261. forduló, 263. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 10. 12h:14'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,84] koordinátán.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 391.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 338 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 4. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 5. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 6. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 7. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 365.]

tno 17 2 növeled a 17. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: dorony tüdő (100,80)-> (8 ap), magszim bél (100,80)-> (5 ap), orgyilkos tőr (100,80)-> (8 ap), rejtőköpeny (99,81)-> (kudarc), trikornis szarv (100,80)-> (12 ap), összesen 33 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 290.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 22 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [40 pontot használtál fel, van még 250.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mélységi grittang nyomokat fedezel fel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a mélységi grittang köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[7 pontot használtál fel, van még 243.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[113,83] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 24, összesen: +4 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. {támadása: 51.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 91, gyógyulás: 33, összesen: -58 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 41, gyógyulás: 52, összesen: +11 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát (ld. enc.). Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfi táborát. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teishin keselyű trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. {támadása: 88.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [115,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bazaltelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bazaltelementál nyakát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal több döféssel felnyársalod a bazaltelementál fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 86, gyógyulás: 120, összesen: +34 ÉP}

[106 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 8 8 mozogsz délkeletre, északra, északra
[116,85] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy uzbány van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nano Pallanthoff formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [116,84] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [116,83] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 mozogsz északra
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Roxxon előtt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Látsz egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. [12 pontot használtál fel, van még 89.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Bruenor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve vadász quwarg. A kalandmester int - itt az idő! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a vadász quwarg nyakát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a vadász quwarg bal középső lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 75, gyógyulás: 49, összesen: -26 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Balrognyűvő Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy teknőcpajzs. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy kdole. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 59.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[116,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gorombilla. {max. életpontja: 16-19.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 35.]

id 102 50 idomítod a 102. szörnyet 35 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 19 38 25 keresed a 19. szörnyet a 38. szörnyet a 25. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 20.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (34) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 333/455 Jellem: gonosz (502) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 431/105 Pénz: 2606 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 42/19 Pszi pont: 66/51 EFejl: 10
Eddig összesen 1985 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 785 TP-t kaptál. Jelenleg 660 335 TP-d van. A következő szinthez még 139 665 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, zoloboo sámán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/85 (+4%) vágófegyverek: 26/22 (+8%)
ütőfegyverek: 16/47 lőfegyverek: 22/49 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
116,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/53 (+11%) 2. nyomkövetés: 66/52 (+36%) 3. lopás: 5/69
4. mászás: 13/43 (+13%) 5. csapdakészítés: 23/8 (+18%) 6. csapdaészlelés: 20/87
7. gyógyítás: 26/77 8. titkosírás: 16/59 9. felderítés: 16/57 (+44%)
10. szörnyidomítás: 6/96 11. teológia: 30/4 (+14%) 12. taumaturgia: 20/70 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/71 14. versengés: 8/46 (+18%) 15. zene: 17/64 (+11%)
16. szörnyismeret: 38/44 (+20%) 17. pszi: 8/63 (+7%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 23/84 20. bányászat: 24/56 21. főzés: 11/85 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (3,10) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 55 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 105 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 119.70 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony tüdő (#212) 4 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rejtőköpeny (#277) 1 trikornis szarv (#198)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 elkarog szőr (#665)
1 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33)
5 mákrózsa virág (#56) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117
79
80
81
82
83
84
85
86
(112,84) mélységi grittangok (#103)
(113,83) tüskés harci gromak (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 45. jellempróba, halálhozó (#419)
(114,83) quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), quwarg harcos (#201), zafír sárkányok (#329), egy troll férfi
(115,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, 41. jellempróba, élőholt quwarg (#202), bazaltelementál (#204)
(116,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(116,81) gorombillák (#38)
(116,82) Dornodon oltár, kihívás tornya (#502), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vadász quwarg (#241)
(116,83) Leah rúnaköve, oltár, erszényes elkarog (#354)
(116,84) uzbány (#102)
(116,85) uzbányok (#102), egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek