262. forduló, 264. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 9. 9h:05'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,-9] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász tatu fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 590. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 585. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 570. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 553.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-65 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 2 VP-t.]

h 1894 2 használod az 1894. tárgyat
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 546.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

ef 10 528 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 28 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,-10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. {támadása: 34.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {támadása: 22.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az éltető morf bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az éltető morf fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad az éltető morf agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 85-92.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 6 rézgolyót. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [136,-11] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,-12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). [15 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 6 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,-13] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+1.} Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy mínosz-kúp van. Elteszed a látcsövet. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [136,-14] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. {max. életpontja: 146-165.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 240 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő. 1 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 258, gyógyulás: 4, összesen: -254 ÉP}


(Továbbmész...) [136,-15] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 21.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Egyszercsak megpillantod egy fekete hajú, kék szemű mutáns nő táborát. Bőre színe zöld. Egy derit láncvértt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst végzetmedált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy naso-thin medált, egy q. ölő medált és egy tervezői ötödrendet visel. Ruházatát egy yuong tűzsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy ködsárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. {védettsége: 74 szúró, 74 vágó, 74 ütő ellen.} Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[56 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 22 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,-16] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős bal vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nikolausz, a Tudós vigyorog kajánul. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy manóodú van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [136,-17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar felderítő. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 79, gyógyulás: 12, összesen: -67 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.

(Továbbmész...) [136,-18] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 42, gyógyulás: 1, összesen: -41 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 3 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 151, gyógyulás: 25, összesen: -126 ÉP}


Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel. A szirén maga mögé mutat. Eddig még nem vetted észre, hogy egy félkész építmény magasodik a háttérben.
- Ha segítesz az oltár befejezésében, megajándékozlak - mondja csábító mosollyal a szája szegletében a házigazda. Buzgón látsz neki a kőhordásnak, és egymásra rakásukkal az oltárforma kialakításának. Befejeztével végignézel alkotásodon.
- Nem egy mestermunka, de megteszi - gondolod. A szirén is így gondolja. 882 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 14 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[136,-19] A bozótost dombság váltja fel. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+5.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll jobb oldalát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 8 VP-t.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. {támadása: 35.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 171-190.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 16 VP-t.]

d 236 2 eldobod a 236. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 148 eldobod a 148. tárgyat
Elhajítasz 1 mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 75 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 189 pontod maradt, ebből a következő körre 189 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 38 (58) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (48) Támadás: 45 (47) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (39) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 600/468 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 786/298 Pénz: 35258 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 46/9 Pszi pont: 200/7 EFejl: 16
Eddig összesen 3327 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 858 TP-t kaptál. Jelenleg 2 599 433 TP-d van. A következő szinthez még 567 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 29/80 (+9%)
vágófegyverek: *25/100 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 25/75 (+1%)
dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 510 időszaki: 464

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/60 2. nyomkövetés: 54/55 3. mászás: 7/88
4. csapdakészítés: 13/59 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 62/67 (+12%)
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/26 (+32%) 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 21/58 (+3%) 11. taumaturgia: 39/8 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 15/37 (+18%) 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 29/42 (+62%)
16. szörnyismeret: 6/27 (+22%) 17. pszi: 27/3 (+22%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 (+12%) 20. bányászat: 32/72 (+8%) 21. úszás: 6/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1332, az összesen kapott pontszám: 133920. (összesen ölhető: 1332 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5146 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 8 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
10 nyílvessző (#108) 16 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
2 tüske (#22) 71 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 nyu-shuriken (#157)
23 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
8 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
9 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 139 csepp spiritusz (#170), fér még: 41]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 168 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 4 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 4 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
64 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500)
11 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675) 8 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 34 álompor (#396) 133 átlátszó morfplazma (#2451)
3 aurach fog (#657) 134 bíbor morfplazma (#2450) 4 csuklyavirág (#133)
14 dorony tüdő (#212) 50 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
15 elkarog szőr (#665) 16 ezüstdarab (#326) 125 fehér morfplazma (#2445)
30 fekete gyöngy (#99) 134 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
4 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 67 gyöngymangó (#135)
16 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 6 ilkin érc (#232)
4 jégszív (#282) 64 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 112 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 4 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650)
151 lila morfplazma (#2448) 8 magszim bél (#103) 34 mákrózsa virág (#56)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 móri gyümölcs (#116) $2 mutáns csont ($331)
130 narancs morfplazma (#2449) 4 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
5 ovimon-bogyó (#207) 19 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
8 pular kristály (#239) 14 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
$4 rókafarok ($124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128)
136 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29)
17 sünmedve tüske (#14) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
4 szuperkötél (#209) 1 Thargodan esszencia (#328) 5 varányszem (#30)
33 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 136 vörös morfplazma (#2443)
1 xirnox szív (#213) 131 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 188.27 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gernim balzsam (#1894) 2 lajhár csont (#236) 1 mocsári penke (#148)
1 pszi kő (#248) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
98 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 2 borostyán függő (#162)
1 csuklyavirág (#133) 1 fekete morfplazma (#2446) 1 ilkin érc (#232)
8 kaja (#2) 8 kerek kő (#19) 1 korinthai talizmán (#814)
1 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85) 6 rézgolyó (#343)
3 spiritusz (#170) 1 szirén köpenye (#820) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
(136,-19) érclelőhely, kétfejű troll (#163), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202)
(136,-18) quwarg szabotőr (#301), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 40. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(136,-17) varkaudar felderítő (#7133), nekrofun (#173), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(136,-16) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), 32. jellempróba, művészi porolit (#720)
(136,-15) arató csattanatok (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, egy mutáns nő
(136,-14) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(136,-13) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(136,-12) bibircsók-óriás (#120), oltár, 49. jellempróba
(136,-11) oltár, 31. jellempróba, bávatag golombár (#165)
(136,-10) bávatag golombár (#165), éltető morf (#7625), brutális morf (#7620)

Üzenet küldése a karakternek