260. forduló, 262. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 14. 9h:07'
EZ A 1164. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
1165. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 32. pontnál.
Vidám Szalmaszál, amikor összefutottatok, adott neked 15 pszi követ. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+124 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 26 88 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: vv 182 224 165 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: hh 1253 1618 1269 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 390.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 381.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: hh 841 1133 1546 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 380.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kreiton főzet elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 359.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 285 287 289 hulladék: 285 287 289
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Szent Kulacsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr Keresztjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 290 293 296 hulladék: 290 293 296
Hulladék, ezért nem gyűjtesz energiapajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz drako pikkelyvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 297 298 299 hulladék: 297 298 299
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bev formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 300 301 303 hulladék: 300 301 303
Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 306 307 308 hulladék: 306 307 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz adamantit kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 309 315 318 hulladék: 309 315 318
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 319 320 321 hulladék: 319 320 321
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ködkardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kregon zúzmót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 324 325 337 hulladék: 324 325 337
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstkardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 362 396 407 hulladék: 362 396 407
Hulladék, ezért nem gyűjtesz árnyékköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 482 501 514 hulladék: 482 501 514
Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kdolét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 607 682 695 hulladék: 607 682 695
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vortex amulettjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orvosságos zacskót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 718 862 923 hulladék: 718 862 923
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lélekkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vörös zselét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nothar bogyót. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 1073 1077 1078 hulladék: 1073 1077 1078
Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hókutya nyakörvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mammutbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 1091 1107 1139 hulladék: 1091 1107 1139
Hulladék, ezért nem gyűjtesz cetbőr válltömést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar látógömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sámán gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 518 11 beraksz a bankba az 518. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kb 151 6 kiveszel a bankból a 151. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kb 172 6 kiveszel a bankból a 172. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 téfea-agyat. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 357.]

le 1538 865 722 leveszed/lerakod az 1538. tárgyat a 865. tárgyat a 722. tárgyat
Leveszed az Amélia nyakláncát.
Leveszed a natharion gömböt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+529 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]
Fürgén varázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]
Gyorsvarázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]
Beizzik a turbómágia. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]
Fürgén varázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 1538 865 722 kézbeveszed/felveszed az 1538. tárgyat a 865. tárggyal a 722. tárgyat
A nyakadba akasztod az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 325.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+1 sebzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 292.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy kisebb quwarg isten! Őrület, magát Quwaxotixot sodorta eléd a vakszerencse! (ld. enc.) Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 252.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [LM 11:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [29. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [LM 30:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 100 47 49 mozogsz 100 47 49
[LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 45. PONTRA. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [47. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [48. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [49. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 52 55 mozogsz 52 55
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [51. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gránitelementál lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál bal vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 44, gyógyulás: 33, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], 1 szent kehely (ld. enc.), 1 moa gyémánt [moa gyémánt ládikóba-> (185,60)-> 80 arany, -2 ÉP] és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 175.]

bb 239 99 beraksz a bankba a 239. tárgyat (99 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 175.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

ek 503 179 53 t. energia kisütése: 503 179 53
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170
62
63
64
(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránitelementál (#205)

[179,53] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc bal karját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 88, gyógyulás: 72, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 106 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 75 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7580.
Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 22, gyógyulás: 36, összesen: +14 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz Menelras Mae'anával. Chara-din hittérítője. Egy Amélia nyakláncát, egy Batharak vállemezét, egy boszorkánykendőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drako pikkelyvértet, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy füst övet, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mind. tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy q. pusztító medált, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy varkaudar böllér trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vérszomjas karvaly trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Egy goldugar a hátasa. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-1 TU.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 150.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2 000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 54 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,63] Az erdőt dombvidék váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 26, gyógyulás: 38, összesen: +12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy animált hókutya. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 130.]

rm 329 146 180 rombolsz a 329. tárggyal a 146. tárgyat 130 pontért
Hozzálátsz a brutális pusztításhoz. A következő másodpercben vakító fény csap fel. Az oltárt védő mágikus erő csapott le! (-7 életerő.) Elájulsz... Mikor egy óra múlva magadhoz térsz [10 TVP], összeszeded szanaszét szóródott cókmókodat, és menekülsz, ahogy bírsz. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

v 198 187 71 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170
62
63
64
(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránitelementál (#205), ekharion (#232), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[187,71] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy átokmurgattyú. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 110.]

ef 18 512 energia fejlesztése 18
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 68.]

ef 1 512 energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ef 1 513 energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 191 keresed a 191. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szutykos remákot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 58.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 24, 3.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 58 pontod maradt, ebből a következő körre 58 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 460 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON FŐZET (1145. TÁRGY)
Ha a kreitonok ősi tudására szomjazol, van lehetőség néhány szeletjének megszerzésére! Fogj egy kreiton agyat és 10 csepp vizet, majd eressz rájuk egy varázsital készítés varázslatot (az ehhez kiadott KT 1145 parancs 5 TVP-nyi időt igényel). Most már csak le kell győznöd az undorodat, amikor az így kotyvasztott itóka lilán bugyogó felületére nézel. Talán becsukott szemmel, befogott orral sikerül, erőltesd csak, hidd el megéri. A főzet elfogyasztásának körében, amennyiben életpontod egy szörny elleni csatában 1 alá kerül, a főzet kifejti hatását, és minden sebedet begyógyítja, megadva a lehetőséget, hogy tovább harcolhass. A kreiton főzet hatása ezután elmúlik. Sajnos a főzet csak azon a kalandozón fejti ki hatását, aki azt létrehozta, így hát e tárgyat másik kalandozónak, ill. boltban eladni semmi értelme nincs, soha nem is tennél ilyet.

QUWAXOTIX (961. SZÖRNY)
A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat...

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 47 (52) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (43) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 26 (41) Védekezés: 71 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 7/16 év
Egészség: 26 (34) Életpont: 497/471 Jellem: gonosz (400) Tul. pont: 3
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 597/1 Pénz: 9481 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 341/580 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1398 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 539 TP-t kaptál. Jelenleg 952 358 TP-d van. A következő szinthez még 47 642 TP szükséges. Trófeáid: bolyongó lidérc, quwarg szellem, ongóliant. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 243. fordulódban 5332 arany került a bankszámládra. 5811 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 14/13 (+30%) szúrófegyverek: 24/91 (+2%)
vágófegyverek: 16/35 (+5%) ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/86
dobófegyverek: 27/7 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/35 Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/96 (+12%) 2. nyomkövetés: 55/38 (+5%) 3. lopás: 27/8
4. mászás: 7/31 5. csapdakészítés: 22/25 (+7%) 6. csapdaészlelés: 22/73
7. gyógyítás: 33/27 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 11/20
10. szörnyidomítás: 5/65 11. teológia: 28/33 (+38%) 12. taumaturgia: 41/19 (+22%)
13. szerencsejáték: 3/13 14. versengés: 7/81 (+10%) 15. harcművészetek: 14/55
16. zene: 21/4 (+25%) 17. szörnyismeret: 22/8 18. pszi: 34/56 (+10%)
19. zárnyitás: 8/83 20. vadászat: 15/57 21. vitalitás: 2/7 (+24%)
22. bányászat: 18/64 (+18%) 23. testépítés: 35/73 24. úszás: 1/83
25. főzés: 8/61 (+12%) 26. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Éjharcosok (#9131)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9912,10) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 75 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7580.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 926 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
150 esszenciakristály (#350) $1483 nothar bogyó ($923) 950 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) $866 álompor ($396) 5 feneketlen bugyor (#570)
3 aenouth ködkürt (#1554) 8 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
2 krapixlon fürdőruha (#454) 7 lidérckorona (#531) 46 Eldereth szilánk (#512)
$300 tűzbimbó ($623) 2 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
4241 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 50 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2600 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 238 isteni könnycsepp (#260)
24 dramoan talizmán (#968) 1 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
8 súlyzó (#347) 2 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
496 ork csodaszer (#1228) 21 kristály kulcs (#1818) $140 íjászkence ($1225)
158 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
1700 purifikátor háj (#269) 240 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
$495 quwarg igazgyöngy ($912) 534 lélekesszencia (#619) 4 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) 110 katonai kötszer (#1508) 10 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 12 titanit kulcs (#1811) 67 tűzsárkány ital (#1400)
59 manakristály (#500) 45 titkos teleportkő (#1387) 20 tűztagadó (#1979)
15 kreommat varázsital (#926) 11 galócapálinka (#1474) 16 ében manakő (#2047)
241 angolna szálka (#1465) 1100 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710)
$346 dinó szaru ($1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 amniosz (#203) 1 bűvös shuriken (#562)
1 csillezsályalevél (#1253) 3 drótszőr (#37) 5 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 1 Rughar gyűrűje (#518)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
422 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 1 éjkő (#2369)
1 főnixtoll (#563) 1 ilkin érc (#232) 1 kőszem (#304)
1 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257) 1 vámpírfog (#1221)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
70
71
72
(187,71) a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), egy ismeretlen isten rúnaköve, átokmurgattyúk (#225)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.09.14 09:04 Változások a számládon! 32 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek