261. forduló, 263. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 9. 8h:57'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,1] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+6 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 589. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 2 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 2 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 4 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

ef 20 528 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 412. Kapsz 56 VP-t.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

d 225 eldobod a 225. tárgyat
Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

d 275 eldobod a 275. tárgyat
Elhajítasz 1 ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 882 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [136,-1] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. {támadása: 25.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled. {támadása: 17.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a domináns morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A domináns morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éltető morf bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az éltető morf jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az éltető morf bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az éltető morf agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 vízionár szemet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [136,-2] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy brutális morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 29 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az éltető morf bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával az éltető morf kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [48 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 19 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf. {támadása: 27.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a harcias morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 85-92.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a brutális morf bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 6 nyu-shurikent. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Látsz egy phua-kúpot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anna Bella orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kor Adalmord, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy harcias morf. {támadása: 27.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 29 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 gernim balzsamot. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 6 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[136,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. {max. életpontja: 191-230.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy brutális morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 29 ütő ellen.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf. {max. életpontja: 93-102.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a halálos morf fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a halálos morf csapása elől. A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 2 mutáns csontot.

(Továbbmész...) [136,-7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy harcias morf áll veled szemben. {támadása: 27.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf. {támadása: 14.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf bal oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a halálos morf bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálos morf csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 hattyútollat.

(Továbbmész...) [136,-8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy harcias morf. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf fejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A harcias morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf. {max. életpontja: 91-98.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf bal hátsó lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a domináns morf bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 3 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 6 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[136,-9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy domináns morf. {max. életpontja: 91-98.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a domináns morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf. {támadása: 22.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az éltető morf jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Beléd öklel az éltető morf! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 3 púderkövet. [púderkő ->eldobod] Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 2 VP-t.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)

[40 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel.

[40 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 16 VP-t.]

d 1551 eldobod az 1551. tárgyat
Elhajítasz 1 mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 179 6 eldobod a 179. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 208.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 3 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 59 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 603 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 38 (58) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (48) Támadás: 45 (47) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (39) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 600/600 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 780/353 Pénz: 35160 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 46/5 Pszi pont: 194/285 EFejl: 15
Eddig összesen 3314 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 681 TP-t kaptál. Jelenleg 2 581 575 TP-d van. A következő szinthez még 18 425 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 29/71 (+6%)
vágófegyverek: *25/100 (+2%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 25/74 (+11%)
dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 504 időszaki: 458

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/60 2. nyomkövetés: 54/55 (+20%) 3. mászás: 7/88
4. csapdakészítés: 13/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 62/55
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 9/94 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 21/55 (+4%) 11. taumaturgia: 38/80 (+47%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 15/19 (+18%) 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 28/80 (+50%)
16. szörnyismeret: 6/5 (+22%) 17. pszi: 26/81 (+5%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/25 20. bányászat: 32/64 (+4%) 21. úszás: 6/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) erőpajzs III (#127) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1330, az összesen kapott pontszám: 133710. (összesen ölhető: 1332 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5156 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 9 nyílvessző (#108)
10 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129) 2 tüske (#22)
71 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 nyu-shuriken (#157)
23 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
6 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
8 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 136 csepp spiritusz (#170), fér még: 44]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 168 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 4 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 6 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
56 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500)
11 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
21 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675)
8 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 34 álompor (#396) 132 átlátszó morfplazma (#2451)
3 aurach fog (#657) 134 bíbor morfplazma (#2450) 3 csuklyavirág (#133)
14 dorony tüdő (#212) 50 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
15 elkarog szőr (#665) 16 ezüstdarab (#326) 125 fehér morfplazma (#2445)
30 fekete gyöngy (#99) 133 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
4 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 67 gyöngymangó (#135)
16 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
4 jégszív (#282) 64 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 112 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 2 lajhár csont (#236) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 151 lila morfplazma (#2448) 8 magszim bél (#103)
34 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
5 móri gyümölcs (#116) $2 mutáns csont ($331) 130 narancs morfplazma (#2449)
4 nektoraf faggyú (#667) 9 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207)
19 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391) 8 pular kristály (#239)
14 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 6 ramit kő (#226)
5 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70) $4 rókafarok ($124)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128) 136 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 varányszem (#30) 33 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 136 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213)
131 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 185.28 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 göcsörtös bunkó (#123) 6 grifftojás (#179)
9 kerek kő (#19) 1 mentát karkötő (#1551) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 elkarog szőr (#665) 4 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
2 gernim balzsam (#1894) 1 gromak bőr (#268) 2 hattyútoll (#1222)
14 kaja (#2) 2 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
2 mutáns csont (#331) 2 narancs morfplazma (#2449) 6 nyu-shuriken (#157)
2 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248) 6 vízionár szem (#102)
3 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(136,-9) bávatag golombár (#165), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
(136,-8) harcias morf (#7619), domináns morf (#7624)
(136,-7) szopógödör (#177), Leah oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, vadász quwarg (#241), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618)
(136,-6) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 31. jellempróba, vadász quwarg (#241), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618)
(136,-5) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Elenios oltár, tüskés harci gromak (#156), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620)
(136,-4) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), phua-kúp (#372), tavacska, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(136,-3) Dornodon oltár, 36. jellempróba, arató csattanatok (#144), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620)
(136,-2) ryuku ostromteknős (#362), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), 40. jellempróba
(136,-1) ekharion bébi (#768), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(136,0) erszényes elkarog (#354), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), phua-kúp (#372), Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek