25. forduló, 27. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 31. 21h:22'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat legkorábban a 27. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[28,-12] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges szőrlajhár trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [29,-13] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy proteinfecske. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-14] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 123.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 83.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[27,-14] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy mély kutat. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-14] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal felnyitod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [25,-14] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy démontetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű csáprágóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a démontetű fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 53.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[24,-14] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odalépsz, és szétfeszíted a csapdát. Azután bekötözöd a szerencsétlen vadóc lábát. Nem szól semmit, de arcán a hála nyomát véled felfedezni. Szegény csöppség, talán nem fog oda jutni, ahová a legtöbb felnőtt árnymanó. Megvizsgálod a csapdát, de sajnos már túlságosan meg van rongálódva ahhoz, hogy felhasználhasd. Közben a kölyök elbiceg. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-14] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy homokvarány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 23.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 15.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (24,34) (20,31) (20,30) (23,30) (22,28) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban!
A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

TERMIKFÉSZEK (2685. TEREPTÁRGY)
A Résföldön egyre jobban szaporodó idegen teremtmények, a termikek felkészültek a kirajzásra: spóráikat széthordta a szél, és számtalan szörnyet fertőztek meg. A fertőzött lények teste lassan átalakul, és felkészülnek a bebábozódásra, majd a teljes transzformációra, ki tudja, milyen vérszomjas termikké! Szerencsére, nem veszett még el minden, a bebábozódáshoz ezek a lények fészkeket építettek, és oda vonultak vissza. Éles szemmel a táborozásod végén ezek a rejtett fészkek kiszúrhatók, és ha gyorsan cselekszel, és a következő fordulódban felkeresed őket, a lények még megsemmisíthetők! Ügyelj rá, hogy a lény leölése után a testet el is kell égetned, máskülönben a spórák kiszabadulnak. A fészekbe a BE 2685 paranccsal léphetsz be, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP. Egy fészek teljes megsemmisítéséhez általában 2 látogatás szükséges. A termik fészekben töltött idő jelentős tapasztalattal jár: az automatikus TF-elésnél megválasztott tulajdonságod fejlődik a látogatástól!

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 26. fordulód.

Erő: 15 Szint: 8 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 13 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 129/86 Jellem: jó (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 111 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 512 TP-t kaptál. Jelenleg 4 726 TP-d van. A következő szinthez még 2 274 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 7 (+1)
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
23,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. csapdakészítés: 4
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. vadászat: 1
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 2 bumeráng (#249) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
7 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 3 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 2 lapockacsont (#33) 22 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116)
8 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 1 púderkő (#119)
1 rákpáncél (#97) 8 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128)
9 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 10 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 38.95 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 evaporőr háj (#105) 2 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
6 sallank karom (#128) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27 28 29 30
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(23,-14) olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103), homokvarány (#16)
(24,-14) 19. jellempróba
(25,-14) démontetű (#15), mély kút (#93), termikfészek (#2685), Tharr oltár
(26,-14) evaporőr (#69)
(27,-14) mély kút (#93), 13. jellempróba, szent tölgyfa (#393), rájanyék (#58)
(28,-14) termikfészek (#2685), evaporőr (#69)
(28,-12) gyilkos sallank (#85), 4. jellempróba
(29,-13) oltár, proteinfecske (#139)

Üzenet küldése a karakternek