Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 10. 9h:04' EZ A 400. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 401. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 1558 1562 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat az 1558. tárggyal az 1562. tárgyat |
* 5. KP: kf 1739 1578 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal az 1527. tárgyat |
* 6. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: kf 1530 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
* 9. KP: bb 689 688 693 | beraksz a bankba a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 10. KP: bb 690 692 815 | beraksz a bankba a 690. tárgyat (692 darabot) |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
fku 100 | felt. kutatás 100 |
p 189 | használod a 189. pszi képességet |
bb 350 2 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (2 darabot) |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
tv 150 33 | támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot a 33. varázslatot |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 58, gyógyulás: 48, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [131,118] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [132,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 40, gyógyulás: 60, összesen: +20 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal felnyársalod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 26, gyógyulás: 38, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [134,120] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák bal csápját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal eltalálod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 60, gyógyulás: 40, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [135,121] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a törpemammut testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 884 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 6, gyógyulás: 35, összesen: +29 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,121] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 3, gyógyulás: 23, összesen: +20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [137,121] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [138,121] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szőrös azuka. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szőrös azuka testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a szőrös azuka testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a szőrös azuka jobb oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szőrös azuka újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (3 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ryuku szablyával néhányszor súrolod a szőrös azuka jobb oldalát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a szőrös azuka testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szőrös azuka újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (3 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 525, gyógyulás: 106, összesen: -419 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 50, gyógyulás: 52, összesen: +2 ÉP}
v 96 96 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
vi 10 10 1 | viselkedésed: 10 10 1 |
be 586 | bemész az 586. épületbe |
be 589 | bemész az 589. épületbe |
vi 10 3 1 | viselkedésed: 10 3 1 |
szk 781 361 765 | keresed a 781. szörnyet a 361. szörnyet a 765. szörnyet |
ef 10 510 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 4. BP: kb 689 688 693 | kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 5. BP: kb 690 692 1 | kiveszel a bankból a 690. tárgyat (692 darabot) |
* 6. BP: kf 709 253 689 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal a 689. tárgyat |
* 7. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 8. BP: kf 692 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
* 9. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 24 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY) Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem? |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk) |
Erő: | 29 (32) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 32 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 42 (48) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 38/104 év |
Egészség: | 36 (39) | Életpont: | 617/700 | Jellem: | gonosz (294) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (37) | Varázspont: | 1218/3 | Pénz: | 1871 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 90/8 | Pszi pont: | 350/195 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/2 | szúrófegyverek: | 25/85 (+5%) | vágófegyverek: | 34/71 (+8%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 32/90 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
138,121 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 90,88 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/5 | Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 207/65 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 98/40 (+20%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 32/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/37 |
7. gyógyítás: | 37/98 | 8. titkosírás: | 3/47 | 9. felderítés: | 9/73 (+59%) |
10. szörnyidomítás: | 14/34 | 11. teológia: | 81/51 (+64%) | 12. taumaturgia: | 118/83 (+144%) |
13. szerencsejáték: | 5/31 | 14. versengés: | 23/15 | 15. zene: | 17/26 |
16. szörnyismeret: | 58/94 (+22%) | 17. pszi: | 60/6 (+101%) | 18. zárnyitás: | 15/57 |
19. vadászat: | 24/0 | 20. vitalitás: | 5/73 | 21. bányászat: | 31/27 (+2%) |
22. úszás: | 1/0 | 23. főzés: | 20/10 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 38 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9927,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | |
teljes őrület (#118) | >> | nők (#999) | teljes őrület (#118) | >> | férfiak (#998) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) | tüskepajzs (#30) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 189, 190, 191, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 47. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1775 (limit: 1795), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 137845. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 654 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | * | méregfog (#1553) | 1 | ryuku kopja (#694) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
3 | * | ryuku szablya (#695) | 1 | vadászkés (#1264) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
11 | szögletes kő (#17) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | hosszú íj (#111) | $1 | rövid íj ($107) | |||||
Lövedékek | ||||||||
19 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 18 | nyílvessző (#108) | |||
8 | tüske (#22) | 14 | ubuk tüske (#131) | 25 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
14 | bumeráng (#249) | 9 | ezüstshuriken (#327) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
14 | tolmokov-koktél (#351) | 12 | ubuk dobónyíl (#138) | 13 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | ||
1 | kvazár sisak (#266) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 5 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
3 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | |||
2 | * | ryuku kesztyű (#690) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | |
Nadrágok | ||||||||
2 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
3 | alligátorbőr cipő (#662) | $1 | bakkura csizma ($96) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
2 | * | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 9 | gólem talizmán (#811) | |
3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | + | nap szimbólum (#141) | ||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 4 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
1 | * | mentát karkötő (#1551) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | * | ryuku karvédő (#687) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
40 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | örökkéval.gyémántja (#1065) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 60] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 1 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 59] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 35] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
2 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
30 | sullár hólyag (#168) | [bennük 50 csepp spiritusz (#170), fér még: 550] | ||||||
14 | szent kehely (#257) | [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 75] | ||||||
31 | uzbány csőr (#169) | [bennük $9 csepp ugh méreg ($166), fér még: 363] | ||||||
20 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 196 korty víz (#27), fér még: 204] | |||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 69] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 17 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bőrkantár (#1125) | 3 | destabilizátor (#1275) | ||
12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | elf tekercs (#683) | ||
1 | esszenciafókusz (#2373) | 4 | Fairlight szütyője (#2108) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | 15 | gyógykenőcs (#313) | |||
18 | kaja (#2) | 3 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 3 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 10 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 38 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykristály (#675) | 15 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudati fétis (#1151) | 8 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | alligátorfog (#663) | $2 | álompor ($396) | 26 | amniosz (#203) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 37 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsfarok (#654) | |||
4 | dözmöng szív (#122) | 8 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | |||
10 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 9 | galachmit (#310) | |||
8 | grifftojás (#179) | $1 | gromak bőr ($268) | 2 | halálvirág (#2371) | |||
22 | halcsont (#390) | 60 | hattyútoll (#1222) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | $9 | kaktusztüske ($114) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | 2 | kőszem (#304) | |||
2 | kvazár (#244) | 7 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
59 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa zafír (#381) | 1 | mocsári penke (#148) | 17 | nektoraf faggyú (#667) | |||
14 | pirkit (#153) | 4 | pókláb (#1378) | 11 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 60 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | |||
4 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 13 | sallank karom (#128) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 24 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfin (#676) | 7 | téfea-agy (#172) | 4 | teknősesszencia (#702) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | Tiume batyuja ($660) | 44 | varányszem (#30) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 12 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 177.55 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (23 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 3 | alligátorbőr (#661) | 6 | esszenciakristály (#350) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | 971 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | 139 | mákrózsa virág (#56) | 9 | manakristály (#500) | 12 | mutáns csont (#331) | 16 | pszi kő (#248) | 144 | purifikátor háj (#269) | 17 | rakolits por (#669) | 6 | rinóbőr (#651) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránykő (#979) | 47 | sáfránypor (#211) | 23 | sötét ital (#284) | 1 | súlyzó (#347) | 6 | tapasztalatkő (#975) | 20 | titanitdukát (#1480) | 4 | Trákin csákánya (#367) | 26 | trikornis szarv (#198) | 7 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vortexvessző (#2331) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 4277 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 39 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 950 | dözmöng szív (#122) | $870 | ezüstdarab ($326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | $891 | gyöngymangó ($135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 237 | Huddens elixírje (#830) | 826 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1427 | kábító nyilacska (#1590) | 2420 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | 591 | purifikátor háj (#269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 521 | rókafarok (#124) | 686 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 80 | sötét ital (#284) | 589 | szent jogar (#150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
58 | víz (#27) | 2 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
11 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|