329.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 6 25 28 mozogsz 6 25 28
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [6. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 65 arany, 1 igazgy. fülbevaló, 1 Fairlight köpenye, 1 ezüsttőr, 1 varázskő és 7 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. {támadása: 19.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az elf nő tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 27 életpontot. Futás a tett színhelyéről! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 arany. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [28. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [89 pontot használtál fel, van még 240.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

lm mozogsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 30 34 35 mozogsz 30 34 35
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [30. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [32. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [35. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 36 38 39 mozogsz 36 38 39
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-8 életpont). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Fegyvere egy csontpálca. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [37. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-71 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. (ld. enc.) {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [36. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [48 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 8 1 mozogsz délnyugatra, északra, északkeletre
[129,89] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. {támadása: 9.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [129,88] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [130,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki bal lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók! {max. életpontja: 81-88.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók! {támadása: 18.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [46 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 3 mozogsz északra, délkeletre
[130,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor egyik karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [131,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 mákrózsa virág. Elrakod őket. [12 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: keresed a 7010. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Pikolót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 73.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 73 pontod maradt, ebből a következő körre 73 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 477 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight eljövendő papja vagy. Ez a 263. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 34 (41) Védekezés: 67 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 434/434 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 13
Szerencse: 26 (41) Varázspont: 436/0 Pénz: 153 arany Kép. pont: 23
Pszi pont: 140/317
Eddig összesen 2277 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 412 TP-t kaptál. Jelenleg 2 337 746 TP-d van. A következő szinthez még 262 254 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ősmágus, varkaudar hadúr, animált hókutya. A 261. fordulódban 7385 arany került a bankszámládra. 7421 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 25 dobófegyverek: 21

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,87 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 42 3. lopás: 1
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 25 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 39
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 17 12. taumaturgia: 14
13. szerencsejáték: 7 14. versengés: 6 15. zene: 38 (+1)
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 16 20. bányászat: 31 21. főzés: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), Pszinapszis (#974), Ciang Csí (#978)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar íjász (#687) energiatüskék (#29) >> 33. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> sullár (#101)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

HŐSTETTEID
Eddig 34 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 370).
Eddig 11 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 74).
A toronyháborúban összesen 14 győzelmet arattál, ezzel 584 pontot szereztél.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 4 * ezüsttőr (#322)
2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
1 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 Brod buzogánya (#1735) 2 csontpálca (#329)
2 kőkalapács (#13) 3 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
7 kerek kő (#19) 9 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129) 12 tüske (#22)
10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 5 fejsze (#1240) 1 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 szöges páncél (#65) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
4 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 * Khór maszkja (#1138)
1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 Fairlight köpenye (#303) 1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
4 tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 rájabőr úszógatya (#405)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók
2 borostyán függő (#162) 3 * igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok
4 denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811) 1 * griff nyakék (#1579)
1 koponya szimbólum (#139) 1 nap szimbólum (#141) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 2 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 30]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
7 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 32]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 254]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
37 uzbány csőr (#169) [bennük 74 csepp ugh méreg (#166), fér még: 370]
4 vizestömlő (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 76]
8 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 142]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 19 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 furulya (#233) 19 kaja (#2)
2 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
6 kötél (#92) 2 krónika (#1725) 2 lant (#238)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 4 ork csodaszer (#1228) 1 őskristály-szilánk (#1525)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 dorony tüdő (#212) 7 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 2 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 15 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135)
1 jég dragnit (#1745) 1 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 20 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33)
2 lidércesszencia (#1074) 2 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mélysötét rubinkő (#1699)
1 moa burát (#384) 2 moa jádekő (#382) 1 moa rubin (#379)
11 mocsári penke (#148) 3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153)
2 pókláb (#1378) 4 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 7 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678)
4 smirglilevél (#29) 1 szulfin (#676) 6 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 6 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 148.45 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 ezüstdarab (#326) 39 gyöngymangó (#135) 273 kaja (#2)
78 madártoll (#112) 1 Mallon botja (#1526) 44 pirkit (#153)
21 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 19 sáfránypor (#211)
17 varkaudar csont (#1113) 26 varkaudar pálinka (#1137) 12 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
71 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bot (#4)
1 csontpálca (#329) 1 deus ex machina (#1) 7 dözmöng szív (#122)
1 ezüsttőr (#322) 1 Fairlight köpenye (#303) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
11 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304)
2 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328) 5 tinta (#101)
22 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133 134 135 136
85
86
87
88
89
90
(129,89) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), érclelőhely, gyilkos tetvek (#116)
(130,86) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), manifesztátorok (#124), áeratikus hasnyák (#243)
(130,87) márványtorony (#175), Elenios oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(130,88) a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), érclelőhely, élőholt mirg (#135), vark. nekromanta (#173), nómenklatúra (#158), sírlidérc (#172), egy nő, csontváz (#48), Zinthurg (#180)
(131,87) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 41. jellempróba
(131,88) phua-kúp (#372)
(132,89) márványtorony (#175), 27. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(133,88) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), törpemammut (#115)
(134,87) oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(135,87) nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)

Üzenet küldése a karakternek