Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. nov. 15. 9h:16' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az ork sámán tömzsi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 4 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-4 védelem.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza csavaros szarvát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [104,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [105,96] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. (ld. enc.) Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy varkaudar íjász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. Mosolyogva kidobod a nevetséges Földrengető trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar íjász trófeát. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a khór darázs testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt mirg nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar bajnok. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 550 50 | gyakorolsz az 550. tárggyal 50 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
Erő: | 48 (52) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 407 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 338/338 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 308/2 | Pénz: | 783 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/11 | Pszi pont: | 119/139 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | 25/27 (+13%) |
lőfegyverek: | 15/15 |
Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
103,100 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/92 | 2. nyomkövetés: | 36/55 (+41%) | 3. mászás: | 10/85 |
4. csapdakészítés: | 24/97 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 6/63 | 6. gyógyítás: | 27/78 (+46%) |
7. titkosírás: | 12/35 (+48%) | 8. felderítés: | 7/86 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 7/56 |
10. teológia: | 25/55 (+3%) | 11. taumaturgia: | 31/72 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 |
13. versengés: | 6/47 (+18%) | 14. zene: | 39/59 | 15. szörnyismeret: | 13/39 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 7/0 | 18. vadászat: | 34/41 |
19. bányászat: | 23/63 | 20. testépítés: | 25/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 40 TVP-ért |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (148,2) | bűvölés (#20) (112,5) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 415). |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
testépítés II (209) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vadászidény (351) |
egyesített erő (363) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 505 TU szükséges.) |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 262.07 kg | Megterheltség: 194% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | madártoll (#112) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
13 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|